Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Hoezo bespaard !!! Zowel Jarno als Jens liggen onder contract en dat moet betaald worden of ze nu spelen of niet !esreil wrote: ↑Wed Sep 04, 2024 3:43 pmNiks mis mee korte termijn je boekhouding in orde houden he ! Ik ga ervan uit dat dit een buitenkansje is. En is het dan zo erg dat we volgende zomer extra werk hebben om nieuwe doelman te zoeken? Misschien met meer centen als nu omdat er nu is bespaard ? En is dat dan eigenlijk ook geen lange termijn denken ?
It's never black and white ...
maar altijd geel en zwart !
Elke eurocent die je aan Peersman moet betalen (premies misschien) is verloren ! Besparen niet dus.
- Justhomuch
Denkt aan uwen tikker!Mark wrote: ↑Wed Sep 04, 2024 4:05 pmHoezo bespaard !!! Zowel Jarno als Jens liggen onder contract en dat moet betaald worden of ze nu spelen of niet !esreil wrote: ↑Wed Sep 04, 2024 3:43 pmNiks mis mee korte termijn je boekhouding in orde houden he ! Ik ga ervan uit dat dit een buitenkansje is. En is het dan zo erg dat we volgende zomer extra werk hebben om nieuwe doelman te zoeken? Misschien met meer centen als nu omdat er nu is bespaard ? En is dat dan eigenlijk ook geen lange termijn denken ?
Elke eurocent die je aan Peersman moet betalen (premies misschien) is verloren ! Besparen niet dus.
Wij komen áltijd terug!
Mijnen tikker is in betere gezondheid dan de financiën van onze club, tenmiste als ik mijnen doktoor mag geloven.Justhomuch wrote: ↑Wed Sep 04, 2024 6:50 pmDenkt aan uwen tikker!Mark wrote: ↑Wed Sep 04, 2024 4:05 pmHoezo bespaard !!! Zowel Jarno als Jens liggen onder contract en dat moet betaald worden of ze nu spelen of niet !esreil wrote: ↑Wed Sep 04, 2024 3:43 pmNiks mis mee korte termijn je boekhouding in orde houden he ! Ik ga ervan uit dat dit een buitenkansje is. En is het dan zo erg dat we volgende zomer extra werk hebben om nieuwe doelman te zoeken? Misschien met meer centen als nu omdat er nu is bespaard ? En is dat dan eigenlijk ook geen lange termijn denken ?
Laat ons nu eerlijk zijn he dit is toch een overbodige transfer. Je zit met twee degelijke doelmannen die je bovendien zoals Mark post moet betalen tot juni 2025! Maar bon wij maken de rekening niet. Ieder zijn mening en gedacht hierover.
Ge kunt de smet en Theunckens ophemelen maar het zijn alletwee toch middelmatige doelmannen vind ik. Puntenpakkers zijn da ni he. En als ge dan Peersman (wat echt wel een groot talent is) kunt halen voor enkel een stukje loon waarom zou je dat dan niet doen?
Talent kan zijn maar heeft ook alles nog te bewijzen Delanghe daar werd ook veel van verwacht op het lisp wat een tegenvaller was dat... Ten tweede als je nu weer De Smet een mes in de rug plant kan je volgend seizoen op zoek naar 2 doelmannen! Nog dit Teunkens heeft vorig seizoen toch belangrijk geweest in de strijd tegen de degradatie en De Smet sinds hij op het lisp is zelden teleurgesteld. Als je betere vind ga je euro's moeten neertellen nog gezwegen over hun loon. Toekomstgericht vind ik dit geen goede stap maar ok ieder zijn gedacht hierover.
Kan u wel volgen dat je twijfelt aan zijn talent en vergelijkt met de lange , daar ben ik ook bang voor . Maar eerst zien dan oordelen zeker ! De smet zeg het nog eens geen puntenpakker . 40 matchen zei jij dat wist ik niet ... hoeveel punten pakte hij dan zal niet veel zijn net als teuncens. Deden beide goede redingen op wedstrijden , maar ook veel fouten hoor waardoor ze bijna nooit punten pakte.ozzy105 wrote: ↑Wed Sep 04, 2024 10:44 pmTalent kan zijn maar heeft ook alles nog te bewijzen Delanghe daar werd ook veel van verwacht op het lisp wat een tegenvaller was dat... Ten tweede als je nu weer De Smet een mes in de rug plant kan je volgend seizoen op zoek naar 2 doelmannen! Nog dit Teunkens heeft vorig seizoen toch belangrijk geweest in de strijd tegen de degradatie en De Smet sinds hij op het lisp is zelden teleurgesteld. Als je betere vind ga je euro's moeten neertellen nog gezwegen over hun loon. Toekomstgericht vind ik dit geen goede stap maar ok ieder zijn gedacht hierover.