Jupiler Pro League
Re: Jupiler Pro League
Iedereen gelinkt aan KV gaat vol voor de vrijspraak.
Ik ben bijzonder benieuwd. Ik hoop vooral dat we snel iets weten. Ben de situatie nu al beu.
Ik ben bijzonder benieuwd. Ik hoop vooral dat we snel iets weten. Ben de situatie nu al beu.
-
Jupiler Pro League
Dat denk ik niet. Als je de helft wint en de andere helft gelijk speelt heb je 76 punten. Daar was je vorig seizoen 3e mee geworden in de Jupiler league.
-
Viola de kakkers terug naar 1B met 2 x -6 per periode! zal zwaar zijn voor iets te winnen.
Maar eerst nog wat rechtbankjes aanspreken en blijven spettelen .................
Maar eerst nog wat rechtbankjes aanspreken en blijven spettelen .................
en beheren vrijuit ook raar je bent toch met 2 om match te vervalsen !
KV stapt zoals verwacht naar het BAS.
zou weer typisch zijn dat het bas zegt geen straffen te weinig echte bewijzen of fouten in dossiers. en met 18 starten.
net zoals virton krijgen geen licentie omdat ze aan hun geldschieter twijfelen mogelijk toen al wel sterke argumenten. nu spreekt het bas zich uit wel licentie virton, en kijk nu blijkbaar licentiecomitie gelijk he !
net zoals virton krijgen geen licentie omdat ze aan hun geldschieter twijfelen mogelijk toen al wel sterke argumenten. nu spreekt het bas zich uit wel licentie virton, en kijk nu blijkbaar licentiecomitie gelijk he !
Heeft iemand al een idee of Anderlecht gereageerd heeft op de speler-manager situatie van Kompany?
Vanheusen nu ook effectief overgepakt door Standard; sterk werk. Die gaan ze nog aan een mooie meerprijs kunnen doorverkopen denk ik.
Verhaal is lichtjes anders makker. Ze nemen hem over met een verplichte terugkoop door Inter binnen 2 seizoenen van 18miljoen. Dit om de finincial fair play te omzeilen. M.a.w. Inter betaalt standard een kleine 5 miljoen euro om hem een 2-tal jaar daar te stallen

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”