Transfernieuws
- Justhomuch
Re: Transfernieuws
Klopt, maar daar zijn dan ook geen 14 spelers vertrokken he, waaronder het komplete middenveld
Formerly known as Lisp-boy
Neen? Toch serieus wat weg hoor, zeker in de centrale as: schmeichel, debast, gatonni, delaney, augustinsson,... en daarnaast ook Hazard en (recent) amuzu langdurig geblesseerd.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Dat kan kloppen, maar het is niet omdat Anderlecht zich slecht voorbereid en dus weer een prutsseizoen zal hebben dat Lierse dat ook moet doen. Anderlecht stelt al jaren niets meer voor (vorig seizoen kleine opflakkering dit jaar zeer waarschijnlijk opnieuw niets).
Klopt misschien wel, maar ik reageer op de vergelijking met Anderlecht, die gewoonweg niet klopt. Ik vind onze voorbereiding een stuk beter dan vorig seizoen overigens: Veel deftige tegenstanders (NAC, RODA, Union, FC Eindhoven, THES,...) en we staan gewoonweg veel verder dan dezelfde periode vorig jaar qua kernsamenstelling en -balans.Mark wrote: ↑Mon Jul 22, 2024 11:48 amDat kan kloppen, maar het is niet omdat Anderlecht zich slecht voorbereid en dus weer een prutsseizoen zal hebben dat Lierse dat ook moet doen. Anderlecht stelt al jaren niets meer voor (vorig seizoen kleine opflakkering dit jaar zeer waarschijnlijk opnieuw niets).
Volledig akkoord dat er nog een 3-tal goede spelers bij moeten maar om daar nu al op te liggen roepen terwijl de transfermarkt nog 6 weken op is en de competitie pas binnen een maand begint? De beste opportuniteiten komen meer naar het einde van de transferperiode. Aan Kindermans om die goed in te vullen. Ik maak de balans voor mijzelf op eind augustus.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Voor paniek is het inderdaad te vroeg, zolang iedereen maar goed beseft dat er nog minstens 3 echt goede spelers bij moeten is het ok. Wat de voorbereiding betreft heb je gelijk, stuk beter dan vorig jaar.Axassin wrote: ↑Mon Jul 22, 2024 12:04 pmKlopt misschien wel, maar ik reageer op de vergelijking met Anderlecht, die gewoonweg niet klopt. Ik vind onze voorbereiding een stuk beter dan vorig seizoen overigens: Veel deftige tegenstanders (NAC, RODA, Union, FC Eindhoven, THES,...) en we staan gewoonweg veel verder dan dezelfde periode vorig jaar qua kernsamenstelling en -balans.Mark wrote: ↑Mon Jul 22, 2024 11:48 amDat kan kloppen, maar het is niet omdat Anderlecht zich slecht voorbereid en dus weer een prutsseizoen zal hebben dat Lierse dat ook moet doen. Anderlecht stelt al jaren niets meer voor (vorig seizoen kleine opflakkering dit jaar zeer waarschijnlijk opnieuw niets).
Volledig akkoord dat er nog een 3-tal goede spelers bij moeten maar om daar nu al op te liggen roepen terwijl de transfermarkt nog 6 weken op is en de competitie pas binnen een maand begint? De beste opportuniteiten komen meer naar het einde van de transferperiode. Aan Kindermans om die goed in te vullen. Ik maak de balans voor mijzelf op eind augustus.
Poelmans naar Chania in de Griekse tweede klasse.
Joren Dom is mogelijks de vervanger van Tirpan en Deom van Eupen gaat onze nieuwe centrale middenvelder worden normaal gezien. Allebei bij
Gunther Thibaut. Als Oulare vertrekt komt er nog een spits met ervaring bij. Is aan het revalideren bij de kine Maesschalck. Ook Dirk Asare valt heel goed mee en maakt kans op een contract, Oleg Iatchouk is zijn makelaar.
Gunther Thibaut. Als Oulare vertrekt komt er nog een spits met ervaring bij. Is aan het revalideren bij de kine Maesschalck. Ook Dirk Asare valt heel goed mee en maakt kans op een contract, Oleg Iatchouk is zijn makelaar.
Ozzy iemand van de technische staf vertelde mij dat Ghano bij Waregem 4 maal meer verdient dan wat wij betalen. Waregem hebben de bestuursleden voor een derde maal al geld in de club gepompt 10 miljoen weer, zitten daar ook al aan 35 miljoen euro. Deze liedjes zullen ooit eens eindigen, bij Luc ben je zeker dan je zal blijven bestaan. Liever dit dan afhankelijk zijn van geldschieters, praktisch elke club in amateur is afhankelijk van geldschieters uit het bestuur. Loopt steeds mis.