A-kern
Re: A-kern
Daar lijkt het in elk geval toch op als je het artikel leest, ja.Tamas Krivitz wrote: ↑Wed May 29, 2024 9:25 amToch ook even een kritische bedenking, jammer dat er wederom geen budgetverhoging lijkt aan te komen, werken met de middelen en het budget van het voorbije jaar, weliswaar met minder kwantiteit en meer kwaliteit,
of vergis ik me?
Formerly known as Lisp-boy
- Justhomuch
2 heel goede spelers voor Houtvenne denk ik dan
Volgens mij ligt het aan het karakter.
Dit jaar blijkbaar ook enkel u23 OHL
Op het einde bij Lierse altijd zagen en klagen op iedereen
Stan van Dessel vertrekt zie ik op instagram. Nog geen duidelijkheid naar waar.
Geen akkoord gevonden met Poelmans. Volgens GVA hengelde hij naar een fel verbeterd contract, maar daar ging de club dus niet op in.
Ook volgens GVA flirt Van Dessel met MVV.
Ook volgens GVA flirt Van Dessel met MVV.
-
Ik vind dat er vrij weinig animo is geweest rond het vertrek van Van Dessel terwijl die naar mijn mening toch steeds iets bracht op het middenveld & zelfs tot de betere kon worden gerekend. Aan zijn kwaliteiten kan het volgens mij niet liggen. Zal dan wss niet passen in de plannen van SVDB of te duur?
Ik vermoed vooral dat hij niet echt past in het systeem dat SVDB wil spelen. Te weinig duelkracht in het middenveld en te weinig actie/snelheid hoger op het veld. Al vond ik dat ook geen verkeerde voetballer.Daylon Claasen wrote: ↑Tue Jun 04, 2024 9:01 pmIk vind dat er vrij weinig animo is geweest rond het vertrek van Van Dessel terwijl die naar mijn mening toch steeds iets bracht op het middenveld & zelfs tot de betere kon worden gerekend. Aan zijn kwaliteiten kan het volgens mij niet liggen. Zal dan wss niet passen in de plannen van SVDB of te duur?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
We hebben vooral nog een links centrale verdediger nodig en 2 linksachters. Want daar hebben we voorlopig niks. Hopelijk nog een goede cm ook en een 10 of flankspeler.
Veel succes, Joeri!
Hopelijk snel nog wat nieuwkomers.
Hopelijk snel nog wat nieuwkomers.