Olympische spelen Parijs 2024
Re: Olympische spelen Parijs 2024
Weer net niet... De kampioen in vierde plekken. Zondag tegen de Aussies wordt het ook nougabollen noteer maar. wel mooie prestaties van Nafi en Noor.
- Justhomuch
Toch ook weer de scheids niet mee, valt wel op dat de grote landen een favorietenrolletje krijgen
Wij komen áltijd terug!
Ozzy zo simpel is het niet hoor en ze zitten met aantal medailles op schema tussen de 9 en de 12. Oke sommige waar van men dacht ze gaan het halen net niet. Maar andere dan weer net wel ! Op de marathon zit er ook weer iets in hoor ik net.
De judoka's en hockeyers toch gefaald he Carlke laat ons daar niet flauw overdoen. Bachir zilver net op de marathon chapeau na zijn blessure!
Dat is bij elke sport he ozzy ! De beste winnen niet altijd . En vergeet niet de concurentie is ook niet te onderschatten . Maar er zijn er ook die medailles haalden waar je het weer niet verwachte ! Dus balans in evenwicht zitten al op 10 niet slecht .
- Justhomuch
Cijfers liegen nooit he Carlke! Zegt hij dan met zen vette pens achter zen schermpkeCarlke wrote: ↑Sat Aug 10, 2024 11:34 amDat is bij elke sport he ozzy ! De beste winnen niet altijd . En vergeet niet de concurentie is ook niet te onderschatten . Maar er zijn er ook die medailles haalden waar je het weer niet verwachte ! Dus balans in evenwicht zitten al op 10 niet slecht .
Wij komen áltijd terug!
Zal zoals ik al poste niks worden met de Cats net nietverhaal zoals zoveel landgenoten op deze Spelen idem Lotte vrees ik... Hopelijk beter over vier jaar!
Beter ozzy ken jij iets van sport wat een opmerking ! 10 medailles hoe lang is dit geleden ik heb het nog niet meegemaakt !
10 is veel te weinig voor deze generaties sporters... Ik vind overigens dat de media te veel druk oplegt maar ieder zijn mening. Ook het vel van de beer al schieten. Wat ik zal onthouden van deze Spelen is een paar onverwachte medailles, het dubbele goud voor Remco, het goud voor Nafi, het zilver voor Bachir maar vooral toch het net nietverhaal van oa de hockeyers, judoka's, de Cats. Die hebben serieus ontgoocheld, ik begrijp sommige reacties niet in sociale media die posten van ' proficiat, niks te verwijten' enz enz.
Sorry ozzy je kent geen bal af van sport ! Cijfers liegen niet 10 jawel 10 geleden van ....ozzy105 wrote: ↑Sun Aug 11, 2024 12:46 pm10 is veel te weinig voor deze generaties sporters... Ik vind overigens dat de media te veel druk oplegt maar ieder zijn mening. Ook het vel van de beer al schieten. Wat ik zal onthouden van deze Spelen is een paar onverwachte medailles, het dubbele goud voor Remco, het goud voor Nafi, het zilver voor Bachir maar vooral toch het net nietverhaal van oa de hockeyers, judoka's, de Cats. Die hebben serieus ontgoocheld, ik begrijp sommige reacties niet in sociale media die posten van ' proficiat, niks te verwijten' enz enz.