Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Ik hoop nog op 2 transfers ; rechterflank, mss Dom?
En een ne 8, mss Stef Peeters?
Uiteraard ken ik hun loon niet
En een ne 8, mss Stef Peeters?
Uiteraard ken ik hun loon niet
- Justhomuch
Ge mist mijne zatte zever he?Yentl1992 wrote: ↑Wed Jul 31, 2024 1:08 pm't mag gaan beginnen, enorm veel zin in!
De transfers zijn bij uitstek veel beredeneerder dan vorig seizoen en mijn gevoel zegt ook dat er meer kwaliteit zit om op te kunnen boksen tegen de subtop van de Challenger Pro League. Of we top zes effectief gaan halen hangt van teveel factoren af die je niet altijd in de hand hebt (Blessures, samenhang van de groep, schorsingen zoals vorig jaar om de haverklap, arbitrage, ...). Grégoire moet zich op club niveau ook nog bewijzen, maar aangezien die van één van de nationale jeugdelftallen komt, zal die zeker wel kwaliteiten hebben.
Bovendien vind ik het ook positief dat ze durven kijken naar buitenlandse namen in combinatie met belgische profielen. Scouten en spelers halen in de franse tweede en derde klasse hoeft ook niet meteen een issue te zijn. Beveren heeft ons dit al op een positieve manier voor gedaan en toen ook enorm zitten verrassen. Zelfs de eerste klasse ploegen gaan daar scouten.
Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch
Zal toch niet veel clubs hebben om uit te kiezen.. Niet vergeten wordt er straks 35 he... De beste jaren zullen ook passe zijn.
Kylian Hazard is ook een vrije speler, al heb ik geen idee wat die zijn looneisen zouden zijn.
Formerly known as Lisp-boy
Geen idee, zou denken dat die toch al flink gedaald zijn ... ook wel regelmatig blessures . Maar wel goede voetballer . Maar als je leest België of buitenland hetzelfde is voor hem denk ik dat hij gaat waar ze goed betalen ! Zei ook dat hij bij club zou tekenen waar goed project is , dan moet hij bij ons zijn

Carlke wrote: ↑Thu Aug 01, 2024 9:17 amGeen idee, zou denken dat die toch al flink gedaald zijn ... ook wel regelmatig blessures . Maar wel goede voetballer . Maar als je leest België of buitenland hetzelfde is voor hem denk ik dat hij gaat waar ze goed betalen ! Zei ook dat hij bij club zou tekenen waar goed project is , dan moet hij bij ons zijn![]()

Sowieso!Justhomuch wrote: ↑Wed Jul 31, 2024 6:58 pmGe mist mijne zatte zever he?Yentl1992 wrote: ↑Wed Jul 31, 2024 1:08 pm't mag gaan beginnen, enorm veel zin in!
De transfers zijn bij uitstek veel beredeneerder dan vorig seizoen en mijn gevoel zegt ook dat er meer kwaliteit zit om op te kunnen boksen tegen de subtop van de Challenger Pro League. Of we top zes effectief gaan halen hangt van teveel factoren af die je niet altijd in de hand hebt (Blessures, samenhang van de groep, schorsingen zoals vorig jaar om de haverklap, arbitrage, ...). Grégoire moet zich op club niveau ook nog bewijzen, maar aangezien die van één van de nationale jeugdelftallen komt, zal die zeker wel kwaliteiten hebben.
Bovendien vind ik het ook positief dat ze durven kijken naar buitenlandse namen in combinatie met belgische profielen. Scouten en spelers halen in de franse tweede en derde klasse hoeft ook niet meteen een issue te zijn. Beveren heeft ons dit al op een positieve manier voor gedaan en toen ook enorm zitten verrassen. Zelfs de eerste klasse ploegen gaan daar scouten.

Dat zou een domme keuze zijn...

- Justhomuch