Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Ik vind dat er te negatief gedaan wordt over deze transfer. Is het een lange termijn oplossing? Dat absoluut niet. Maar wie tussen de lijntjes kan lezen en een beetje gezond verstand gebruikt weet wel dat dit niet per se slecht hoeft te zijn.
1. De club heeft duidelijk gecommuniceerd dat Peersman de concurrentie aan moet gaan met Jarno. Dat betekent dus ook dat ze zullen moeten knokken voor hun plek.
2. Door punt 1 weet je nu eigenlijk ook dat er met Teunckens geen rekening gehouden moet worden (Contract ontbinding of transfer naar een andere club is dan mijn logische redenering).
3. Onze coach komt van de belgische voetbalbond als coach van één van de jongere teams. Iets in mij zegt dat die ook een redelijk goed beeld heeft over wat Peersman in zijn macht heeft.
4. We betalen een zeer beperkt loon door de leenovereenkomst (financieel gezonder)
5. Doordat je dus een goedkoper alternatief voor dit seizoen hebt, heb je wel een seizoen de tijd om op zoek te gaan naar een goed alternatief om volgend seizoen Peersman te vervangen.
6. Het is en blijft een gok om iemand als Peersman te halen als eerste of tweede doelman, maar dat gevoel hadden er meer bij de samenstelling van de kern voor het seizoen begon. Daguin had ook geen adelbrieven, maar speelt wel echt zeer goed bij ons. Sportieve cel weet heel goed waar ze mee bezig zijn.
7. Tenslotte is het nog altijd de coach die beslist wie speelt. Zijn wissels en ploegopstellingen hebben mij nog geen enkele keer de wenkbrauwen doen fronsen. In Grégoire heb ik heel veel vertrouwen.
1. De club heeft duidelijk gecommuniceerd dat Peersman de concurrentie aan moet gaan met Jarno. Dat betekent dus ook dat ze zullen moeten knokken voor hun plek.
2. Door punt 1 weet je nu eigenlijk ook dat er met Teunckens geen rekening gehouden moet worden (Contract ontbinding of transfer naar een andere club is dan mijn logische redenering).
3. Onze coach komt van de belgische voetbalbond als coach van één van de jongere teams. Iets in mij zegt dat die ook een redelijk goed beeld heeft over wat Peersman in zijn macht heeft.
4. We betalen een zeer beperkt loon door de leenovereenkomst (financieel gezonder)
5. Doordat je dus een goedkoper alternatief voor dit seizoen hebt, heb je wel een seizoen de tijd om op zoek te gaan naar een goed alternatief om volgend seizoen Peersman te vervangen.
6. Het is en blijft een gok om iemand als Peersman te halen als eerste of tweede doelman, maar dat gevoel hadden er meer bij de samenstelling van de kern voor het seizoen begon. Daguin had ook geen adelbrieven, maar speelt wel echt zeer goed bij ons. Sportieve cel weet heel goed waar ze mee bezig zijn.
7. Tenslotte is het nog altijd de coach die beslist wie speelt. Zijn wissels en ploegopstellingen hebben mij nog geen enkele keer de wenkbrauwen doen fronsen. In Grégoire heb ik heel veel vertrouwen.
- Justhomuch
Ik vind dat hier vooral veel heisa gemaakt voor helemaal niks eigenlijk.Yentl1992 wrote: ↑Thu Sep 05, 2024 12:50 pmIk vind dat er te negatief gedaan wordt over deze transfer. Is het een lange termijn oplossing? Dat absoluut niet. Maar wie tussen de lijntjes kan lezen en een beetje gezond verstand gebruikt weet wel dat dit niet per se slecht hoeft te zijn.
Verder heb ik ook meer vertrouwen in kindermans en onze trainer dan de gemiddelde supporter hier en op facebook, ik ga er ook vanuit dat Jens gewoon weg is, moeten ze dan met 1 keeper gaan spelen een heel seizoen?
Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch
Uwen doktoor is een Lyravijg zeker?Mark wrote: ↑Wed Sep 04, 2024 7:08 pmMijnen tikker is in betere gezondheid dan de financiën van onze club, tenmiste als ik mijnen doktoor mag geloven.
Wij komen áltijd terug!
Da zou 'k nooit vertrouwen, zie dat'm mij een spuitje geeft, weer een Lierse supporter minderJusthomuch wrote: ↑Thu Sep 05, 2024 1:00 pmUwen doktoor is een Lyravijg zeker?
Nochtans in dit artikel staat dat Peersman zal spelen, dat hij de eerste keuze zal zijn:
https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/12 ... ierse.html
https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/12 ... ierse.html
Formerly known as Lisp-boy
Laatste dag ... gaan we nog iets halen ?
En wie zegt dat Peersman na het seizoen niet gewoon blijft... ?
Kan hier een goed jaar draaien maar is dat dan voldoende voor PSV? Toch een paar niveaus hoger.
Niet vergeten dat die daar nu 6e keuze of zo is. Die andere zullen ook niet Janneke en Mieke zijn ...
Kan hier een goed jaar draaien maar is dat dan voldoende voor PSV? Toch een paar niveaus hoger.
Niet vergeten dat die daar nu 6e keuze of zo is. Die andere zullen ook niet Janneke en Mieke zijn ...
Het is vrij simpel draait hij een goed jaar zit hij volgend seizoen bij een andere club met meer middelen en loon, mislukt hij zoals Delanghe beland hij terug op de bank en is hij ook weg! Zo simpel liggen de kaarten.esreil wrote: ↑Fri Sep 06, 2024 10:31 amEn wie zegt dat Peersman na het seizoen niet gewoon blijft... ?
Dat dacht je van Boone ook.