Voorbereiding 2024-2025
Re: Voorbereiding 2024-2025
Eerste match winnen we 0-10 en hoort ge niks. Tweede match 0-3 en we missen plots scorend vermogen.
Versta je standpunt wel ... maar extra spits gaat er toch moeten komen weet ook wel nog tijd genoeg ! Sampers geen scorend vermogen... oulare daar reken ik niet meer op gaat weg of blijft gebleseerd volgens mij al hoop ik echt van niet. Adinany zullen we nog moeten afwachten ... hoor’er wel positieve dingen van dus komt wel goed. Voor de rest hebben we niks he sow en kierev kunne het wel maar toch geen echte spitsen .
Sampers is een tweede Maessen. Harder werker maar geen afwerker goed voor een reeks of 2 lager maar hoger? Neen.Carlke wrote: ↑Sun Jul 07, 2024 4:24 pmVersta je standpunt wel ... maar extra spits gaat er toch moeten komen weet ook wel nog tijd genoeg ! Sampers geen scorend vermogen... oulare daar reken ik niet meer op gaat weg of blijft gebleseerd volgens mij al hoop ik echt van niet. Adinany zullen we nog moeten afwachten ... hoor’er wel positieve dingen van dus komt wel goed. Voor de rest hebben we niks he sow en kierev kunne het wel maar toch geen echte spitsen .
De match tegen Roda kan via de FB van Roda gevolgd worden.
Toch even wachten om te zien wie er vandaag meespeelt vooraleer morgen naar Kontich te gaan zien. Een mixed ploeg, ok nog. Maar voor alleen jeugd ga ik toch passen.
Zou toch denken dat ze vandaag grotendeels de ploeg opstellen die het meest competief is . Roda is goede tegenstrever hoor net geen promotie !
Dat zou ik ook denken. Daarom enig voorbehoud voor morgen.
Las vandaag wel in HLN dat deze oefenmatch nog werd georganiseerd door Sven de Vermiste, en dat ze er niet meer onderuit konden. Het leek niet echt van harte te zijn.
Dat snap ik. Net 30 mins gezien, kregen daar wel efkes voetballesLipser wrote: ↑Fri Jul 12, 2024 2:06 pmDat zou ik ook denken. Daarom enig voorbehoud voor morgen.
Las vandaag wel in HLN dat deze oefenmatch nog werd georganiseerd door Sven de Vermiste, en dat ze er niet meer onderuit konden. Het leek niet echt van harte te zijn.
Ben match aan zien net 60 min gespeeld. Nu de volgende 60 min met andere ploeg. Ik vind het verdedigend zeker oke geven bijna niks weg. Alleen marynissen paar keer heel slecht ingespeeld. Roda voetballend wel 3 klasse beter hoor. Daquin geeft mij goede indruk. Matuta loopt veel gaten dicht . Maar aanvallend is het gewoon slecht vooral de laatste pas loopt telkens mis ! Daar is nog veel werk aan hoor .
Te weinig kwaliteit zowel op dat middenveld als in de spits! Achteraan klopt het als een bus maar begrijp je nu Carlke waarom er minstens 2 middenvelders met kwaliteit en nog een spits moet aangeworven worden wil je weer geen seizoen als het vorige meemaken? Een nummer 10 en een controlerende beide met ervaring zijn nodig!!! Aan Sow mij geërgerd telkens een goede actie maar ook telkens balverlies door zijn bal te ver vooruit te spelen.. Nog heel heel veel werk maar vooral 3 kwalitatieve inkomende transfers gewenst maar tja dat beperkt budget hé....Carlke wrote: ↑Fri Jul 12, 2024 3:20 pmBen match aan zien net 60 min gespeeld. Nu de volgende 60 min met andere ploeg. Ik vind het verdedigend zeker oke geven bijna niks weg. Alleen marynissen paar keer heel slecht ingespeeld. Roda voetballend wel 3 klasse beter hoor. Daquin geeft mij goede indruk. Matuta loopt veel gaten dicht . Maar aanvallend is het gewoon slecht vooral de laatste pas loopt telkens mis ! Daar is nog veel werk aan hoor .