A-kern
Re: A-kern
Goh, is die niet beter dan alles wat we daar nu hebben lopen?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik zou hem graag zien komen. Eén van de beteren bij RWDM met ervaring. Kan de rest coachen en bijsturen.
Die naast Smolders, als we hem kunnen houden.. Zou een wereld van verschil kunnen maken.
-
Vergaaneglorie
Dat wel ,want door de verdediging is alles misgelopen, 0 bijna nooit kunnen houden!
Stel dat je met Weuts en andere versterkingen toch overgaat naar 1B wat dan, kan je met Weuts niets meer doen te plat voor 1B!
En zo blijf je modderen met net te platte spelers en zijn dure kosten steeds na promotie je halve ploeg buiten kieperen.
Goh, je moet sowieso veel investeren in je 1B ploeg hoor. Nu kan je tenminste nog een jaartje goedkoper draaien.Vergaaneglorie wrote: ↑Fri May 31, 2019 9:47 amDat wel ,want door de verdediging is alles misgelopen, 0 bijna nooit kunnen houden!
Stel dat je met Weuts en andere versterkingen toch overgaat naar 1B wat dan, kan je met Weuts niets meer doen te plat voor 1B!
En zo blijf je modderen met net te platte spelers en zijn dure kosten steeds na promotie je halve ploeg buiten kieperen.
Weuts is prima voor deze reeks.
Jep, had maar contract tot einde van het seizoen bij RWDM
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
volgende aanwinst sam van aarschot.
volgens gva verkennend gesprek geweest met frans.
Ik denk dat ze hem kunnen verleiden met een lange termijn perspectief. Hij is al wat ouder, dus als ze hem ook na zijn carrière een functie binnen de club kunnen aanbieden zou dat hem wel eens kunnen overtuigen.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Mmm nieuwste aanwinst lijkt mij overbodig tenzij Vits vertrekt. Ik wacht nog steeds op ervaren kwalitatieve versterking