Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Serieus hoog spel van Zulte Waregem: spelen alles of niets...
Zitten (opnieuw) op een schuldenberg dus is het dit seizoen van moeten promoveren.
Zitten (opnieuw) op een schuldenberg dus is het dit seizoen van moeten promoveren.
Daarom ook dat het een belachelijk bod zal zijn dat binnengekomen is voor Kireev. Men zal ginds denken dat het op lisp altijd solden zijn.
Goed zo, been stijf houden !Justhomuch wrote: ↑Sun Aug 25, 2024 9:44 pmLierse heeft het bod al geweigerd blijkbaar (staat al op twitter)Lisp-boy wrote: ↑Sun Aug 25, 2024 9:37 pmDit zou te belachelijk voor woorden zijn.Justhomuch wrote: ↑Sun Aug 25, 2024 9:09 pm
In het hedendaagse voetbal heeft een contract geen belang meer he
Wij maar lachen met SVDB vorig weekend maar uiteindelijk zou hij dan wel het hardst lachen…
Wie ga je nu nog halen als vervanger? We zitten al niet dik in de centrale middenvelders.
Neen, Kireev nu nog laten vertrekken is de supporters uitlachen in hun gezicht.
Als hij een goed seizoen speelt kan die makkelijk naar een top club uit 1A of het buitenland voor een echt grote som !
Wel eens benieuwd wat ze geboden hebben.
Zal gene vette geweest zijn. Krap bij kas zitten en Bruls moeten verkopen voor een beetje ademruimte te krijgen. Zoals al vermeld niet promoveren en miserie miserie. Ik denk dat het een bedrag zal hebben geweest ergens tussen de 100000-250000 euro's.
2...Niet vergeten ook international he voor zijn land.Mark wrote: ↑Mon Aug 26, 2024 8:15 amGoed zo, been stijf houden !Justhomuch wrote: ↑Sun Aug 25, 2024 9:44 pmLierse heeft het bod al geweigerd blijkbaar (staat al op twitter)Lisp-boy wrote: ↑Sun Aug 25, 2024 9:37 pm
Dit zou te belachelijk voor woorden zijn.
Wij maar lachen met SVDB vorig weekend maar uiteindelijk zou hij dan wel het hardst lachen…
Wie ga je nu nog halen als vervanger? We zitten al niet dik in de centrale middenvelders.
Neen, Kireev nu nog laten vertrekken is de supporters uitlachen in hun gezicht.
Als hij een goed seizoen speelt kan die makkelijk naar een top club uit 1A of het buitenland voor een echt grote som !
Het doet me deugd te zien dat de club het been heeft stijf gehouden en niet gezwicht is voor de centen, hoe hoog of laag het bod ook mag geweest zijn.
We weten allemaal dat het financiële op onze club een gevoelig punt is.
Ook mooi om te zien dat Kireev zelf had besloten zich hier verder te willen ontwikkelen, dat bewijst dat het een verstandige kerel is.
Chapeau aan zowel de club als Kireev zelf van mijn kant.
Ook mooi om te zien dat Kireev zelf had besloten zich hier verder te willen ontwikkelen, dat bewijst dat het een verstandige kerel is.
Formerly known as Lisp-boy
- Justhomuch
Woont ook op het Lisp he, eigenlijk nen jongen van onder de kerktorenLisp-boy wrote: ↑Mon Aug 26, 2024 2:13 pmHet doet me deugd te zien dat de club het been heeft stijf gehouden en niet gezwicht is voor de centen, hoe hoog of laag het bod ook mag geweest zijn.
Wij komen áltijd terug!
Schrijf Noah Mawete maar op. Huur zonder aankoopoptie.
Alleszins toch volgens transfergoeroe Sacha Tavolieri.
Alleszins toch volgens transfergoeroe Sacha Tavolieri.