Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Laten doen toch. Ik ben vooral erg blij voor ons met dit nieuws, snap wel dat het daar aankomt. Moeten geen zout in de wonde strooien. 't Is allemaal al vreemd genoeg na het faillissement.
Ik ga in iedergeval erg blij zijn mocht het er doorkomen. Als ze dit kunnen flikken, en dan nog de uittribune, is het weer een mooi begin van komend seizoen.
Ik ga in iedergeval erg blij zijn mocht het er doorkomen. Als ze dit kunnen flikken, en dan nog de uittribune, is het weer een mooi begin van komend seizoen.
Zegt genoeg over wat je over onze club weet Veel succes verder met jullie naamswijziging.Devyd wrote: ↑Thu Apr 11, 2024 7:29 pmAls traditie dan toch zo belangrijk is zie ik niet in waarom dat niet tot de mogenlijkheden behoort ?
Het zou het persoonlijk een heel knap signaal vinden .
Buiten een naamswijziging en nieuwe bestuursleden is daar in principe niets verandert he
Je moet nu niet gaan doen of er is daar een nieuwe club gemaakt he ?Saki wrote: ↑Thu Apr 11, 2024 8:23 pmZegt genoeg over wat je over onze club weet Veel succes verder met jullie naamswijziging.
Ok er is de fanparticipatie en dergelijke . Maar in grote lijnen is er een naamswijziging en een nieuw bestuur , die al die zaken hebben mee gebracht .
Maar in se is het nog altijd achterliggend de fundering van Lyra die een grondige renovatie heeft gekregen .
Der is niet enkel participatie, fans zijn eigenaar van de club. Verder ga ik er niet op ingaan, da's off topic.Devyd wrote: ↑Thu Apr 11, 2024 9:06 pmJe moet nu niet gaan doen of er is daar een nieuwe club gemaakt he ?
Ok er is de fanparticipatie en dergelijke . Maar in grote lijnen is er een naamswijziging en een nieuw bestuur , die al die zaken hebben mee gebracht .
Maar in se is het nog altijd achterliggend de fundering van Lyra die een grondige renovatie heeft gekregen .
Dat ze ginder in Balder hun naamswijziging maar snel doorvoeren dan, ik heb "Lyra-Lierse" altijd een gedrocht van een clubnaam gevonden (Lierse Kempenzonen is dat ook trouwens).
Formerly known as Lisp-boy
Dit is niet meer dan normaal, Lierse Kempenzonen is voor mij altijd al gewoon een doorstart geweest van K. Lierse S.K.
Nu in 2028 nog ons stamnummer 30 terug en dan kunnen we dat stukje geschiedenis afsluiten.
Wat de Lyra betreft ook dat was een soort doorstart want zonder die extra supporters zouden zij vandaag inderdaad niet meer bestaan. Dus ja ook zij kunnen beter hun naam terug wijzigen omdat K. Lierse S.K. nog altijd bestaat!
Die paar honderd ex-Lierse supporters die naar daar zijn gegaan hadden maar wat meer geduld moeten hebben. Voor mij was het toen heel duidelijk als die doorstart met de Van Lommels en LVT er niet gekomen was dan zou het voetbal vandaag niet meer bestaan voor mij. Er is nooit een haar op mijn hoofd geweest dat er aan gedacht heeft om in die val van de noodlijdende Lyra te trappen. Nooit zal ik voor die ploeg supporteren of sympathie hebben!
Nu in 2028 nog ons stamnummer 30 terug en dan kunnen we dat stukje geschiedenis afsluiten.
Wat de Lyra betreft ook dat was een soort doorstart want zonder die extra supporters zouden zij vandaag inderdaad niet meer bestaan. Dus ja ook zij kunnen beter hun naam terug wijzigen omdat K. Lierse S.K. nog altijd bestaat!
Die paar honderd ex-Lierse supporters die naar daar zijn gegaan hadden maar wat meer geduld moeten hebben. Voor mij was het toen heel duidelijk als die doorstart met de Van Lommels en LVT er niet gekomen was dan zou het voetbal vandaag niet meer bestaan voor mij. Er is nooit een haar op mijn hoofd geweest dat er aan gedacht heeft om in die val van de noodlijdende Lyra te trappen. Nooit zal ik voor die ploeg supporteren of sympathie hebben!
Idem, maar ieder z'n ding. Als zij daar wel kunnen genieten van hun pot voetbal is dat prima voor hen.Mark wrote: ↑Fri Apr 12, 2024 8:02 amDit is niet meer dan normaal, Lierse Kempenzonen is voor mij altijd al gewoon een doorstart geweest van K. Lierse S.K.
Inderdaad, ik zeg ook niet dat de Lyra niet mag bestaan. Alleen als echte Lierse supporter kan je nooit overlopen.
Voor mij hebben de ex-Lierse supporters die naar daar gegaan zijn zich laten misleiden door wat mooie woorden. En je bent gewoon naïef als je denkt dat je als supporter eigenaar bent van je club, misschien kan dat in de lagere reeksen van het amateurvoetbal maar niet op het hoogste niveau en dat is waar Lierse thuis hoort. Ik heb geen zin in een potje voetbal tegen wat dorpsploegen, geef mij maar Antwerp, Beerschot, Union, Club Brugge, Standard, Anderlecht, KV Mechelen, Racing Genk.
Voor mij hebben de ex-Lierse supporters die naar daar gegaan zijn zich laten misleiden door wat mooie woorden. En je bent gewoon naïef als je denkt dat je als supporter eigenaar bent van je club, misschien kan dat in de lagere reeksen van het amateurvoetbal maar niet op het hoogste niveau en dat is waar Lierse thuis hoort. Ik heb geen zin in een potje voetbal tegen wat dorpsploegen, geef mij maar Antwerp, Beerschot, Union, Club Brugge, Standard, Anderlecht, KV Mechelen, Racing Genk.
Ik verkies dan weer een nostalgisch voetbalwedstrijd op zaterdagavond tegen pakweg Berchem Sport of Racing Mechelen boven een commercieel duel tussen een hoop vedetten in één of andere zielloos nieuwbouwproject op zondagavond. Ieder zijn ding.Mark wrote: ↑Fri Apr 12, 2024 9:17 amInderdaad, ik zeg ook niet dat de Lyra niet mag bestaan. Alleen als echte Lierse supporter kan je nooit overlopen.
Van die naamsverandering lig ik eigenlijk niet wakker. Het stond in de sterren geschreven dat dat er ooit van zou komen. Net zoals het stamnummer. Uiteindelijk ben ik blij dat het voetbal nog leeft in Lier. Dat er twee projecten zijn met verschillende visies maakt het daarom eigenlijk alleen maar beter. Voor ieder wat wils