A-kern
Re: A-kern
Een collega van mij heeft regelmatig contact met Tirpan.
Volgens hem is het een zekerheid dat hij zal vertrekken.
Willem zou bereid zijn om de afkoopsom neer te leggen. Volgens hem lag die ook niet zo hoog..
Heb hem meermaals gevraagd of hij zeker is. Jammer genoeg dus wel.
Volgens hem is het een zekerheid dat hij zal vertrekken.
Willem zou bereid zijn om de afkoopsom neer te leggen. Volgens hem lag die ook niet zo hoog..
Heb hem meermaals gevraagd of hij zeker is. Jammer genoeg dus wel.
Als je zelf zou moeten kiezen om nog een jaar in 1b te spelen of bij een 1ste klasser in Nederland , ik zou ook vertrekken zo simpel is het .
Komt daar nog bij dat ik ook al heb horen vallen dat heel ons accomodatie niet zo aan slaagt bij spelers en staff .
Allemaal knap enzo ,
Maar ideaal is dat over en weer rijden niet .
Als je dan bv naar Willem 2 hun accomodatie kijkt , dat is dag en nacht verschil .
Komt daar nog bij dat ik ook al heb horen vallen dat heel ons accomodatie niet zo aan slaagt bij spelers en staff .
Allemaal knap enzo ,
Maar ideaal is dat over en weer rijden niet .
Als je dan bv naar Willem 2 hun accomodatie kijkt , dat is dag en nacht verschil .
Sportief zet je zo geen stap vooruit ok de boekhouding blijft netjes op orde maar het mag toch wel wat meer zijn. Heb mij erbij neergelegd nl Lierse zal nooit onder het huidig bestuur de stap zetten waar de club met zijn achterban, ook een slapende achterban thuishoort!Carlke wrote: ↑Mon Jun 24, 2024 6:14 pm2... ik volg daar wel in maar ja zolang je het financiël niet breed hebt , heb je spelers die geen massa verdienen . Als je u dan in de kijker loopt komen ze u halen en dat zijn dan win win situaties . Je krijgt geld om als club stappen te zetten. Nadeel je gaat elke keer andere spelers moeten zoeken . Dat is nu eenmaal de realiteit. Nu ook weer een kieref sow ell touille goed hebben getekend tot 2027. Maar spelen die goed seizoen komen ze die ook halen hoor. Niet vragen hoe een goede clubspeler van acker niet was zo zijn er niet veel hoor.ozzy105 wrote: ↑Mon Jun 24, 2024 6:00 pmVergelijk momenteel het middenveld met 2 seizoenen terug dan kan je momenteel niet zeggen dat men versterkt is zeg wel momenteel... Achteraan zou ik het zuur vinden weer een sterkhouder te moeten zien vertrekken met Tirpan. Het is toch de bedoeling niet om een speler telkens te moeten zien vertrekken na een paar maanden of 1 seizoen!
Zonder extra kapitaal (investeerder) zal het jaar na jaar moeilijker worden, als je nu ook weer Tirpan moet laten gaan voor een appel en een ei (lage afkoopsom) dat is echt zuur !
Ondertussen is het ook bevestigd:
https://www.lierse.com/nieuws/christoph ... -nieuwe-t1
Ik kan er helemaal naast zitten natuurlijk, maar daar wordt ik nu toch echt niet vrolijk van.
En dan ook, een redelijk onervaren Franstalige trainer, tja ...
Last edited by Netzer on Mon Jun 24, 2024 7:36 pm, edited 1 time in total.
Formerly known as Lisp-boy
2...Laat het ons hopen dat we er flink naastzitten. Twee clubs getraind en met beiden gedegradeerd.Lisp-boy wrote: ↑Mon Jun 24, 2024 7:09 pmOndertussen is het ook bevestigd:
Ik kan er helemaal naast zitten natuurlijk, maar daar wordt ik nu toch echt niet vrolijk van.
De eerste niet he die voor peanuts weer vertrok na een korte doortocht... Vraag mij af of LVT wel een medeinvesteerder wil naast zich en liever niet de touwtjes alleen in handen houd. Ik kan mij moeilijk inbeelden dat er nog nooit een serieuse investeerder met goede bedoelingen heeft aangeboden op het lisp zou mij toch verbazen hoor. Een club met geschiedenis, achterban en een club zonder of weinig schulden..
Pure leugens, is met geen enkele club gedegradeerd.ozzy105 wrote: ↑Mon Jun 24, 2024 7:35 pm2...Laat het ons hopen dat we er flink naastzitten. Twee clubs getraind en met beiden gedegradeerd.Lisp-boy wrote: ↑Mon Jun 24, 2024 7:09 pmOndertussen is het ook bevestigd:
Mijn excuus dan maar dacht dat hij met Virton was gedegradeerd 2021? Was ten tijde van corona.. Maar nogmaals excuus!TV2002 wrote: ↑Mon Jun 24, 2024 7:43 pmPure leugens, is met geen enkele club gedegradeerd.ozzy105 wrote: ↑Mon Jun 24, 2024 7:35 pm2...Laat het ons hopen dat we er flink naastzitten. Twee clubs getraind en met beiden gedegradeerd.Lisp-boy wrote: ↑Mon Jun 24, 2024 7:09 pm
Ondertussen is het ook bevestigd: