Series
Re: Series
Heel veel bagger, maar ik vind het makkelijk om bv programma's die ik vergeet op te nemen, toch nog te bekijken.
Maar toch al een paar Vlaamse series herbekeken
- Justhomuch
Hier bezig met Gent West op Play, was me volledig voorbij gegaan en onterecht zo blijkt. Hierna gaan we het wel opzeggen denk ik.G.C. wrote: ↑Thu Jun 06, 2019 6:49 pm
Heel veel bagger, maar ik vind het makkelijk om bv programma's die ik vergeet op te nemen, toch nog te bekijken.
Maar toch al een paar Vlaamse series herbekeken
Wij komen áltijd terug!
Daar heb ik 2 collega’s ook heel positief over gehoord. Misschien na m’n rerun van Fawlty Towers nog eens aan beginnenJusthomuch wrote: ↑Sat Jun 08, 2019 8:56 amHier bezig met Gent West op Play, was me volledig voorbij gegaan en onterecht zo blijkt. Hierna gaan we het wel opzeggen denk ik.
Stranger Things seizoen 3 is sinds vandaag te bekijken trouwens.
- Justhomuch
Al gekeken? Ik moet me eerst door het laatste van Homeland worstelen.
- Justhomuch
Vanavond paar laatste afl van seizoen 2 kijken om er terug een beetje in te komen
Update; was wel echt nodig om paar oude afl terug te zien! Eerste afl van seizoen 3 was wel echt ok, rustige opbouw, om er dan helemaal op het einde er de spanning in te brengen.
Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch
Derde seizoen van Stranger Things is misschien nog El het beste!
Paar weken geleden ook begonnen met Orange Is The New Black.
Wij komen áltijd terug!
Eerlijk? Ik was blij dat ik erdoor was (Stranger Things, Orange Is The New Black heb ik nog niet bekeken). Ik vond het toch wat geforceerd allemaal. Sfeerzetting doen ze wel heel sterk.Justhomuch wrote: ↑Fri Aug 09, 2019 5:11 pmDerde seizoen van Stranger Things is misschien nog El het beste!
Inmiddels aan het tweede seizoen van Big Little Lies begonnen. Wat een topcast en topserie.
Mindhunter start opnieuw voor een tweede seizoen! Ik vond het eerste best goed.