Lierse - Deinze [01/09/2024]
Re: Lierse - Deinze [01/09/2024]
Eerste he’ft vond ik zeker oke ! Costa deed het heel goed in plaats Perdichizzy.wij paar halve kansen deinze 1 grote. 2 de helft veel minder maar had gevoel wie scoort wint. Jammer was het deinze. Aanvallend was het mager . Maar wat is dat toch met die blessures seg ... ze vallen gelijk vliegen . Nu weer luc marynissen en Costa. Moet ook zeggen dat ref rood had moeten geven aan deinze , dan had match anders kunnen lopen . Onze spits adinany werkt en speelt goed mee maar hopelijk gaat hij ook scoren in kort.
- Justhomuch
Ik denk zelfs dat 60 een overschatting is. Leek mij nog geen volle bus.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Eerste helft deden we goed mee, Deinze overtuigde mij allerminst, maar dat was vooral te wijten aan ons hecht blok. Zoals hier al vermeld kregen we het moeilijk na dat die (steward denk ik?) Onwel werd, hopelijk is alles goed gekomen!
Onder de pauze achter den berg ook een ambulance voor een oudere man, de zinderende hitte had niet enkel onze spelers te pakken zo blijkt.
Het was ook drukker als anders, de eerste "successupporters" zijn opgedoken volgens mij, alleen maar toe te juichen, nu daar nog op inspelen bestuur, doe iets aan die wachtrijen aan de drankstand aub, is nu al de zoveelste keer...
Onder de pauze achter den berg ook een ambulance voor een oudere man, de zinderende hitte had niet enkel onze spelers te pakken zo blijkt.
Het was ook drukker als anders, de eerste "successupporters" zijn opgedoken volgens mij, alleen maar toe te juichen, nu daar nog op inspelen bestuur, doe iets aan die wachtrijen aan de drankstand aub, is nu al de zoveelste keer...
Wij komen áltijd terug!
Veel volk , veel inzet
En vooral door omstandigheden verloren .
Die lange break en de wissels achteraan deden ons de das om .
Marijnissen zei zei zelf bot tegen bot (heup) , dus hopelijk valt dat mee .
Vooraan zat iedereen helemaal leeg , hadden mss beter sneller moeten wisselen .
Verder heel opvallend de tweede helft een heel groot vierkant op het middenveld waar Deinze vrij spel had .
Daar moet een oplossing voor gezocht worden .
Kireev die al 3 weken zelf probeert iets te forceren terwijl er betere opties zijn , met balverlies tot gevolg
Verder enkel positief !!
Gezellige voetbalnamiddag
En vooral door omstandigheden verloren .
Die lange break en de wissels achteraan deden ons de das om .
Marijnissen zei zei zelf bot tegen bot (heup) , dus hopelijk valt dat mee .
Vooraan zat iedereen helemaal leeg , hadden mss beter sneller moeten wisselen .
Verder heel opvallend de tweede helft een heel groot vierkant op het middenveld waar Deinze vrij spel had .
Daar moet een oplossing voor gezocht worden .
Kireev die al 3 weken zelf probeert iets te forceren terwijl er betere opties zijn , met balverlies tot gevolg
Verder enkel positief !!
Gezellige voetbalnamiddag
Kon niet aanwezig zijn ... Hoe was Van Acker ? Benieuwd of die bij Deinze wel terug goesting/inzet heeft gekregen, verdedigend werk opknapt, gaten dicht loopt, ....
Had de indruk dat hij daar veel meer verdedigend werk doet dan bij ons. 2 de helft kwam hij meer naar voor met gevolg dat hij nog scoort ook !
VA is altijd goed voor een goal of 8-10 op een seizoen. Zoveel middenvelders lopen er niet rond in 1B zelfs niet in onze hoogste klasse. Ik had hem graag zien blijven maar ieder zijn mening! Voor Lierse heeft hij er op 3 seizoenen 27 in het mandje gelegt zal nog lang duren vooralleer er op het lisp nog zulk iemand zal rondlopen met zulke statistiek.