Lierse - Deinze [01/09/2024]
Re: Lierse - Deinze [01/09/2024]
Aanwezig!
Ik denk ook dat Deinze niet met een heel gerust gevoel afzakt naar Lier. Voor hen is het nu nog meer van moeten omdat de kloof zomaar 5 punten kan worden moesten we winnen. De druk voor hen is veel groter gezien de ambities die ze uitgesproken hebben. En als er één ding is wat vaak voorkomt in tweede klasse, dan zijn het verrassingen. Onder druk spelen kunnen heel weinig ploegen.
We zijn absoluut niet kansloos tegen een toch wel trage verdediging van Deinze.
Ik denk ook dat Deinze niet met een heel gerust gevoel afzakt naar Lier. Voor hen is het nu nog meer van moeten omdat de kloof zomaar 5 punten kan worden moesten we winnen. De druk voor hen is veel groter gezien de ambities die ze uitgesproken hebben. En als er één ding is wat vaak voorkomt in tweede klasse, dan zijn het verrassingen. Onder druk spelen kunnen heel weinig ploegen.
Klopt volledig, je mag zelfs zeggen dat we met onze snelle en stevige voorlinie elke ploeg in onze reeks kunnen pijn doen. Zelfs al liggen we voor de rest een gehele match onder..Yentl1992 wrote: ↑Wed Aug 28, 2024 12:46 pmAanwezig!
Met Vanderhallen die out is, en Pietro die volgens mij ook niet fit gaat zijn, lijkt me dat onze nieuweling Mawate meteen in de basis gedropt gaat worden.
Dat is niet ideaal, met slechts een paar dagen om op de rest ingespeeld te graken.
Dat is niet ideaal, met slechts een paar dagen om op de rest ingespeeld te graken.
Pietro wordt inderdaad echt een race tegen de klok. Momenteel is de vervanger voor tegen Deinze Emmanuel Da Costa. Hopelijk kan Mawete snel geïntegreerd worden om dan eventueel nog te starten.
Ik had opgevangen dat Da Costa ook (eerder al) geblesseerd was?
Begin augustus, maar zal dan wel niets erg geweest zijn. Dat zou al wel snel onverhoopte speeltijd voor hem zijn dan. Blijkbaar toch ook wel zeker een talent!
- Justhomuch
Nog 50 plaatsen in het sfeervak deze zondag
Wij komen áltijd terug!
Kan wel eens uitverkocht zijn tegen zondag. En dat op een zondagnamiddag , let's go