A-kern
Re: A-kern
Jep, ik neem aan dat die de concurrentie moet aangaan met Da Silva. Toch een beetje schrik voor, maar wil daar zeker niet te negatief over zijn.
Klopt, in theorie. Maar bij RWDM (die onder ons eindigen) waren ze heel content dat die weg is. Ook met hem op het terrein bleven ze zagen dat ze een spelmaker missen. 0 doelpunten en 0 assists. Ik vrees dus dat hij niet echt de man gaat zijn die de ploeg op sleeptouw zal nemen...
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
Vergaaneglorie
Miskoop dus zoals de trainer...........
Iets anders; iemand vertelde mij daarnet dat ze in de gazet te kennen geven dat ze nog zeker iemand met ervaring zoeken in zowel de verdediging als het middenveld. Kan iemand dat bevestigen en eventueel posten?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
ik respecteer u mening maar geef die gast een kans, zijn meerdere spelers die naar andere club gaan en doorbreken.ik beoordeel hem als het seizoen begint.
-
Vergaaneglorie
Tom De Sutter blijft ook zonder club momenteel. Zou dat niets voor ons zijn nu? 
Da's in mijn ogen het enige compartiment waar ge goed zitten met Vermeiren/Ogunjimi/Maesen + boulaouali kan daar ook spelen (seizoen bij Heist als topscoorder). Voor mij liever dat geld op andere posities investeren; Linksback, centrale verdediger en 10
Helemaal mee eens. Onze spitsen zijn zeker van het kaliber waarmee je op dit niveau kampioen kan spelen. Dat geld kan je beter aanwenden voor de toevoer naar die spitsen. Anders is ‘t gewoonweg zonde om ze zonder deftige ballen te laten verzuipen.