Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Er was geen enkele reden om De Smet uit de ploeg te halen.
Mocht eindelijk eerste doelman zijn en deed dit ver van slecht, dit is in mijn ogen een onbegrijpelijke beslissing.
Een kemel van formaat zelfs!
Mocht eindelijk eerste doelman zijn en deed dit ver van slecht, dit is in mijn ogen een onbegrijpelijke beslissing.
Een kemel van formaat zelfs!
Formerly known as Lisp-boy
Profvoetbal. De beste speelt, simpel.
Als keeper misschien extra frustrerend omdat er veel minder kansen voor het grijpen liggen...
Daar moet je mee kunnen omgaan als profspeler.
Als keeper misschien extra frustrerend omdat er veel minder kansen voor het grijpen liggen...
Daar moet je mee kunnen omgaan als profspeler.
Wat ze met Jarno (en Jens) gedaan hebben is Lierse onwaardig !
Wij, als supporters klagen dat er geen club-spelers meer zijn maar de club zelf gaat zonder enig respect om met haar spelers !
De komst van Peersman is niets anders dan een dikke vriendendienst tussen Anderlecht maatjes !
Want bij PSV was zijn carrière als 6de doelman over en out !
Deze gast zal nooit op mijn sympathie moeten rekenen zelfs niet als hij echt punten zou pakken !
Wij, als supporters klagen dat er geen club-spelers meer zijn maar de club zelf gaat zonder enig respect om met haar spelers !
De komst van Peersman is niets anders dan een dikke vriendendienst tussen Anderlecht maatjes !
Deze gast zal nooit op mijn sympathie moeten rekenen zelfs niet als hij echt punten zou pakken !
-
De beslissing om Peersman te laten spelen werd niet gemaakt door de sportieve staf, maar wel door het agreement van het bestuur met PSV.
Jens en Jarno hadden dit seizoen perfect op sportieve wijze kunnen wedijveren met elkaar, de beste speelt, en zo hoort het ook te zijn!
Jens en Jarno hadden dit seizoen perfect op sportieve wijze kunnen wedijveren met elkaar, de beste speelt, en zo hoort het ook te zijn!
Mark, ik snap je reactie wel hoor. Ik vind wel dat je Peersman hier niet zelf op mag afrekenen. Hij is misschien wel de "begunstigde" maar constructies worden gemaakt door entourages en clubs he. Voor hem een uitweg op speelminuten, wie zou die kans niet willen grijpen? Als er al afspraken zijn en als Lierse daar dan akkoord mee gaat moet je die richting uitkijken voor verantwoording. Niet naar Peersman. In mijn ogen ...Mark wrote: ↑Mon Sep 16, 2024 11:56 amWat ze met Jarno (en Jens) gedaan hebben is Lierse onwaardig !
- Justhomuch
Club-spelers bestaan nergens meer denk ik, uiteindelijk danst voor geld den beer, is in het zakelijke leven ook zo, vroeger werkten ze nog vaak +20 jaar voor dezelfde baas, nu hoppen ze om de 5 jaar als ze geen opslag krijgen.Mark wrote: ↑Mon Sep 16, 2024 11:56 amWat ze met Jarno (en Jens) gedaan hebben is Lierse onwaardig !
Tijden veranderen nu eenmaal...
Wij komen áltijd terug!
Ik zal hem ook niet uitfluiten, maar het zal voor mij wel moeilijk blijven om voor hem te applaudisseren ook al doet hij een wereld safe.esreil wrote: ↑Mon Sep 16, 2024 12:55 pmMark, ik snap je reactie wel hoor. Ik vind wel dat je Peersman hier niet zelf op mag afrekenen. Hij is misschien wel de "begunstigde" maar constructies worden gemaakt door entourages en clubs he. Voor hem een uitweg op speelminuten, wie zou die kans niet willen grijpen? Als er al afspraken zijn en als Lierse daar dan akkoord mee gaat moet je die richting uitkijken voor verantwoording. Niet naar Peersman. In mijn ogen ...Mark wrote: ↑Mon Sep 16, 2024 11:56 amWat ze met Jarno (en Jens) gedaan hebben is Lierse onwaardig !
En uiteraard zal hij blij zijn met de speelkansen die hij nu krijgt ook al gaat dat ten koste van iemand anders zijn carrière.
Als er echt een deal bestaat tussen Lierse en PSV, waarbij men deze spelers gegarandeerd moet opstellen vind ik dit echt niet goed. Ook al zal 90% van de spelers die PSV naar ons stuurt een meerwaarde hebben, ik vind dat je eigen sportieve staf 100% vrijheid moet hebben om te beslissen wie er speelt. Nu gaat het over één speler wat als PSV volgend seizoen zo 3 of 4 gasten naar ons stuurt, dan heeft je eigen sportieve staf niet veel meer te zeggen. Dan wordt je een 2de Lommel daar beslist City ook wie er op het veld staat.
Sommigen vergeten blijkbaar dat Peersman volgend jaar NIET meer onder de lat staat op het lisp! Tenzij heel mss als hij wat veel fouten maakt dit seizoen wat dan weer duur en zuur puntenverlies gaat opleveren, doet hij het wel goed slaat hij zijn tent op bij een betere en kapitaalkrachtigere club zo simpel liggen de kaarten! Wat je nu veroorzaakt hebt is miserie en kan je op zoek naar twee evenwaardige keepers volgend seizoen. Slag in het gezicht van Jarno en vraag mij af hoe sommige andere medespelers die hier al een paar jaar vertoeven hun gedacht hierover hebben!!!Mark wrote: ↑Mon Sep 16, 2024 2:49 pmIk zal hem ook niet uitfluiten, maar het zal voor mij wel moeilijk blijven om voor hem te applaudisseren ook al doet hij een wereld safe.esreil wrote: ↑Mon Sep 16, 2024 12:55 pmMark, ik snap je reactie wel hoor. Ik vind wel dat je Peersman hier niet zelf op mag afrekenen. Hij is misschien wel de "begunstigde" maar constructies worden gemaakt door entourages en clubs he. Voor hem een uitweg op speelminuten, wie zou die kans niet willen grijpen? Als er al afspraken zijn en als Lierse daar dan akkoord mee gaat moet je die richting uitkijken voor verantwoording. Niet naar Peersman. In mijn ogen ...Mark wrote: ↑Mon Sep 16, 2024 11:56 amWat ze met Jarno (en Jens) gedaan hebben is Lierse onwaardig !
En uiteraard zal hij blij zijn met de speelkansen die hij nu krijgt ook al gaat dat ten koste van iemand anders zijn carrière.
Als er echt een deal bestaat tussen Lierse en PSV, waarbij men deze spelers gegarandeerd moet opstellen vind ik dit echt niet goed. Ook al zal 90% van de spelers die PSV naar ons stuurt een meerwaarde hebben, ik vind dat je eigen sportieve staf 100% vrijheid moet hebben om te beslissen wie er speelt. Nu gaat het over één speler wat als PSV volgend seizoen zo 3 of 4 gasten naar ons stuurt, dan heeft je eigen sportieve staf niet veel meer te zeggen. Dan wordt je een 2de Lommel daar beslist City ook wie er op het veld staat.
Weten we dat eigenlijk of er zo'n deal is ? Daar ben ik ook geen voorstander van uiteraard. Maar als hij gewoon beter is moet hij spelen.Mark wrote: ↑Mon Sep 16, 2024 2:49 pmIk zal hem ook niet uitfluiten, maar het zal voor mij wel moeilijk blijven om voor hem te applaudisseren ook al doet hij een wereld safe.esreil wrote: ↑Mon Sep 16, 2024 12:55 pmMark, ik snap je reactie wel hoor. Ik vind wel dat je Peersman hier niet zelf op mag afrekenen. Hij is misschien wel de "begunstigde" maar constructies worden gemaakt door entourages en clubs he. Voor hem een uitweg op speelminuten, wie zou die kans niet willen grijpen? Als er al afspraken zijn en als Lierse daar dan akkoord mee gaat moet je die richting uitkijken voor verantwoording. Niet naar Peersman. In mijn ogen ...Mark wrote: ↑Mon Sep 16, 2024 11:56 amWat ze met Jarno (en Jens) gedaan hebben is Lierse onwaardig !
Ik zal in ieder geval wel applaudisseren als hij een knappe safe doet. En hopelijk doet hij er veel !
Dat zijn problemen voor volgend seizoen .... keepers genoeg op de markt hoor ! Maar ik zeg ook dit had niet nodig geweest , waren andere prioriteiten .ozzy105 wrote: ↑Mon Sep 16, 2024 2:58 pmSommigen vergeten blijkbaar dat Peersman volgend jaar NIET meer onder de lat staat op het lisp! Tenzij heel mss als hij wat veel fouten maakt dit seizoen wat dan weer duur en zuur puntenverlies gaat opleveren, doet hij het wel goed slaat hij zijn tent op bij een betere en kapitaalkrachtigere club zo simpel liggen de kaarten! Wat je nu veroorzaakt hebt is miserie en kan je op zoek naar twee evenwaardige keepers volgend seizoen. Slag in het gezicht van Jarno en vraag mij af hoe sommige andere medespelers die hier al een paar jaar vertoeven hun gedacht hierover hebben!!!Mark wrote: ↑Mon Sep 16, 2024 2:49 pmIk zal hem ook niet uitfluiten, maar het zal voor mij wel moeilijk blijven om voor hem te applaudisseren ook al doet hij een wereld safe.esreil wrote: ↑Mon Sep 16, 2024 12:55 pm
Mark, ik snap je reactie wel hoor. Ik vind wel dat je Peersman hier niet zelf op mag afrekenen. Hij is misschien wel de "begunstigde" maar constructies worden gemaakt door entourages en clubs he. Voor hem een uitweg op speelminuten, wie zou die kans niet willen grijpen? Als er al afspraken zijn en als Lierse daar dan akkoord mee gaat moet je die richting uitkijken voor verantwoording. Niet naar Peersman. In mijn ogen ...