A-kern
Re: A-kern
Justhomuch wrote: ↑Tue Apr 16, 2024 6:18 pmZo had ik er zelfs nog niet over nagedacht, ik hoop dat sven hem er toch nog bij wilt volgend jaar, het is en blijft een wapen.Devyd wrote: ↑Tue Apr 16, 2024 2:29 pmIvm Oulare vindt ik zijn uitleg wat kort door de bocht .
Heeft een heel moeilijk seizoens begin gehad ,
Onderweg nog een serieuse blessure opgelopen waardoor hij lange tijd out was .
De nieuwe coach is er nog maar enkele weken , en in het begin was hij nog geblesseerd ! Dus zeggen dat hij te weinig kansen kreeg vindt ik niet correct .
Hij heeft wel een groot aandeel in het behoud , zonder twijfel !
Maar zoals dit weekend vondt ik het maar normaal dat svdb is de jonge gasten hun kans wilde geven .
Met het oog op volgend seizoen .
Dat wil toch noet onmiddelijk zeggen dat ze niet meer op hem rekenen .
Moeilijk geval he pak als de trainer in ander systheem wil spelen zonder target maar met snelle spits. Dan ga je hem alleen brengen als we voor staan en het moeilijk krijgen om ballen bij te houden . Dus zit hij vaak op de bank en hij wil spelen... dus begrijp hem wel ergens . Maar’uitleg van ik ben fit ik moet spelen vind ik ook raar. Je moet maar bewijzen dat je mag spelen simpel.
Luc Marijnissen en Sam Vanderhallen verlengen hun contract tot 2026:
https://www.lierse.com/nieuws/contractv ... arijnissen
https://www.lierse.com/nieuws/contractv ... arijnissen
- Justhomuch
Begrijp ik niet, LM komt de laatste maanden weinig aan spelen toe, te blessuregevoelig en men geeft hem twee jaar contrakt maar bon ieder zijn mening en gedacht. VDH komt nog maar juist piepen en moet nog stappen zetten wat logisch is hopelijk komen er nog 1 of 2 ervaren CV bij om al dan niet naast VB te posteren anders dreig je weer als de voorbije 2 seizoenen goals te slikken met de vleet!
Vanderhallen stond in de sterren geschreven. Mooi dat we naast PDS een tweede jeugdproduct lanceren.
LM, mja. Niet echt een mening over. Verwacht wel dat er verdedigend echt nog iets stevig bijkomt.
LM, mja. Niet echt een mening over. Verwacht wel dat er verdedigend echt nog iets stevig bijkomt.
Ik denk dat we nu al kunnen stellen dat we volgend seizoen een ploeg gaan hebben om te zakken. Tenzij LVT eindelijk een keer zijn bankrekening opentrekt.ozzy105 wrote: ↑Wed Apr 17, 2024 6:40 pmBegrijp ik niet, LM komt de laatste maanden weinig aan spelen toe, te blessuregevoelig en men geeft hem twee jaar contrakt maar bon ieder zijn mening en gedacht. VDH komt nog maar juist piepen en moet nog stappen zetten wat logisch is hopelijk komen er nog 1 of 2 ervaren CV bij om al dan niet naast VB te posteren anders dreig je weer als de voorbije 2 seizoenen goals te slikken met de vleet!
Extra abo's kunnen natuurlijk ook helpen.
2 goede beslissingen. Jonge gasten met potentieel.
BTW: Volgens GVA vertrekt Cools ook.
BTW: Volgens GVA vertrekt Cools ook.
Lipser wrote: ↑Wed Apr 17, 2024 7:46 pmIk denk dat we nu al kunnen stellen dat we volgend seizoen een ploeg gaan hebben om te zakken. Tenzij LVT eindelijk een keer zijn bankrekening opentrekt.ozzy105 wrote: ↑Wed Apr 17, 2024 6:40 pmBegrijp ik niet, LM komt de laatste maanden weinig aan spelen toe, te blessuregevoelig en men geeft hem twee jaar contrakt maar bon ieder zijn mening en gedacht. VDH komt nog maar juist piepen en moet nog stappen zetten wat logisch is hopelijk komen er nog 1 of 2 ervaren CV bij om al dan niet naast VB te posteren anders dreig je weer als de voorbije 2 seizoenen goals te slikken met de vleet!
- Justhomuch
Misschien moet onzen dikke is wafels kopen voor de jeugd, dan moet'm zelfs zijn kot ni uit!Lipser wrote: ↑Wed Apr 17, 2024 7:46 pmIk denk dat we nu al kunnen stellen dat we volgend seizoen een ploeg gaan hebben om te zakken. Tenzij LVT eindelijk een keer zijn bankrekening opentrekt.ozzy105 wrote: ↑Wed Apr 17, 2024 6:40 pmBegrijp ik niet, LM komt de laatste maanden weinig aan spelen toe, te blessuregevoelig en men geeft hem twee jaar contrakt maar bon ieder zijn mening en gedacht. VDH komt nog maar juist piepen en moet nog stappen zetten wat logisch is hopelijk komen er nog 1 of 2 ervaren CV bij om al dan niet naast VB te posteren anders dreig je weer als de voorbije 2 seizoenen goals te slikken met de vleet!
Wij komen áltijd terug!
Doelmannen
Jens Teunckens -> contract 2025
Jarno De Smet -> contract tot 2025
Totaal onder contract voor seizoen 2024-2025: 2
Verdedigers
Pieter De Schrijver-> contract tot 2025
Michaël Tirpan -> Contract tot 2027
Sam Vanderhallen -> Contract tot 2026
Luc Marijnissen -> contract tot 2026
Totaal onder contract voor seizoen 2024-2025: 4
Middenvelders
Thibaut Van Acker-> contract tot 2025
Glenn Claes -> Contract tot 2025
Aanvallers
Ousmane Sow -> Contract tot 2025
Aske Sampers -> contract tot 2025
Maxim Kireev -> contract tot 2025
Obbi Oulare -> contract tot 2025
Einde contract:
Joeri Poelmans-> contract tot 2024
Jarno Libert -> contract tot 2024 + 1j optie
Viktor Boone -> Huur tot 2024 van Union
Aristote Nkaka -> contract tot 2024
Mehdi Tarfi -> contract tot 2024
Sebastiaan Brebels -> contract tot 2024
Jens Cools -> contract tot 2024
Nils Schouterden -> contract tot 2024
Daan Vekemans -> contract tot 2024
Samih El Touile -> contract tot 2024 + 1j optie
Eric Ocansey -> contract tot 2024 + 1j optie
Luca Foubert -> contract tot 2024
Alexandre De Bruyn -> contract tot 2024 + 1j optie
Stan Van Dessel -> contract tot 2024 +1j optie
Duidelijke positieve tendens nu dat we spelers langer aan ons binden dan één jaar. Ik zie het wel in Luc. Sterk in duel, nog vrij snel en ok voeten. Sam kan ook blijven verder groeien. Daarbij reken ik wel op een 2-tal meer ervaren CV's om ze aan te vullen (Viktor Boone mag daar één van zijn).
Jens Teunckens -> contract 2025
Jarno De Smet -> contract tot 2025
Verdedigers
Pieter De Schrijver-> contract tot 2025
Michaël Tirpan -> Contract tot 2027
Sam Vanderhallen -> Contract tot 2026
Luc Marijnissen -> contract tot 2026
Middenvelders
Thibaut Van Acker-> contract tot 2025
Glenn Claes -> Contract tot 2025
Aanvallers
Ousmane Sow -> Contract tot 2025
Aske Sampers -> contract tot 2025
Maxim Kireev -> contract tot 2025
Obbi Oulare -> contract tot 2025
Einde contract:
Joeri Poelmans-> contract tot 2024
Jarno Libert -> contract tot 2024 + 1j optie
Viktor Boone -> Huur tot 2024 van Union
Aristote Nkaka -> contract tot 2024
Mehdi Tarfi -> contract tot 2024
Sebastiaan Brebels -> contract tot 2024
Jens Cools -> contract tot 2024
Nils Schouterden -> contract tot 2024
Daan Vekemans -> contract tot 2024
Samih El Touile -> contract tot 2024 + 1j optie
Eric Ocansey -> contract tot 2024 + 1j optie
Luca Foubert -> contract tot 2024
Alexandre De Bruyn -> contract tot 2024 + 1j optie
Stan Van Dessel -> contract tot 2024 +1j optie
Duidelijke positieve tendens nu dat we spelers langer aan ons binden dan één jaar. Ik zie het wel in Luc. Sterk in duel, nog vrij snel en ok voeten. Sam kan ook blijven verder groeien. Daarbij reken ik wel op een 2-tal meer ervaren CV's om ze aan te vullen (Viktor Boone mag daar één van zijn).
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”