Lierse Kempenzonen - RWDM [17-11-2018]
Re: Lierse Kempenzonen - RWDM [17-11-2018]
Afschrijven zeker niet. Ik blijf erbij dat hij qua kwaliteiten intrinsiek een van onze beste spelers maar moeten zijn. Hij brengt op dit moment echter gewoon te weinig en daarom moet je hem prikkelen.
Ik ga er toch kunnen zijn. Zalig weer en hooelijk een even goeie sfeer.
-
Heb vernomen dat er vanavond veiligheidsmaatregelen genomen zullen worden aan de ingang van Tribune 3: fouilleren, controle op pyrotechnisch materiaal en snuffelhonden... 

-
De 0 houden is een enorm probleem, achteraan toch veel te zwak + keeper is geen puntenpakken straalt geen mutariteit uit.
Dat zijn de grote werkpunten voor de toekomst.
Dat zijn de grote werkpunten voor de toekomst.
net terug. we mogen blij zijn met punt, want EWDM had veruit de beste kansen. onze inzet was er zeker wel.
onze keeper tja meer laagtes dan hoogtes. eerste helft paar keer ondoordacht uitkomen. 2 de doelpunt een goede keeper pakt die zeker weten.
houd ons wel in de match door vrije trap mooi te redden mag ook gezegd worden. en mee betrokken in de 2-2.
onze keeper tja meer laagtes dan hoogtes. eerste helft paar keer ondoordacht uitkomen. 2 de doelpunt een goede keeper pakt die zeker weten.
houd ons wel in de match door vrije trap mooi te redden mag ook gezegd worden. en mee betrokken in de 2-2.
Die van RWDM zijn ze dan toch vergeten.MathiasDG21 wrote: ↑Sat Nov 17, 2018 3:31 pmHeb vernomen dat er vanavond veiligheidsmaatregelen genomen zullen worden aan de ingang van Tribune 3: fouilleren, controle op pyrotechnisch materiaal en snuffelhonden...![]()
Ik vond het een zalige match. Met het nieuwe trainersduo voel je toch dat er meer inzit.
Een gelijksspel vind ik een terechte uitslag tegen een sterke tegenstander. Nu, eerlijk is eerlijk: die open kans voor RWDM mocht je totaal niet missen.
De sfeer en tifo mocht er ook zijn. Goed werk van de Brigata

-
Als het bestuur slim is, proberen ze tijdens de winterstop RWDM te verzwakken. Zij zijn uiteindelijk een rechtstreekse concurrent voor promotie.
Jawadde, ik had de hoop stiekem al wat opgegeven. Met zo'n last minute gelijkmaker voelt het toch altijd een beetje aan als een overwinning.
Bangelijke sfeer ook. Die van RWDM konden er ook wat van.
Bangelijke sfeer ook. Die van RWDM konden er ook wat van.
Samenvatting nog eens gezien. Ging toch goed op en neer.
Leuk detail: Binst die nog even mag invallen. Zal voor hem toch ook bizar geweest zijn.
Leuk detail: Binst die nog even mag invallen. Zal voor hem toch ook bizar geweest zijn.
Als ze slim zijn halen ze bij de ex-ploeg van Dave nl Rupel Boom tijdens de winterstop het duo Spaenhoven-Schaessens beide zijn aan een goed seizoen bezig vooral Jaric die alweer scoorde in Virton....Donovanbob wrote: ↑Sun Nov 18, 2018 10:10 amAls het bestuur slim is, proberen ze tijdens de winterstop RWDM te verzwakken. Zij zijn uiteindelijk een rechtstreekse concurrent voor promotie.