Voorbereiding 2024-2025
- Justhomuch
Re: Voorbereiding 2024-2025
Is zeker geen spijkers op laag water zoeken, is hier ook al meermaals aangehaald, al dacht ik wel de opstelling voorbij heb zien komen op men feed?Daylon Claasen wrote: ↑Sun Jul 28, 2024 8:04 amAl bij al een hoopgevende oefencampagne met zeker de laatste 3 wedstrijden goede resultaten. Als ik dan toch even het zaagske mag bovenhalen: hoe moeilijk kan het zijn om , op zn minst, de opstellingen te delen. Is nu toch al vanaf het begin van de doorstart dat het beheer van onze sociale media profclub-onwaardig is. Misschien zoek ik nu spijkers op laag water, is wat mij betreft ook niet de hoofdzaak voor een voetbalclub maar het heeft wel een grote invloed op je uitstraling & aantrekkingskracht. Soit, kijk al uit naar de eerste match op Waregem!
Wij komen áltijd terug!
-
Ja, op de GVA wel. Ik hoop echt dat daar in de toekomst iets aan verandert want nu is het soms gewoonweg gênant.Justhomuch wrote: ↑Sun Jul 28, 2024 2:27 pmIs zeker geen spijkers op laag water zoeken, is hier ook al meermaals aangehaald, al dacht ik wel de opstelling voorbij heb zien komen op men feed?Daylon Claasen wrote: ↑Sun Jul 28, 2024 8:04 amAl bij al een hoopgevende oefencampagne met zeker de laatste 3 wedstrijden goede resultaten. Als ik dan toch even het zaagske mag bovenhalen: hoe moeilijk kan het zijn om , op zn minst, de opstellingen te delen. Is nu toch al vanaf het begin van de doorstart dat het beheer van onze sociale media profclub-onwaardig is. Misschien zoek ik nu spijkers op laag water, is wat mij betreft ook niet de hoofdzaak voor een voetbalclub maar het heeft wel een grote invloed op je uitstraling & aantrekkingskracht. Soit, kijk al uit naar de eerste match op Waregem!
-
Met weemoed denk ik terug aan de afleveringen van lierse-tv, dat was toch altijd iets om naar uit te kijken. Een deel ervan staat trouwens nog altijd op yt, voor de liefhebbers.
Vandaag tegen Thes. Iemand die gaat zien?
Zijn de reserven vandaag als ik de selectie bekijk.
Hoe speelde gisteren onze tester, Krabbendam?
Formerly known as Lisp-boy
Inderdaad, bv.bij de laatste wedstrijd tegen Thes zijn we naar huidige normen 'verwend' geweest met een opstelling, halftijdse tussenstand en eindstand. Daarentegen lukt het bij Thes als amateurploeg wel om een scoreverloop op facebook posten en nadien een verslag voorzien. Spijtig...Daylon Claasen wrote: ↑Sun Jul 28, 2024 3:42 pmJa, op de GVA wel. Ik hoop echt dat daar in de toekomst iets aan verandert want nu is het soms gewoonweg gênant.Justhomuch wrote: ↑Sun Jul 28, 2024 2:27 pmIs zeker geen spijkers op laag water zoeken, is hier ook al meermaals aangehaald, al dacht ik wel de opstelling voorbij heb zien komen op men feed?Daylon Claasen wrote: ↑Sun Jul 28, 2024 8:04 amAl bij al een hoopgevende oefencampagne met zeker de laatste 3 wedstrijden goede resultaten. Als ik dan toch even het zaagske mag bovenhalen: hoe moeilijk kan het zijn om , op zn minst, de opstellingen te delen. Is nu toch al vanaf het begin van de doorstart dat het beheer van onze sociale media profclub-onwaardig is. Misschien zoek ik nu spijkers op laag water, is wat mij betreft ook niet de hoofdzaak voor een voetbalclub maar het heeft wel een grote invloed op je uitstraling & aantrekkingskracht. Soit, kijk al uit naar de eerste match op Waregem!
Ik ga seffens kijken 5 km van de deur ! Kan leuke match worden volgende week begint de nedelandse 2 de klasse ! Laatste test voor hen !
- Justhomuch
Ik kom sebiet ook af, zonneke, pintje, vrienden terug zien en de Lierse, wa heeft nen mens nog meer nodig?
Wij komen áltijd terug!