A-kern
Re: A-kern
Je denkt dat we wils nog als cv gaan blijven uitspelen?
Ik heb wat schrik voor de cm / cam’s.
Ik heb wat schrik voor de cm / cam’s.
Dat vrees ik wel ja, zeker omdat je al heel veel spelers met hetzelfde profiel hebt; Buyens, Maus, Sols. Al zie ik hem veel liever als 6 spelen. Op het middenveld hebben we een schrijnend gebrek aan creativiteit. Een Bougrine, mocht die haalbaar, kan dit oplossen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
die amsons is al weg dacht ik weet wel niet naar waar.Axassin wrote: ↑Fri Jun 07, 2019 9:41 amIK heb mij eens uitgeleefd. Vul gerust aan
Zwart ligt nog onder contract. Groen zijn nieuwkomers. Rood is einde contract of vertrekker.
Keepers
Senne Vits -> Contract tot 2020 maar mag vertrekken
Bo Geens -> contract tot 2020 maar mag vertrekken
Thibaut Rausin -> contract tot 2020
Thomas Rosala -> contract tot?
Totaal voor seizoen 2019-2020: 2
Verdedigers
Bryce McMillen -> naar city pirates
Hannes Smolders -> terug naar KV na uitleenbeurt
Thomas Wils -> contract tot 2020
Jef Van der Veken -> contract tot 2020 +1j optie
Mathiece Nelissen -> contract tot 2020
Naïm Boujouh -> naar Dessel
Kino Delorge -> contract tot 2020 + 1j optie
Francesco D'Onofrio -> Mag vertrekken
Jonas Vinck -> contract tot?
Olivier Schops -> naar KFC Lille
Wout Basiaens -> Naar Hasselt
Totaal voor seizoen 2019-2020: 5
Middenvelders
Yoni Buyens -> contract tot 2020
Jordi Maus -> contract tot 2020 + 1j optie
Toon Janssen -> contract tot 2020 +1j optie
Jasper Sols -> contract tot 2020 + 1j optie
Jonathan Kindermans -> contract tot?
Marten Ansoms -> mag vertrekken
Totaal voor seizoen 2019-2020: 5
Aanvallers
Antoine Bernier -> terug naar Antwerp na uitleenbeurt
Youssef Boulaouali -> contract tot 2020
Augusto Da Silva -> contract tot 2020
Jarno Molenberghs -> Naar Patro Eisden
Devon Maes -> Naar Bocholt
Nick Kuijlaars -> contract tot 2020
Simon Vermeiren -> contract tot 2021
Marvin Ogunjimi -> contract tot 2020
Sam Van Aarschot -> contract tot?
Seppe Maesen -> contract tot?
Jens Meeus -> Naar Hoogstraten
Totaal voor seizoen 2019-2020: 7
Is alles wat in 't rood staat al bevestigd, of een vermoeden?
Alles is bevestigd. Buiten diegenen waar er bij staat 'mag vertrekken, daar weet ik redelijk zeker van dat ze andere oorden mogen opzoeken en dus niet meer op het Lisp te zien zullen zijn. Benieuwd of we Da Silva tot dit clubje mogen rekenen.
Uit (héél) goede bron; Frans wilt heel graag komen maar beseft dat het niet makkelijk zal zijn. Wordt vervolgd dus...
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Dus Smolders en Bernier kwijt. Dat pikt toch wel.Axassin wrote: ↑Sun Jun 09, 2019 8:39 pmAlles is bevestigd. Buiten diegenen waar er bij staat 'mag vertrekken, daar weet ik redelijk zeker van dat ze andere oorden mogen opzoeken en dus niet meer op het Lisp te zien zullen zijn. Benieuwd of we Da Silva tot dit clubje mogen rekenen.
Uit (héél) goede bron; Frans wilt heel graag komen maar beseft dat het niet makkelijk zal zijn. Wordt vervolgd dus...
Benieuwd naar FF! Nu: ik zie hem ongelooflijk graag komen maar ik wil ook niet dat we ons financieel daar dubbel voor moeten plooien. Anderzijds: misschien koop ik dan wel een truitje
Als ik dat lijstje zie gaan we toch een serieuze make-over ondergaan. Met het hoogste pijnpunt een CV.
Ook op het middenveld en in de aanval nog 1 klasbak. Anders zijn we er toch op achteruit gegaan vind ik.
Smolders en Bernier keren normaliter terug maar dat wil niet zeggen dat men niet kan onderhandelen over een verlengd verblijf héKRKN wrote: ↑Mon Jun 10, 2019 10:47 amDus Smolders en Bernier kwijt. Dat pikt toch wel.Axassin wrote: ↑Sun Jun 09, 2019 8:39 pmAlles is bevestigd. Buiten diegenen waar er bij staat 'mag vertrekken, daar weet ik redelijk zeker van dat ze andere oorden mogen opzoeken en dus niet meer op het Lisp te zien zullen zijn. Benieuwd of we Da Silva tot dit clubje mogen rekenen.
Benieuwd naar FF! Nu: ik zie hem ongelooflijk graag komen maar ik wil ook niet dat we ons financieel daar dubbel voor moeten plooien. Anderzijds: misschien koop ik dan wel een truitje![]()
Als ik dat lijstje zie gaan we toch een serieuze make-over ondergaan. Met het hoogste pijnpunt een CV.
Ook op het middenveld en in de aanval nog 1 klasbak. Anders zijn we er toch op achteruit gegaan vind ik.
Akkoord betreffende Frans. Al denk ik wel dat ze anders redeneren; Frans zorgt op zichzelf voor een 500-tal abonnementen extra en de inkomsten dat dit met zich meebrengt. Daarnaast is hij een mooi signaal naar spelers die misschien nog twijfelen om te tekenen.
Ik denk ook wel dat je nog een 5tal goeie en ervaren spelers nodig hebt, wil je echt meedoen. Zeker als je kijkt naar hoe de concurrentie zich versterkt.
Als FF echt voor 500 extra abo’s zou zorgen moet je geen moment twijfelen, maar dat lijkt me een vrij optimistische schatting.Axassin wrote: ↑Mon Jun 10, 2019 11:14 amSmolders en Bernier keren normaliter terug maar dat wil niet zeggen dat men niet kan onderhandelen over een verlengd verblijf héKRKN wrote: ↑Mon Jun 10, 2019 10:47 amDus Smolders en Bernier kwijt. Dat pikt toch wel.Axassin wrote: ↑Sun Jun 09, 2019 8:39 pm
Alles is bevestigd. Buiten diegenen waar er bij staat 'mag vertrekken, daar weet ik redelijk zeker van dat ze andere oorden mogen opzoeken en dus niet meer op het Lisp te zien zullen zijn. Benieuwd of we Da Silva tot dit clubje mogen rekenen.
Benieuwd naar FF! Nu: ik zie hem ongelooflijk graag komen maar ik wil ook niet dat we ons financieel daar dubbel voor moeten plooien. Anderzijds: misschien koop ik dan wel een truitje![]()
Ook op het middenveld en in de aanval nog 1 klasbak. Anders zijn we er toch op achteruit gegaan vind ik.![]()
Akkoord betreffende Frans. Al denk ik wel dat ze anders redeneren; Frans zorgt op zichzelf voor een 500-tal abonnementen extra en de inkomsten dat dit met zich meebrengt. Daarnaast is hij een mooi signaal naar spelers die misschien nog twijfelen om te tekenen.
Ik denk ook wel dat je nog een 5tal goeie en ervaren spelers nodig hebt, wil je echt meedoen. Zeker als je kijkt naar hoe de concurrentie zich versterkt.
Als je hiernaar kijkt: best ok. Ik kan onze nieuwkomers niet echt inschatten. Met Marvin, Simon en Youssef heb je toch wat opties in de voorste linie.Carlke wrote: ↑Fri Jun 07, 2019 4:27 pm
Aanvallers
Antoine Bernier -> terug naar Antwerp na uitleenbeurt
Youssef Boulaouali -> contract tot 2020
Augusto Da Silva -> contract tot 2020
Jarno Molenberghs -> Naar Patro Eisden
Devon Maes -> Naar Bocholt
Nick Kuijlaars -> contract tot 2020
Simon Vermeiren -> contract tot 2021
Marvin Ogunjimi -> contract tot 2020
Sam Van Aarschot -> contract tot?
Seppe Maesen -> contract tot?
Jens Meeus -> Naar Hoogstraten
Het is eerder iemand die een actie kan maken die ik mis. Hopen kan een Sam Van Aerschot dat brengen, maar die kan ik eerlijkheidgezezegd niet inschatten. Benieuwd wat het bestuur met Da Silva gaat doen ook. Ik gok dat die een stevig contract heeft en zelf niet staat te springen om te vertrekken. Misschien hopen ze dat het hem onder Rocky beter afgaat?
Volgens Gva & supporterspagina van de kakkers is de definitieve overgang van Hannes Smolders naar Lierse K zo goed als rond.