Lierse - Houtvenne [Datum te beslissen]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Devyd
Re: Lierse - Houtvenne [Datum te beslissen]

Post by Devyd » Sun Sep 08, 2024 6:51 pm

Wat een droevige reacties hier .

Een halve B ploeg om wat zaken uit te proberen tegen een gemotiveerd Houtvenne .

Die 1 goal in de kluts maken , en eentje die ze nooit meer gaan maken de komende jaren .

Ik vond het juist heel leerijk , en zo krijgen de bankzitters ook eens wat minuten .

Claes deed wat hij gezegd had , ik denk dat die de meeste km van iedereen heeft vandaag , en heel vaak aanspeelbaar .

De jongelingen moesten nog wat zoeken maar komt wel goed .

Carlke

Post by Carlke » Sun Sep 08, 2024 7:27 pm

Match die ik verwacht had zuinige zege ! Veel spelers gespaard perdichizzy, marynissen, asare,de schrijver,mpanzu.veel spelers op tijd kunnen wisselen, en de jeugd heeft eens kunnen proeven ! Daylly vind het rare speler kan mij er soms aan ergeren maar prikt wel vandaag, en geeft mega mooie assist aan claes. Die masika kon mij wel overtuigen betere invalbeurt dan toulle. Adinany werkt hard maar begint precies in kopje te kruipen niet scoren !

XDV1906

Post by XDV1906 » Sun Sep 08, 2024 7:45 pm

Benieuwd naar Ozzy's reactie van de match!

Oh wacht..

KRKN

Post by KRKN » Sun Sep 08, 2024 8:00 pm

Zakelijke overwinning. Content voor Claes, zo kan voetbal toch mooi zijn. Ook goed dat Daguin en Dailly hun eerste maken.

Verder had ik gehoopt dat Adinany zijn eerste zou maken. Had toch eigenlijk gemoeten in dit soort match. Een tijdje terug klonk het in de podcast dat Oulare terug mee aan het trainen was. Als die fit is, dan gaat Adinany toch moeite moeten doen.

Swat, dat geheel terzijde. We laten ons in tegenstelling tot twee reeksgenoten niet verrassen en krijgen hopelijk weer een mooie affiche. Erg blij mee. Thanks boys!

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Sep 08, 2024 8:52 pm

Ik denk dat de volgende partij voor de beker tegen Beerschot, KV of Standard gaat worden. Voorgevoel maar.

Mark

Post by Mark » Sun Sep 08, 2024 8:55 pm

KV of Standard is leuk en niet kansloos
Tegen Beerschot moet je een ronde verder geraken.

Netzer

Post by Netzer » Sun Sep 08, 2024 9:25 pm

Adinany gaat dringend eens moeten scoren, vandaag tegen Houtvenne had ik dat eigenlijk toch echt wel verwacht.
Mag niet te lang meer duren of het gaat een item worden en in het kopje kruipen.
Formerly known as Lisp-boy

Post Reply