SL16 - Lierse K. [30-03-2024]
-
Re: SL16 - Lierse K. [30-03-2024]
Voor eens en voor altijd Ozzy: ELKE verdediging die aanhoudend onder druk staat maakt fouten, ook die van Real Madrid,ozzy105 wrote: ↑Sun Mar 31, 2024 10:04 amDegelijke eerste helft, zwakke tweede helft en gelukkig was er Teunkens en de onmondigheid van de jonkies SL 16. Men gaf toch weer een drietal goede mogelijkheden weg aan die jonge jongeren dat zou nooit mogen. Achteraan blijft men zeer kwetsbaar hopelijk wordt na dit seizoen daar eens eindelijk iets aan gedaan of volgend seizoen weer grote problemen.
voetbal wordt gespeeld met getrainde mensen en niet met geprogrammeerde robotten !
In Blankenberge idd maar had mijn laptop meegenomen en ginds heb je Wifi dus... Degenen die nu nog altijd zelfs na twee seizoenen een kwetsbare verdediging te hebben dat je daar geen versterking nodig hebt, kwaliteit hebt... Komaan dit seizoen kreeg je de meeste goals tegen cijfers liegen nooit. Daar moet echt iets aan gedaan worden. Met Tirpan en eventueel VB kan je verder bouwen het zijn momenteel de twee enigen 1B waardig achteraan hopelijk betwist je dit ook niet.Nkaka te plat, Poelmans heeft er ook geen best seizoen opzitten waarom denk je dat hij altijd bankzitter was sinds zijn terugkeer? LM meer in de lappenmand dan hij lief is en VDH komt juist piepen moet nog stappen vooruit zetten.Devyd wrote: ↑Sun Mar 31, 2024 10:27 amGade nu blijven zagen over die verdediging ?
Die verdediging heeft nagenoeg heel den tweede helft onder druk gestaan . Logisch toch dat die dan al eens mis tasten !
Ik verwacht wel da ge nu is ga toegeven dat het mss toch aan JC lag ipv de de kwaliteit , want nu lukt het opeens wel om punten te sprokkelen .
Btw gij zat toch in Blankenberge ? En toch nog u mening geven over een wedstrijd die ge ni gezien hebt
Da moet ge kunnen
Ik heb vertrouwen in deze trainer en onze huidige sportieve staf, denk wel dat zij de juiste versterkingen zullen aantrekken om volgend seizoen beter te doen, hopelijk terug meedoen voor top 6 en eindronde.
De eerste helft vondt ik het echt heel goed , je zag het plan van de trainer .
Was echt verbaasd dat we de 2 de helft de bal enkel aan de tegenstander lieten ,
Akkoord we moeten niet onbezonnen aanvallen , maar
We hebben wel het nodige geluk gehad . Even goed valt er toch ene goed of krijg je nog een penalty tegen ..
Was echt verbaasd dat we de 2 de helft de bal enkel aan de tegenstander lieten ,
We hebben wel het nodige geluk gehad . Even goed valt er toch ene goed of krijg je nog een penalty tegen ..
Eens. Ik was sceptisch over de trainer maar ik begin meer en meer uit te kijken naar de start van het seizoen met hem aan het roer.Devyd wrote: ↑Sun Mar 31, 2024 1:13 pmDe eerste helft vondt ik het echt heel goed , je zag het plan van de trainer .
Was een aangename away, al ben ik blij dat we toch van een beloftenploeg verlost zijn nu. Dan is Lokeren toch een veel grotere meerwaarde.
Mathematisch kunnen we nog zakken, maar dit loopt niet meer fout. Hopelijk volgende week echt de zekerheid, en vanaf nu al beginnen werken aan komend seizoen. Er is werk aan de winkel.
2.... en hopelijk met de juiste transfers nu , en hopelijk vinden we medeinvesteerder.en onze uittribune gaat’meer volk in zitten met lokeren en lalouviere dan seraing en sl16 !KRKN wrote: ↑Sun Mar 31, 2024 10:18 pmEens. Ik was sceptisch over de trainer maar ik begin meer en meer uit te kijken naar de start van het seizoen met hem aan het roer.Devyd wrote: ↑Sun Mar 31, 2024 1:13 pmDe eerste helft vondt ik het echt heel goed , je zag het plan van de trainer .
Was een aangename away, al ben ik blij dat we toch van een beloftenploeg verlost zijn nu. Dan is Lokeren toch een veel grotere meerwaarde.
Mathematisch kunnen we nog zakken, maar dit loopt niet meer fout. Hopelijk volgende week echt de zekerheid, en vanaf nu al beginnen werken aan komend seizoen. Er is werk aan de winkel.