A-kern

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
Justhomuch
Re: A-kern

Post by Justhomuch » Tue Jun 18, 2024 8:22 pm

Fiero67 wrote:
Tue Jun 18, 2024 8:09 pm
Ik hoor Luc al jaren verkondigen 'bouwen, bouwen, bouwen' maar naar wat?
Vraag het hem dan zelf, he maat.
Hij zit op de eretribune. Ge kunt daar best een klapke mee doen.
[/quote]
Moet je natuurlijk wel tot in't stadion voor geraken, maar hij is er al sinds 1920 niet meer geweest :mrgreen:

Serieus, hoe hard kan je overdrijven ozzyke? Voor nen salonsupporter maak je u wel heel erg druk
Wij komen áltijd terug!

ozzy105

Post by ozzy105 » Tue Jun 18, 2024 11:06 pm

Carlke wrote:
Tue Jun 18, 2024 7:50 pm
ozzy105 wrote:
Tue Jun 18, 2024 7:19 pm
VA pikte wel regelmatig zijn goal mee en niet zelden een belangrijke assist. De Fransman die men op het oog heeft heeft niet te fraaie statistieken dit mag toch gepost worden? Iedereen verdiend een eerlijke kans maar er zijn al vele spelers gratis gekomen uit lagere reeksen en weinige waren hoogvliegers!!! Ik hoor Luc al jaren verkondigen 'bouwen, bouwen, bouwen' maar naar wat? Telkens je beste spelers laten vertrekken, zelfs een halve ploeg en dan komen zeggen 'bouwen'... Wie houd je dan voor de aap?
Dus jij zou u ploeg van vorig seizoen houden ? En jij wil top 6.... dan ga je het met andere ploeg moeten doen ze ... meer dan helft kon 1b nauwelijks aan. Pas op ik zeg niet dat het nu wel gaat zijn daar ken ik de versterkingen te weinig voor .en ook weten we niet wie nog gaat komen
Daar ging het niet over Carlke. Als je telkens uw beste spelers laat vertrekken voor een paar stuivers en telkens moet beginnen vanaf nul begin dan niet als voorzitter te praten over bouwen, bouwen... Naar wat? Ik vind dat terechte kritiek mag en moet geuit worden. Hoeveel spelers zijn er op amper zes jaar sinds de heropstart niet gekomen en gegaan nog gezwegen over de hoeveelheid trainers? Dat noem ik geen degelijk beleid los van het financiële dat wel ok is.

Flammea

Post by Flammea » Wed Jun 19, 2024 6:29 am

ozzy105 wrote:
Tue Jun 18, 2024 11:06 pm
Carlke wrote:
ozzy105 wrote:
Tue Jun 18, 2024 7:19 pm
VA pikte wel regelmatig zijn goal mee en niet zelden een belangrijke assist. De Fransman die men op het oog heeft heeft niet te fraaie statistieken dit mag toch gepost worden? Iedereen verdiend een eerlijke kans maar er zijn al vele spelers gratis gekomen uit lagere reeksen en weinige waren hoogvliegers!!! Ik hoor Luc al jaren verkondigen 'bouwen, bouwen, bouwen' maar naar wat? Telkens je beste spelers laten vertrekken, zelfs een halve ploeg en dan komen zeggen 'bouwen'... Wie houd je dan voor de aap?
Dus jij zou u ploeg van vorig seizoen houden ? En jij wil top 6.... dan ga je het met andere ploeg moeten doen ze ... meer dan helft kon 1b nauwelijks aan. Pas op ik zeg niet dat het nu wel gaat zijn daar ken ik de versterkingen te weinig voor .en ook weten we niet wie nog gaat komen
Daar ging het niet over Carlke. Als je telkens uw beste spelers laat vertrekken voor een paar stuivers en telkens moet beginnen vanaf nul begin dan niet als voorzitter te praten over bouwen, bouwen... Naar wat? Ik vind dat terechte kritiek mag en moet geuit worden. Hoeveel spelers zijn er op amper zes jaar sinds de heropstart niet gekomen en gegaan nog gezwegen over de hoeveelheid trainers? Dat noem ik geen degelijk beleid los van het financiële dat wel ok is.
Nu zijn het wel de mindere spelers van het vorige seizoen die vertrekken he
En ja, ook uwe God hoorde daar bij

ozzy105

Post by ozzy105 » Wed Jun 19, 2024 10:39 am

Flammea wrote:
Wed Jun 19, 2024 6:29 am
ozzy105 wrote:
Tue Jun 18, 2024 11:06 pm
Carlke wrote:

Nu zijn het wel de mindere spelers van het vorige seizoen die vertrekken he
En ja, ook uwe God hoorde daar bij
VA is veruit de beste aankoop sinds de heropstart in 2018 zo simpel is het en ok vorig seizoen was het iets minder door omstandigheden mag het even? Zijn statistieken op 3 seizoenen liegen niet 27 doelpunten en pakken assists en dit voor een middenvelder, tweemaal topschutter van de club! Maar nogmaals daar gaat het niet over. De voorzitter komt al zes jaar verkondigen te bouwen, te bouwen voor de hoogste klasse te bereiken maar ik zie geen opbouw daar naartoe. Geen of weinig schulden ok mooi maar de rest volgt niet. Die analyse mag toch gemaakt worden! Heb je al eens nagegaan hoeveel spelers er al zijn gekomen en gegaan op het lisp sinds 2018? Je komt al gemakkelijk aan 100 spelers en 10 trainers...

Carlke

Post by Carlke » Wed Jun 19, 2024 10:58 am

Ozzy dit lijkt mij heel normaal aantal he man ! 2018 zat je in eerste amateur .... wat kun je met die spelers gaan doen in 1b ... stonden op rand 2 de amateur toen zei je te weinig kwaliteit nu zeg je veel spelers vertrokken rare uitleg. De enige vertrekkers waar ik je in volg zijn tabekoe en rocha . Maar vergeet niet die hadden nooit gekomen zonder dat ze voor dat bedrag weg konnen idem de schrijver ! Dat was nu eenmaal de realiteit . Nu zijn de contracten anders. Van acker oke was topper buiten vorig seizoen ga je bouwen met 32 jarigen ! Van acker wou dichter bij huis gaan spelen voor zijn laatste jaren ... lierse krijgt transfergeld ... moet je hem nog jaar houde tegen zijn zin om dan gratis te vertrekken . Union bouwt ook elk jaar aan ander team en daar gaat het wel. Je moet gewoon de juiste spelers vinden. Enig voordeel voor union zij hebben veel meer centen wij moeten creatiever zijn. En promotie onze voorzitter zegt toch niet dat dat moet. Hij zou graag willen als de mogelijkheid er is ! Hij spreekt dit seizoen over seizoen draaien gelijk luik vorig seizoen. Is dat weinig ambitie maak je zelf uit . Ik denk eender realistisch ... hoe graag ik ook terug wil naar 1 a vergeet niet het voetbal is zo hard veranderd tegenover vroeger dat ploegen als lierse , niet zo simpel nog op hoogste zullen geraken. K

Netzer

Post by Netzer » Wed Jun 19, 2024 12:01 pm

Ergens heeft Ozzy toch ook wel een punt he.
Bouwen kan je dit niet noemen wat we aan het doen waren, het was elk seizoen terug opnieuw beginnen.
Oorzaak was telkens dat de vorige transferperiode niet geslaagd was, al heb ik nu een veel beter gevoel over de aanpak van de transfers.
Het groeien gebeurd wel op andere vlakken, daar is men ver van slecht bezig.
Maar sportief mag ik hopen dat het bouwen start vanaf komend seizoen.
Formerly known as Lisp-boy

Carlke

Post by Carlke » Wed Jun 19, 2024 12:22 pm

Lisp-boy wrote:
Wed Jun 19, 2024 12:01 pm
Bouwen kan je dit niet noemen wat we aan het doen waren, het was elk seizoen terug opnieuw beginnen.
Oorzaak was telkens dat de vorige transferperiode niet geslaagd was, al heb ik nu een veel beter gevoel over de aanpak van de transfers.
Oke maar bouw als kleine club maar he zonder het grote budjet ... je haalt spelers op hoop presteren niet altijd dus word houden moeilijk . En als ze goed zijn komen ze ze halen. Dat is het hededaagse voetbal nu eenmaal . Spelers gaan waar ze meeste krijgen clubliefde bestaat niet meer. Union moet ook elk jaar terug starten enige voordeel die scheppen veel poen voor hun vertrekkers. Dus ja hopelijk gaat dat bij ons ook zijn met deze jongens .

ozzy105

Post by ozzy105 » Wed Jun 19, 2024 1:23 pm

Carlke wrote:
Wed Jun 19, 2024 12:22 pm
Lisp-boy wrote:
Wed Jun 19, 2024 12:01 pm
Oke maar bouw als kleine club maar he zonder het grote budjet ... je haalt spelers op hoop presteren niet altijd dus word houden moeilijk . En als ze goed zijn komen ze ze halen. Dat is het hededaagse voetbal nu eenmaal . Spelers gaan waar ze meeste krijgen clubliefde bestaat niet meer. Union moet ook elk jaar terug starten enige voordeel die scheppen veel poen voor hun vertrekkers. Dus ja hopelijk gaat dat bij ons ook zijn met deze jongens .
Union heeft wel gebouwd toen het net zoals Lierse in de Amateurreeks speelde, jaren gespeelt met praktisch dezelfde kern tot ze in hoogste klasse belanden en dan heb je een punt Carlke dat ze bijna telkens hun beste spelers verliezen. Ga maar na de seizoenen in 1ste Amateurreeks en 1B heeft men goed gebouwd en voor 90% hun kern behouden. Ten tweede LVT had nooit mogen verkondigen dat op termijn de hoogste klasse de doelstelling is dan wek je verwachtingen bij supporters zeker wetende dat dit doel niet verwezenlijkt kan worden met een beperkt budget, een budget eigenlijk te klein om te overleven in 1B.

XDV1906

Post by XDV1906 » Wed Jun 19, 2024 4:04 pm

Kheb van wa volk binnen de club gehoord dat TVA voor 750k weg is. Dat is een zeer mooi bedrag mocht het kloppen.

Mark

Post by Mark » Wed Jun 19, 2024 4:16 pm

XDV1906 wrote:
Wed Jun 19, 2024 4:04 pm
Kheb van wa volk binnen de club gehoord dat TVA voor 750k weg is. Dat is een zeer mooi bedrag mocht het kloppen.
Dat zou heel straf zijn, kan ik moeilijk geloven.

Post Reply