Zulte Waregem - Lierse K. [18-08-2024]
Zulte Waregem - Lierse K. [18-08-2024]
Het kon niet anders: openingsspeeldag op Zulte. Een niet zo blij weerzien met SVDB en een hele moeilijke opener.
- Justhomuch
Re: Zulte Waregem - Lierse K. [18-08-2024]
Een mooie kans om hem een pak voor den broeck te geven
Wij komen áltijd terug!
Heb de kalender eens goed bekeken, lijkt mij wel een stevig begin. Na Zulte thuis tegen Seraing, dat zou haalbaar moeten zijn. Maar dan thuis tegen Deinze en uit naar RWDM.
Ik denk dat de kans groter is dat we na die 4 wedstrijden in de onderste helft zitten dan bovenaan.
De wedstrijd uren zijn trouwens dezelfde als vorig seizoen, dus vrijdag 20u, zaterdag 16 en 20u en zondag 13.30, 16 en 19.15.
Ik denk dat de kans groter is dat we na die 4 wedstrijden in de onderste helft zitten dan bovenaan.
De wedstrijd uren zijn trouwens dezelfde als vorig seizoen, dus vrijdag 20u, zaterdag 16 en 20u en zondag 13.30, 16 en 19.15.
Was ook mijn conclusie. Anderzijds heb ik altijd het gevoel dat het makkelijker is om tijdens die openingsspeeldag te verrassen. Een stunt lijkt me dan iets makkelijker dan later op het seizoen.Mark wrote: ↑Wed Jun 12, 2024 3:13 pmHeb de kalender eens goed bekeken, lijkt mij wel een stevig begin. Na Zulte thuis tegen Seraing, dat zou haalbaar moeten zijn. Maar dan thuis tegen Deinze en uit naar RWDM.
Alles zal afhangen wie de nieuwe trainer word en vooral welke inkomende transfers nog gaan volgen. Nu kan men de sterkte of zwakte nog niet inschatten er is nog wel wat werk aan de winkel. Ik hoop alleen op geen seizoen die gepasseerd is wat is eigenlijk het doel voor het nieuwe seizoen? Hopelijk geen valse start of je zit al direct in de shit!Mark wrote: ↑Wed Jun 12, 2024 3:13 pmHeb de kalender eens goed bekeken, lijkt mij wel een stevig begin. Na Zulte thuis tegen Seraing, dat zou haalbaar moeten zijn. Maar dan thuis tegen Deinze en uit naar RWDM.
- Justhomuch
Donderdag is het praatavond op de club, je krijgt een frisse pint van mij, tot dan!ozzy105 wrote: ↑Wed Jun 12, 2024 5:13 pmAlles zal afhangen wie de nieuwe trainer word en vooral welke inkomende transfers nog gaan volgen. Nu kan men de sterkte of zwakte nog niet inschatten er is nog wel wat werk aan de winkel. Ik hoop alleen op geen seizoen die gepasseerd is wat is eigenlijk het doel voor het nieuwe seizoen? Hopelijk geen valse start of je zit al direct in de shit!Mark wrote: ↑Wed Jun 12, 2024 3:13 pmHeb de kalender eens goed bekeken, lijkt mij wel een stevig begin. Na Zulte thuis tegen Seraing, dat zou haalbaar moeten zijn. Maar dan thuis tegen Deinze en uit naar RWDM.
Wij komen áltijd terug!
Het doel is al uitgesproken ozzy... flirten met top 6 zo een seizoen draaien als luik dit seizoen ...ozzy105 wrote: ↑Wed Jun 12, 2024 5:13 pmAlles zal afhangen wie de nieuwe trainer word en vooral welke inkomende transfers nog gaan volgen. Nu kan men de sterkte of zwakte nog niet inschatten er is nog wel wat werk aan de winkel. Ik hoop alleen op geen seizoen die gepasseerd is wat is eigenlijk het doel voor het nieuwe seizoen? Hopelijk geen valse start of je zit al direct in de shit!Mark wrote: ↑Wed Jun 12, 2024 3:13 pmHeb de kalender eens goed bekeken, lijkt mij wel een stevig begin. Na Zulte thuis tegen Seraing, dat zou haalbaar moeten zijn. Maar dan thuis tegen Deinze en uit naar RWDM.
Iemand die al een gooi wil doen naar een eerste basisopstelling?
De smet,marynissen, boonen,Perdichizzi,de schrijver, mpanzu, daquin,assare ,sow,kierev,adinany. Denk wel daylly veel gaat spelen want wel goed. Assare kan nog veranderen met nieuwe middenvelder moest die er zijn. Denk laes op bank gaat beginnen. En mogelijk nieuwe rb zal ook op bank beginnen dan. Maar ja kan nog veranderen door’blessures natuurlijk.
Hopelijk toch een 400 man mee