Voorbereiding 2024-2025

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Devyd
Re: Voorbereiding 2024-2025

Post by Devyd » Sun Jul 14, 2024 8:18 pm

Tot dus ver ben ik nog alles behalve positief . Volgens de paar oefenmatchen die ik gezien heb , lijken we weer maar eens met een heel onevenwichtige kern te zitten .
De competitie nadert snel , en heb nog geen enkele keer gezien wat ik wilde zien .
De Match op Roda was veelzeggend , we maken voorraan nog altijd helemaal niets klaar !

Maar goed , we hebben nog een beetje tijd .
Ik hoop dat de coach er een geheel van kan maken .

Axassin

Post by Axassin » Sun Jul 14, 2024 9:38 pm

smiths wrote:
Sun Jul 14, 2024 2:17 pm
Volgens bestuur enkel nog een RA en spelmaker als Oulare vertrekt nog een vervanger. Tirpan vervanger en spelmaker. eventuele opportuniteiten op het einde mag er nog 1 bijkomen meer niet. Best tevreden over de kern, Daguin steekt er bovenuit op training en van de jeugd Vermeulen.
Dan hoop ik dat die spelmaker asare niet moet zijn. Die kan je als jongeling in de kern opnemen maar is toch nog wat te plat.

Als we die rechtsback en middenvelder heel kwalitatief invullen, zie ik het zitten. Doen ze dat met jongelingen als asare dan kan het wel eens heel lastig worden dit seizoen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Jul 14, 2024 10:30 pm

Axassin wrote:
Sun Jul 14, 2024 9:38 pm
smiths wrote:
Volgens bestuur enkel nog een RA en spelmaker als Oulare vertrekt nog een vervanger. Tirpan vervanger en spelmaker. eventuele opportuniteiten op het einde mag er nog 1 bijkomen meer niet. Best tevreden over de kern, Daguin steekt er bovenuit op training en van de jeugd Vermeulen.
Dan hoop ik dat die spelmaker asare niet moet zijn. Die kan je als jongeling in de kern opnemen maar is toch nog wat te plat.

Als we die rechtsback en middenvelder heel kwalitatief invullen, zie ik het zitten. Doen ze dat met jongelingen als asare dan kan het wel eens heel lastig worden dit seizoen.
Vorig jaar had je moeilijke matchen waar je spelers had als VA-Oulare en Ocansey die geel-zwart over de streep trokken... Als het echt zo is dat er op het middenveld en vooraan niks bijkomt...

Netzer

Post by Netzer » Sun Jul 14, 2024 10:38 pm

Er moet absoluut nog een extra spits bijkomen, als het bestuur dat niet inziet dan leren ze niet uit hun fouten.
Nu heb je enkel Adinany (en dat is koffiedik kijken wat die gaat brengen), Sampers is veel te plat en Oulare zal altijd wel een nieuwe blessure hebben.
Vooral de middenvelder en spits gaan versterkingen moeten zijn, de rechtsachter ook trouwens.
Formerly known as Lisp-boy

Carlke

Post by Carlke » Sun Jul 14, 2024 11:07 pm

Lisp-boy wrote:
Sun Jul 14, 2024 10:38 pm
Er moet absoluut nog een extra spits bijkomen, als het bestuur dat niet inziet dan leren ze niet uit hun fouten.
Nu heb je enkel Adinany (en dat is koffiedik kijken wat die gaat brengen), Sampers is veel te plat en Oulare zal altijd wel een nieuwe blessure hebben.
Vooral de middenvelder en spits gaan versterkingen moeten zijn, de rechtsachter ook trouwens.
2... helemaal waar dat ze dat kunnen doen denk ik dat we zorgeloos seizoen draaien .

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Jul 14, 2024 11:18 pm

Probleem zijn de centen maar dit weten we al jaren. Gewoon op de financiële limieten gebotst 1B is gewoonweg het hoogsthaalbare zo simpel is het. Zonder extra investeerder blij zijn dat men in deze reeks zich handhaaft! Aan uitgaande transfers heeft men weinig bitter weinig verdiend kijk maar naar Rocha-Tabekou-van Acker-GDS-Limbombe en nog enkelen en dan heb je nog spelers als Ocansey-van landtschoot hun opties niet gelicht terwijl dit goede spelers zijn!

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sun Jul 14, 2024 11:19 pm

Ik denk dat we het allemaal eens zijn dat er nog moet bijkomen he.

Btw: Sampers, mannekes, zelfs tegen kontich eigenlijk niets klaarspelen, die moet toch echt weg?
Wij komen áltijd terug!

Ziggy

Post by Ziggy » Sun Jul 14, 2024 11:52 pm

Axassin wrote:
Sun Jul 14, 2024 9:38 pm
smiths wrote:

Ik verwacht dat ze asare gaan halen voor bij de beloften voor al

KRKN

Post by KRKN » Mon Jul 15, 2024 2:54 pm

Justhomuch wrote:
Sun Jul 14, 2024 11:19 pm

Btw: Sampers, mannekes, zelfs tegen kontich eigenlijk niets klaarspelen, die moet toch echt weg?
Eens. Die moet je toch echt wel kunnen vervangen? Heeft echt al wel wat kansen gekregen en het nog nooit waar weten maken. Die houden is toch echt een zwaktebod.

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon Jul 15, 2024 3:21 pm

KRKN wrote:
Mon Jul 15, 2024 2:54 pm
Justhomuch wrote:
Sun Jul 14, 2024 11:19 pm

Eens. Die moet je toch echt wel kunnen vervangen? Heeft echt al wel wat kansen gekregen en het nog nooit waar weten maken. Die houden is toch echt een zwaktebod.
2...Ik vergelijk Sampers met Maessen paar seizoenen terug nl harde werker maar niet iemand die vlug de netten vind. Voor een paar reeksen lager kan en zal hij nuttig zijn. Ik hoop maar dat men niet gaat gokken op de nieuweling en Sampers om voor goals te zorgen.... Volgens mij is men weer aan het wachten tot er een paar appels uit de bomen vallen niks mis mee wanneer de appels kunnen opgeraapt worden en het goede zijn van kwaliteit maar ondertussen tikt de klok verder en komt 18 augustus dichter bij! Conclusie momenteel een te zwak middenveld en voorlinie om in 1B heel wss te overleven!

Post Reply