A-kern
Re: A-kern
Goed werk van het bestuur, goed begin als het goed is mag het ook gepost worden! Aan Kireev gaat men geld verdienen bij een vertrek, hopelijk blijft VB aan boord. Corbanie ligt nog wel onder contrakt wordt moeilijk om hem over te nemen. Voor op het mindenveld zou ik graag het duo van Seraing Cashbach CM zien komen en vooral hun 19 jarige talentvolle spits Fall beide einde contrakt! VDP zou idd een goeie transfer zijn, goede middenvelder ook een van de sterkhouders van Jong Genk. Betreffende Poelmans-Brebels-Schouterden en ET die zou ik laten vertrekken te weinig kwaliteit om te bikkelen voor een top zes plek laat staan voor een hoger doel. Dit seizoen hebben alle vier te weinig gebracht maar ieder zijn mening uiteraard.TV2002 wrote: ↑Tue Apr 23, 2024 4:18 pmAmai, dat klinkt allemaal geweldig. Benieuwd wat er bijvoorbeeld nog met Poelmans, Schouterden en El Touile gaat gebeuren, een tijdje geleden liet Poelmans nog weten dat beide partijen openstonden voor een verlengd verblijf. Nu al een tijdje niets meer rond gehoord.Axassin wrote: ↑Tue Apr 23, 2024 3:53 pmEn volgens GVA:
Naast Ousmane Sow wil Lierse ook de overeenkomst met Maxim Kireev openbreken. Verdediger Viktor Boone keert na zijn huurperiode niet terug naar Union en kreeg een verbeterd contract aangeboden in Lier. Ook met Sebastiaan Brebels lopen de onderhandelingen.
Het lijkt mij dat we qua sportief beleid de juiste weg zijn ingeslagen.
Corbanie zou ook weer een heel leuke optie voor op de rechtsback of rechterwingback zijn én een ex-jeugdspeler van Lierse. Nog een andere ex-jeugdspeler, Kamiel Van De Perre, mogen ze van mij ook gaan ophalen bij Jong Genk. Heeft al laten weten dat hij voor een ander avontuur kiest, kapitein van de ploeg en quasi alles gespeeld. Goeie nummer 8 of 6.
Ik kijk ongelofelijk hard uit naar de komende weken om de eerste transfers en nog meer contractverlengingen te weten te komen.
ozzy105 wrote: ↑Tue Apr 23, 2024 5:41 pmGoed werk van het bestuur, goed begin als het goed is mag het ook gepost worden! Aan Kireev gaat men geld verdienen bij een vertrek, hopelijk blijft VB aan boord. Corbanie ligt nog wel onder contrakt wordt moeilijk om hem over te nemen. Voor op het mindenveld zou ik graag het duo van Seraing Cashbach CM zien komen en vooral hun 19 jarige talentvolle spits Fall beide einde contrakt! VDP zou idd een goeie transfer zijn, goede middenvelder ook een van de sterkhouders van Jong Genk. Betreffende Poelmans-Brebels-Schouterden en ET die zou ik laten vertrekken te weinig kwaliteit om te bikkelen voor een top zes plek laat staan voor een hoger doel. Dit seizoen hebben alle vier te weinig gebracht maar ieder zijn mening uiteraard.TV2002 wrote: ↑Tue Apr 23, 2024 4:18 pmAmai, dat klinkt allemaal geweldig. Benieuwd wat er bijvoorbeeld nog met Poelmans, Schouterden en El Touile gaat gebeuren, een tijdje geleden liet Poelmans nog weten dat beide partijen openstonden voor een verlengd verblijf. Nu al een tijdje niets meer rond gehoord.Axassin wrote: ↑Tue Apr 23, 2024 3:53 pmEn volgens GVA:
Naast Ousmane Sow wil Lierse ook de overeenkomst met Maxim Kireev openbreken. Verdediger Viktor Boone keert na zijn huurperiode niet terug naar Union en kreeg een verbeterd contract aangeboden in Lier. Ook met Sebastiaan Brebels lopen de onderhandelingen.
Corbanie zou ook weer een heel leuke optie voor op de rechtsback of rechterwingback zijn én een ex-jeugdspeler van Lierse. Nog een andere ex-jeugdspeler, Kamiel Van De Perre, mogen ze van mij ook gaan ophalen bij Jong Genk. Heeft al laten weten dat hij voor een ander avontuur kiest, kapitein van de ploeg en quasi alles gespeeld. Goeie nummer 8 of 6.
Ik kijk ongelofelijk hard uit naar de komende weken om de eerste transfers en nog meer contractverlengingen te weten te komen.
ET word hier soms wel snel afgeserveerd vind ik .
Komt nog maar net piepen op dit niveau als jonge gast , en heeft ondanks beperkte speeltijd wel leuke dingen laten zien .
En vooral ook veel inzet laten zien .
Het kunnen niet allemaal jonkies zijn zoals een kireev die vrij snel hun stempel kunnen drukken .
ozzy105 wrote: ↑Tue Apr 23, 2024 5:41 pmGoed werk van het bestuur, goed begin als het goed is mag het ook gepost worden! Aan Kireev gaat men geld verdienen bij een vertrek, hopelijk blijft VB aan boord. Corbanie ligt nog wel onder contrakt wordt moeilijk om hem over te nemen. Voor op het mindenveld zou ik graag het duo van Seraing Cashbach CM zien komen en vooral hun 19 jarige talentvolle spits Fall beide einde contrakt! VDP zou idd een goeie transfer zijn, goede middenvelder ook een van de sterkhouders van Jong Genk. Betreffende Poelmans-Brebels-Schouterden en ET die zou ik laten vertrekken te weinig kwaliteit om te bikkelen voor een top zes plek laat staan voor een hoger doel. Dit seizoen hebben alle vier te weinig gebracht maar ieder zijn mening uiteraard.TV2002 wrote: ↑Tue Apr 23, 2024 4:18 pmAmai, dat klinkt allemaal geweldig. Benieuwd wat er bijvoorbeeld nog met Poelmans, Schouterden en El Touile gaat gebeuren, een tijdje geleden liet Poelmans nog weten dat beide partijen openstonden voor een verlengd verblijf. Nu al een tijdje niets meer rond gehoord.Axassin wrote: ↑Tue Apr 23, 2024 3:53 pmEn volgens GVA:
Niet correct over brebels speelde dit seizoen zeker niet slecht ... kuist veel werk op dat van acker niet wou doen...of anders gezegd niet meer wou doen. Oke zijn passen kunnen soms beter maar ik vind het nuttige speler. Ell toille ook houden nog jong en heeft talent laat die maar zich rustig ontwikkelen.
- Justhomuch
Voor ozzy tellen alleen goals en assists, een beetje zoals de gemiddelde 6 jarige bengel naar voetbal kijktCarlke wrote: ↑Tue Apr 23, 2024 6:15 pmozzy105 wrote: ↑Tue Apr 23, 2024 5:41 pmGoed werk van het bestuur, goed begin als het goed is mag het ook gepost worden! Aan Kireev gaat men geld verdienen bij een vertrek, hopelijk blijft VB aan boord. Corbanie ligt nog wel onder contrakt wordt moeilijk om hem over te nemen. Voor op het mindenveld zou ik graag het duo van Seraing Cashbach CM zien komen en vooral hun 19 jarige talentvolle spits Fall beide einde contrakt! VDP zou idd een goeie transfer zijn, goede middenvelder ook een van de sterkhouders van Jong Genk. Betreffende Poelmans-Brebels-Schouterden en ET die zou ik laten vertrekken te weinig kwaliteit om te bikkelen voor een top zes plek laat staan voor een hoger doel. Dit seizoen hebben alle vier te weinig gebracht maar ieder zijn mening uiteraard.TV2002 wrote: ↑Tue Apr 23, 2024 4:18 pm
Amai, dat klinkt allemaal geweldig. Benieuwd wat er bijvoorbeeld nog met Poelmans, Schouterden en El Touile gaat gebeuren, een tijdje geleden liet Poelmans nog weten dat beide partijen openstonden voor een verlengd verblijf. Nu al een tijdje niets meer rond gehoord.
Niet correct over brebels speelde dit seizoen zeker niet slecht ... kuist veel werk op dat van acker niet wou doen...of anders gezegd niet meer wou doen. Oke zijn passen kunnen soms beter maar ik vind het nuttige speler. Ell toille ook houden nog jong en heeft talent laat die maar zich rustig ontwikkelen.
Wij komen áltijd terug!
Voor ozzy tellen alleen goals en assists, een beetje zoals de gemiddelde 6 jarige bengel naar voetbal kijkt
[/quote]
Waarschijnlijk nu ne keer of 1000 dat ze Fall en Cachbach ( ook die zijn naam schrijft hij altijd fout als Cashbach) van Seraing moeten gaan halen.
Allez, als Luc zijn portemonnee wil open doen, he. Of een mede- investeerder duldt. Hopelijk doet hij die mannen dan geen beloftes en gaat hij in op hun eisen.
[/quote]
Waarschijnlijk nu ne keer of 1000 dat ze Fall en Cachbach ( ook die zijn naam schrijft hij altijd fout als Cashbach) van Seraing moeten gaan halen.
Allez, als Luc zijn portemonnee wil open doen, he. Of een mede- investeerder duldt. Hopelijk doet hij die mannen dan geen beloftes en gaat hij in op hun eisen.
Nu hopelijk Kireev als volgende. Ik hoop dat de mensen ook wel beseffen dat Sow ook nog stappen moet zetten (zoals hij zelf ook aangeeft in zijn interview). Heeft fantastische zaken gedaan, maar ook wel wat de nek omgewrongen. Op een heel seizoen zie ik die er wel 10 maken.
Doelmannen
Jens Teunckens -> contract 2025
Jarno De Smet -> contract tot 2025
Totaal onder contract voor seizoen 2024-2025: 2
Verdedigers
Pieter De Schrijver-> contract tot 2025
Michaël Tirpan -> Contract tot 2027
Sam Vanderhallen -> Contract tot 2026
Luc Marijnissen -> contract tot 2026
Totaal onder contract voor seizoen 2024-2025: 4
Middenvelders
Thibaut Van Acker-> contract tot 2025
Glenn Claes -> Contract tot 2025
Emmanuel Matuta -> contract tot 2027
Totaal onder contract voor seizoen 2024-2025: 3
Aanvallers
Ousmane Sow -> Contract tot 2027
Aske Sampers -> contract tot 2025
Maxim Kireev -> contract tot 2025
Obbi Oulare -> contract tot 2025
Einde contract:
Joeri Poelmans-> contract tot 2024
Jarno Libert -> contract tot 2024 + 1j optie
Viktor Boone -> Huur tot 2024 van Union
Aristote Nkaka -> contract tot 2024
Mehdi Tarfi -> contract tot 2024
Sebastiaan Brebels -> contract tot 2024
Jens Cools -> contract tot 2024
Nils Schouterden -> contract tot 2024
Daan Vekemans -> contract tot 2024
Samih El Touile -> contract tot 2024 + 1j optie
Eric Ocansey -> contract tot 2024 + 1j optie
Luca Foubert -> contract tot 2024
Alexandre De Bruyn -> contract tot 2024 + 1j optie
Stan Van Dessel -> contract tot 2024 +1j optie
Jens Teunckens -> contract 2025
Jarno De Smet -> contract tot 2025
Totaal onder contract voor seizoen 2024-2025: 2
Verdedigers
Pieter De Schrijver-> contract tot 2025
Michaël Tirpan -> Contract tot 2027
Sam Vanderhallen -> Contract tot 2026
Luc Marijnissen -> contract tot 2026
Middenvelders
Thibaut Van Acker-> contract tot 2025
Glenn Claes -> Contract tot 2025
Emmanuel Matuta -> contract tot 2027
Totaal onder contract voor seizoen 2024-2025: 3
Aanvallers
Ousmane Sow -> Contract tot 2027
Aske Sampers -> contract tot 2025
Maxim Kireev -> contract tot 2025
Obbi Oulare -> contract tot 2025
Einde contract:
Joeri Poelmans-> contract tot 2024
Jarno Libert -> contract tot 2024 + 1j optie
Viktor Boone -> Huur tot 2024 van Union
Aristote Nkaka -> contract tot 2024
Mehdi Tarfi -> contract tot 2024
Sebastiaan Brebels -> contract tot 2024
Jens Cools -> contract tot 2024
Nils Schouterden -> contract tot 2024
Daan Vekemans -> contract tot 2024
Samih El Touile -> contract tot 2024 + 1j optie
Eric Ocansey -> contract tot 2024 + 1j optie
Luca Foubert -> contract tot 2024
Alexandre De Bruyn -> contract tot 2024 + 1j optie
Stan Van Dessel -> contract tot 2024 +1j optie
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Veel succes Matuta !
Lijkt me een technische goed speler die het spelletje ziet en vaak op de juiste plek staat.
Hopelijk laat hij dat ook op Lierse zien en heeft hij ook de inzet en vechtersmentaliteit om een sterkhouder te kunnen worden op ons middenveld.
Welkom alvast !
Lijkt me een technische goed speler die het spelletje ziet en vaak op de juiste plek staat.
Hopelijk laat hij dat ook op Lierse zien en heeft hij ook de inzet en vechtersmentaliteit om een sterkhouder te kunnen worden op ons middenveld.
Welkom alvast !
Altijd afwachten met jongens uit de KKD vind ik. Maar hij traint toch al van begin dit jaar mee en speelde heel wat wedstrijden bij de beloften. Dan zullen ze er wel iets in zien. En gelijkaardig parcours als Kireev zowat.esreil wrote: ↑Mon Apr 29, 2024 3:05 pmVeel succes Matuta !
Welkom alvast !
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”