Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Heb hem gezien tegen union maar was hij er 1 dag toen onopvallend. Maar ja 1 dag ergens zijn. 2 de keer een helft eindhoven toen ook niet geweldig . Maar ja ze zien hem dagelijks bezig dus zullen het wel weten zeker !
Heb hem 2x bezig gezien. Tegen Union onopvallend en tegen NAC degelijk. Had ook wel liever iemand ervaren gezien (vb. Dom). Anderzijds dan blokeer je natuurlijk wel meer dan waarschijnlijk PDS, een jeugdproduct nota bene.
Nu heb je voor die positie wel 2 profielen, PDS is inderdaad meer verdedigend en Krabbendam aanvallender.
Nu heb je voor die positie wel 2 profielen, PDS is inderdaad meer verdedigend en Krabbendam aanvallender.
Tegen eindhoven vond ik pieter dat redelijk doen buiten zijn voorzetten. Maar ja ik denk ook dat het pieter zijn ding niet is heel die flank !TV2002 wrote: ↑Fri Aug 09, 2024 6:11 pmHeb hem 2x bezig gezien. Tegen Union onopvallend en tegen NAC degelijk. Had ook wel liever iemand ervaren gezien (vb. Dom). Anderzijds dan blokeer je natuurlijk wel meer dan waarschijnlijk PDS, een jeugdproduct nota bene.
De enige reden dat Krabbendam hier voetbalt is omdat Oulare terug op training is en niet weg geraakt. Als Oulare weg is dan heb je twee deftige spelers die wel degelijk kunnen voetballen. Maar nu zit je in deze situatie dat het budget op is. 24 jaar 10 clubs in Engeland dat weet je genoeg. Jammer want het transferbeleid is schitterend tot nu toe. Speler van Seraing staat op de helling en komt ook niet. Jammer want Krabbendam is na een jaar weg.
No money, no glory zo simpel zit het in elkaar Smiths. Daarom blijf ik hopen en ben zeker de enige niet dat er ooit eens een betrouwbare medeinvesteerder zich aanmeld op het lisp en LVT toehapt zoniet blijf je dobberen en hopen dat je niet op een keer uit de boot valt... Alle respect voor LVT hoor maar hij is financieel en geen schande overigens op de limieten gebotst.smiths wrote: ↑Fri Aug 09, 2024 7:26 pmDe enige reden dat Krabbendam hier voetbalt is omdat Oulare terug op training is en niet weg geraakt. Als Oulare weg is dan heb je twee deftige spelers die wel degelijk kunnen voetballen. Maar nu zit je in deze situatie dat het budget op is. 24 jaar 10 clubs in Engeland dat weet je genoeg. Jammer want het transferbeleid is schitterend tot nu toe. Speler van Seraing staat op de helling en komt ook niet. Jammer want Krabbendam is na een jaar weg.
Oulare moet dan vandaag voor het eerste terug meegetraind hebben, want gisteren was hij er zeker nog niet bij, toch niet in de ochtendtraining.smiths wrote: ↑Fri Aug 09, 2024 7:26 pmDe enige reden dat Krabbendam hier voetbalt is omdat Oulare terug op training is en niet weg geraakt. Als Oulare weg is dan heb je twee deftige spelers die wel degelijk kunnen voetballen. Maar nu zit je in deze situatie dat het budget op is. 24 jaar 10 clubs in Engeland dat weet je genoeg. Jammer want het transferbeleid is schitterend tot nu toe. Speler van Seraing staat op de helling en komt ook niet. Jammer want Krabbendam is na een jaar weg.
In artikel op HLN laat Kindermans weten dat de kern voor 95 procent rond is, dus dan vermoed ik dat er toch nog wel minstens 1 iemand nieuw komt.
Ja dat kan he maar geen kilota en dom ... maar een krabbendam en ..... heel wat minder kwaliteit dus . Moet je eerlijk in zijn.TV2002 wrote: ↑Fri Aug 09, 2024 7:46 pmOulare moet dan vandaag voor het eerste terug meegetraind hebben, want gisteren was hij er zeker nog niet bij, toch niet in de ochtendtraining.smiths wrote: ↑Fri Aug 09, 2024 7:26 pmDe enige reden dat Krabbendam hier voetbalt is omdat Oulare terug op training is en niet weg geraakt. Als Oulare weg is dan heb je twee deftige spelers die wel degelijk kunnen voetballen. Maar nu zit je in deze situatie dat het budget op is. 24 jaar 10 clubs in Engeland dat weet je genoeg. Jammer want het transferbeleid is schitterend tot nu toe. Speler van Seraing staat op de helling en komt ook niet. Jammer want Krabbendam is na een jaar weg.
In artikel op HLN laat Kindermans weten dat de kern voor 95 procent rond is, dus dan vermoed ik dat er toch nog wel minstens 1 iemand nieuw komt.
En een speler die overbodig is en weegt op het budget, zo simpel is het... En dan moet je het stellen met een speler die al 10 clubs heeft versleten.
Als da nu 1 of 10 clubs is maakt toch ni uit? Wat ik er van gezien heb vond ik niet zo slecht hoor. Kwam wel nooit onder druk te staan maar kon toch mee met de rest. Dit seizoen heb je tenminste 2 opties op de rechterflank , vorig jaar had je eigelijk niemand tot Tirpan kwam.
We staan veeeel sterker dan een jaar geleden nu
Oulare gaat nog niet voor t eerst inzetbaar zijn, dus die geraak je niet meer kwijt en zelf ben je er de eerste maanden niets mee. Spijtig van het budget... Maar ja, wie weet komt hij wel juist terug in vorm als Adinany out is