Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Dat zijn twee héél degelijke transfers hoor.smiths wrote: ↑Wed Jul 24, 2024 11:09 pmJoren Dom is mogelijks de vervanger van Tirpan en Deom van Eupen gaat onze nieuwe centrale middenvelder worden normaal gezien. Allebei bij
Gunther Thibaut. Als Oulare vertrekt komt er nog een spits met ervaring bij. Is aan het revalideren bij de kine Maesschalck. Ook Dirk Asare valt heel goed mee en maakt kans op een contract, Oleg Iatchouk is zijn makelaar.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Laat maar komen! Zou ik heel graag zien gebeuren.
Deom Zit nog in Eupen zie ik doe mee met oefenwedstrijden ook dus weg halen daar en transfer geld betalen dan ?
Is dit echt concreet of maar een gerucht? Joren Dom zou een goede transfer zijn , kan het niveau aan en heeft veel ervaring.smiths wrote: ↑Wed Jul 24, 2024 11:09 pmJoren Dom is mogelijks de vervanger van Tirpan en Deom van Eupen gaat onze nieuwe centrale middenvelder worden normaal gezien. Allebei bij
Gunther Thibaut. Als Oulare vertrekt komt er nog een spits met ervaring bij. Is aan het revalideren bij de kine Maesschalck. Ook Dirk Asare valt heel goed mee en maakt kans op een contract, Oleg Iatchouk is zijn makelaar.
Concreet ja er is gepraat maar is daar een overeenkomst uit gekomen nog niet of helemaal niet. Ales hangt af wat Oulare doet zo simpel is het. Maar Dirk Asare gaat wel tekenen volgens mij.
Joren dom is toch geen spits ! Dus plaats rb heb je alleen pieter . Dacht dat de positie van andere spits afhangde van oulare toch niet rb ?
- Justhomuch
Vind ik ook raar
Wij komen áltijd terug!
Lijkt me logisch dat het puur over het budgetaire zal gaan he . Gaan Oulare komt er ruimte voor iemand ander met ervaring te halen . Wil daarom nog niet zeggen dat dat een andere spits is .
Als je zegt dat Deom onze nieuwe middenvelder gaat worden, dan moet dit toch heel concreet zijn? Nu lijkt dit toch serieus afgezwakt. Asare is ok als kernvulling maar allesbehalve een sterkhouder voor volgend seizoen. En ja, ik heb al een oefenmatch of 5 gezien.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Tot heden kan je moeilijk zeggen dat men versterkt is tov vorig seizoen. Achteraan zeer zekers maar voor de rest... Ik blijf erbij voor een top zes plek moet je nog zeker 2 middenvelders met kwaliteit gaan halen en minstens 1 spits!