Challenger Pro League
Re: Challenger Pro League
De Polonaise danser kan naar zijn geld fluiten. Nu zal hij wel niet voelen spijtig genoeg.
Bij Deinze komen ze eindelijk tot het besef dat de uitgaven en inkomsten niet in balans liggen. Club zou te koop staan
Heeft lang geduurd . Komt geen kat zien .. dure spelers halen om te promoveren . En was weer niks. Dat blijft niet duren.tompax schreef: za jul 13, 2024 12:44 pm Bij Deinze komen ze eindelijk tot het besef dat de uitgaven en inkomsten niet in balans liggen. Club zou te koop staan
- Justhomuch
Nog lang geduurdtompax schreef: za jul 13, 2024 12:44 pm Bij Deinze komen ze eindelijk tot het besef dat de uitgaven en inkomsten niet in balans liggen. Club zou te koop staan
Wij komen áltijd terug!
Elk jaar weer een nieuw voorbeeld van een club die onze manier van werken nu weet te rechtvaardigen. Deinze is misschien wel 1 van de meest megalomane voorbeelden van de afgelopen jaren.tompax schreef: za jul 13, 2024 12:44 pm Bij Deinze komen ze eindelijk tot het besef dat de uitgaven en inkomsten niet in balans liggen. Club zou te koop staan
Fr boraing haalt dewaest binnen eender ook al desoleil 2 ervaren centrale verdedigers .
Iemand al iets van voorbeschouwing gevonden?
Vandaag wordt de boel eindelijk op gang getrapt. Ik ben er klaar voor. 
Hier ook, eigenlijk jaren geleden dat ik nog zo hard heb uitgekeken naar onze eerste wedstrijdFlor schreef: vr aug 16, 2024 9:02 am Vandaag wordt de boel eindelijk op gang getrapt. Ik ben er klaar voor.![]()