Lierse - Lokeren [8-11-2024]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
KRKN
Re: Lierse - Lokeren [8-11-2024]

Post by KRKN » Mon Nov 11, 2024 9:52 am

Justhomuch wrote:
Mon Nov 11, 2024 12:50 am
Netzer wrote:
Sun Nov 10, 2024 11:41 pm
Als je nu zo'n Sampers ziet spelen, kunnen ze dan eens niet beter Oulare terug een kans geven?
Ik denk dat daar wel meer speelt hoor Netzer
Geld, als ik dan toch zou moeten speculeren. Ik vermoed dat ze in januari weer een poging gaan doen om hem te lozen en dan willen ze vermoedelijk eerder kansen geven aan jongens die wel blijven? Ik denk ook dat die erg nuttig had kunnen zijn.

Devyd

Post by Devyd » Mon Nov 11, 2024 12:31 pm

Alle respect voor Sampers ,maar een spits staat er nu eenmaal om goals te maken .
En buiten 1 penalty doelpunt , heeft die er in al die tijd geen 1 binnen gelegd !

Dat is dan onvoldoende en werkt het hier voor hem niet .

Is geen verwijt he ,

Als je ziet naar de ex Lierse spelers die er bij Lokeren in stonden , daar zaten er ook bij die hier zwaar onvoldoende waren , maar ons nu toch wel op een 2-2 houden thuis .

Netzer

Post by Netzer » Tue Nov 12, 2024 11:41 am

Justhomuch wrote:
Mon Nov 11, 2024 12:50 am
Netzer wrote:
Sun Nov 10, 2024 11:41 pm
Als je nu zo'n Sampers ziet spelen, kunnen ze dan eens niet beter Oulare terug een kans geven?
Ik denk dat daar wel meer speelt hoor Netzer
Ja, dat denk ik ook.
Maar wat er ook speelt, dat ze het oplossen want dit is pure kapitaalsvernietiging.
Formerly known as Lisp-boy

esreil

Post by esreil » Tue Nov 12, 2024 1:47 pm

Dat weet het bestuur toch ook wel ... feit is wel dat contracten gerespecteerd moeten worden tenzij beide partijen een consensus bereiken. Als die er niet is moet je het uitzitten...
En ik ga er al lang vanuit dat het niet aan de voetbalkwaliteiten van Oulare ligt maar er veel meer speelt dan dat. Dat is interne keuken en dat kan best ook zo blijven.
Dat supporters dan emotionele en ongefundeerde meningen brengen wat je zou moeten doen ? Ja, dat hoort erbij zeker... En daar hebben we dan een forum voor ;-)

Netzer

Post by Netzer » Wed Nov 13, 2024 11:51 am

esreil wrote:
Tue Nov 12, 2024 1:47 pm
Dat weet het bestuur toch ook wel ... feit is wel dat contracten gerespecteerd moeten worden tenzij beide partijen een consensus bereiken. Als die er niet is moet je het uitzitten...
En ik ga er al lang vanuit dat het niet aan de voetbalkwaliteiten van Oulare ligt maar er veel meer speelt dan dat. Dat is interne keuken en dat kan best ook zo blijven.
Dat supporters dan emotionele en ongefundeerde meningen brengen wat je zou moeten doen ? Ja, dat hoort erbij zeker... En daar hebben we dan een forum voor ;-)
Zolang er niet rond gecommuniceerd wordt door de club dan moeten we het doen met meningen natuurlijk.
Gefundeerd kunnen ze dan niet zijn, want je hebt geen info, logisch dus.
Emotioneel? Neen hoor, die tijd zijn we gepasseerd ;)
Formerly known as Lisp-boy

esreil

Post by esreil » Wed Nov 13, 2024 1:32 pm

Netzer wrote:
Wed Nov 13, 2024 11:51 am
esreil wrote:
Tue Nov 12, 2024 1:47 pm
Zolang er niet rond gecommuniceerd wordt door de club dan moeten we het doen met meningen natuurlijk.
Gefundeerd kunnen ze dan niet zijn, want je hebt geen info, logisch dus.
Emotioneel? Neen hoor, die tijd zijn we gepasseerd ;)
Was zeker niet persoonlijk op jou bedoeld hoor... Voetbal is emotie, en maar goed ook!

Post Reply