A-kern

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
ozzy105
Re: A-kern

Post by ozzy105 » Sun Mar 24, 2024 5:39 pm

Flammea wrote:
Sun Mar 24, 2024 5:05 pm
Ozzy, Van Acker heeft een half jaar gewoon heel slecht gevoetbald. Punt.
Geef dat nu eens gewoon toe.
Niks spirit, duels, gewoon niks.
Die heeft meerdere matchen op 90 minuten geen 10 ballen goed aangeraakt.
Cijfers liegen nooit !!
Een half jaar niet overdrijven hé.. Men vergeet snel dat door VA Lierse al belangrijke punten binnenhaalde dit seizoen neem ma bv op Luik en recent tegen Luik... Eens kijken wie hem gaat en vooral hem degelijk kan vervangen en vooral zulke statistieken zal kunnen voorleggen! VA is de beste speler die de club sinds de heropstart haalde,27 goals he mannen zal op 3 seizoenen tweemaal clubtopschutter zijn. In ieder geval de club die TVA zal binnenhalen gaan een goede zaak doen.

Flammea

Post by Flammea » Sun Mar 24, 2024 9:34 pm

Niks toegeven dus. Echt ho-pe-loos

Justhomuch

Post by Justhomuch » Mon Mar 25, 2024 6:02 am

Flammea wrote:
Sun Mar 24, 2024 9:34 pm
Bannetje zou nog eens aan de orde zijn
Wij komen áltijd terug!

Devyd

Post by Devyd » Mon Mar 25, 2024 12:57 pm

Justhomuch wrote:
Mon Mar 25, 2024 6:02 am
Flammea wrote:
Dat hou je niet voor mogenlijk 😁

Ik hoop als VA vertrekt dat we dan ook van hem af zijn eigenlijk . Kan hij daar op een forum den betweter gaan uithangen .

In ieder geval om back on topic te gaan ,
Een VA in vorm mag van mij zeker blijven , maar als hij weer ongemotiveerd aan de start komt hoeft het van mij zeker niet .

Carlke

Post by Carlke » Mon Mar 25, 2024 6:59 pm

Devyd wrote:
Mon Mar 25, 2024 12:57 pm
Justhomuch wrote:
Flammea wrote:

Ik hoop als VA vertrekt dat we dan ook van hem af zijn eigenlijk . Kan hij daar op een forum den betweter gaan uithangen .

Een VA in vorm mag van mij zeker blijven , maar als hij weer ongemotiveerd aan de start komt hoeft het van mij zeker niet .
Laat ons het maar afsluiten het van acker topic 😂 ik weet alleen dat er werk op de plank ligt eens de redding echt binnen is , want dat is nog steeds niet !

Justhomuch

Post by Justhomuch » Mon Mar 25, 2024 8:54 pm

Devyd wrote:
Mon Mar 25, 2024 12:57 pm
Justhomuch wrote:
Flammea wrote:

Een VA in vorm is zeker wel een meerwaarde, maar er is hem blijkbaar vanalles beloofd 🙄

Serieus, als prof moet je uzelf daar boven zetten, nu het wat beter draait scoort hij, maw geen voortrekker zoals Tirpan dat wel is.
Wij komen áltijd terug!

Ziggy

Post by Ziggy » Mon Apr 01, 2024 1:04 am

Mathieu Cachbach Zou ik graag bij ons zien volgende jaar goede voetballer

TV2002

Post by TV2002 » Mon Apr 01, 2024 9:05 pm

Nu we 99,5% zeker zijn dat we in 1B blijven, zal er ook snel werk gemaakt worden van de kernsamenstelling en contractverlengingen. De eenjarige opties in de contracten van Libert, Marijnissen, Van Dessel, De Bruyn, Ocansey, Schouterden en El Touile moesten normaal gezien voor vandaag gelicht worden indien ze verder willen met deze spelers, dacht ik. Kan zijn dat ze dat al bij sommigen hebben gedaan maar nog niet hebben gecommuniceerd.

De spelers met een aflopend contract die ik zou verlengen: Marijnissen, Poelmans, Cools (als back-up op de 6 of als CV), Van Dessel, El Touile

Schouterden, Brebels en Ocansey zijn voor mij twijfelgevallen. De Schouterden van de laatste weken mag van mij zeker een nieuw contract krijgen.

Brebels speelt een heel verdienstelijk seizoen en werkt er altijd ook kei hard voor, maar ik zou daar graag een ander type hebben op de 6, een echte pitbull, misschien lukt dat door Tirpan daar te zetten (want daar heeft die toch ook geregeld gespeeld in Turkije) als PDS terug is op de rechtsback. Want die 2 moeten voor mij toch in de ploeg staan. Brebels verdient eigenlijk wel een nieuw contract, desnoods als back-up op de 6 maar daar zit je dan eventueel ook al met Cools. Moeilijke beslissingen allemaal…

Ocansey vind ik ook een moeilijk geval. Is inderdaad gegroeid in het seizoen met een aantal belangrijke doelpunten maar het grote manco vind ik toch het gebrek aan echte snelheid en vinnigheid. Zijn echte positie is de flank en daar moet je die 2 eigenschappen toch wel hebben. Hij heeft dan ook nog een heel seizoen wat (mee) in de spits gestaan en daar kan je toch ook betere spelers vinden. Ik vermoed ook dat hij niet al te goedkoop is dus dan denk ik dat je toch iemand beter kan vinden mét snelheid en een actie in huis. Dus daarom zou ik zijn contract niet durven te verlengen. Maar wederom, ik zou het ook geen drama vinden moest die wel blijven.

Kireev zijn contract mogen ze openbreken.

Iemand voor de rest nog geruchten gehoord rond contractverlengingen, vertrekkers, transfers?

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon Apr 01, 2024 11:00 pm

TV2002 wrote:
Mon Apr 01, 2024 9:05 pm
Nu we 99,5% zeker zijn dat we in 1B blijven, zal er ook snel werk gemaakt worden van de kernsamenstelling en contractverlengingen. De eenjarige opties in de contracten van Libert, Marijnissen, Van Dessel, De Bruyn, Ocansey, Schouterden en El Touile moesten normaal gezien voor vandaag gelicht worden indien ze verder willen met deze spelers, dacht ik. Kan zijn dat ze dat al bij sommigen hebben gedaan maar nog niet hebben gecommuniceerd.

De spelers met een aflopend contract die ik zou verlengen: Marijnissen, Poelmans, Cools (als back-up op de 6 of als CV), Van Dessel, El Touile

Schouterden, Brebels en Ocansey zijn voor mij twijfelgevallen. De Schouterden van de laatste weken mag van mij zeker een nieuw contract krijgen.

Brebels speelt een heel verdienstelijk seizoen en werkt er altijd ook kei hard voor, maar ik zou daar graag een ander type hebben op de 6, een echte pitbull, misschien lukt dat door Tirpan daar te zetten (want daar heeft die toch ook geregeld gespeeld in Turkije) als PDS terug is op de rechtsback. Want die 2 moeten voor mij toch in de ploeg staan. Brebels verdient eigenlijk wel een nieuw contract, desnoods als back-up op de 6 maar daar zit je dan eventueel ook al met Cools. Moeilijke beslissingen allemaal…

Ocansey vind ik ook een moeilijk geval. Is inderdaad gegroeid in het seizoen met een aantal belangrijke doelpunten maar het grote manco vind ik toch het gebrek aan echte snelheid en vinnigheid. Zijn echte positie is de flank en daar moet je die 2 eigenschappen toch wel hebben. Hij heeft dan ook nog een heel seizoen wat (mee) in de spits gestaan en daar kan je toch ook betere spelers vinden. Ik vermoed ook dat hij niet al te goedkoop is dus dan denk ik dat je toch iemand beter kan vinden mét snelheid en een actie in huis. Dus daarom zou ik zijn contract niet durven te verlengen. Maar wederom, ik zou het ook geen drama vinden moest die wel blijven.

Kireev zijn contract mogen ze openbreken.

Iemand voor de rest nog geruchten gehoord rond contractverlengingen, vertrekkers, transfers?
Knuppel even in het hoenderhok gooien. Op welke basis zou jij LM-Poelmans-ET-Cools aan boord willen houden? Geen een van de vier heeft er een goed seizoen opzitten, tenzij je geen rol van betekenis wil spelen zou ik hen mss zeg mss houden maar wil je een top zes behalen ga je toch betere kwaliteit moeten halen! Voor mij mogen Nkaka-Libert-De Bruyn-Schouterden ook vertrekken zijn spelers voor een lager niveau niet voor 1B maar nogmaals ben benieuwd welke doelstelling de club heeft naar volgend seizoen want het huidige is jammer genoeg totaal de mist ingegaan. Kireev zou ik ook zijn verbintenis zien openbreken dat zou de eerste speler sinds de heropstart kunnen zijn waar je goed kunt cashen!

Mark

Post by Mark » Tue Apr 02, 2024 8:07 am

Veel hangt natuurlijk af of je met onze financiële middelen wel betere spelers kan krijgen dan wat we nu hebben ?
Misschien 2 tot 4 nieuwe spelers.
Maar ik ben er ondertussen zeker van dat als SVDB het hele seizoen onze coach was geweest we ergens tussen plaats 6 en 9 zouden staan.
Voor mij moeten alleen volgende spelers vertrekken: De Bruyn, Sampers, Vekemans, Foubert, Claes, Schouderden(leeftijd). Helaas liggen Sampers en Claes nog een jaar onder contract.
Wie je zeker moet houden: Obbi, Kireev, Sow, Vanderhallen, onze doelmannen, Tirpan, El Touile.
Ook Viktor Boone is zeker welkom, en Van Dessel is voor mij ook OK
Bij Van Akker is het de vraag of hij zelf nog wil blijven?
Bij alle andere is het dus de vraag of je beter kan krijgen? De meeste zijn voor mij ok, gezien onze zeer bescheiden financiële middelen.

Post Reply