SL16 - Lierse K. [30-03-2024]
Re: SL16 - Lierse K. [30-03-2024]
Lierse pallieters kempen en klokkevenners hun bus zit ook bomvol
Heerlijk. Het wordt een kolkend avondje op Sclessin. Heb er heel veel zin in.
Oulare start niet en Sow ipv De Bruyn heb ik te horen gekregen.
3 punten, daar is alles mee gezegd.
Net terug uit sclesin , eerste helft vond ik ons geweldig voetballen met verdiende voorsprong , al moest die veel hoger zijn sow goede match maar scoren lijkt moeilijk hij had mach met rust dood kunnen maken. 2 de helft nam sl 16 over , en houd teuncens ons recht. Wij kregen ook nog wel paar mogelijkheden maar minder .
Waarom startte Oulare eigenlijk niet na zijn geweldige invalbeurt vorige wedstrijd ?
Nog niet 100% klaar voor 90 minuten ?
Nog niet 100% klaar voor 90 minuten ?
Formerly known as Lisp-boy
Carlke wrote: ↑Sun Mar 31, 2024 1:15 amNet terug uit sclesin , eerste helft vond ik ons geweldig voetballen met verdiende voorsprong , al moest die veel hoger zijn sow goede match maar scoren lijkt moeilijk hij had mach met rust dood kunnen maken. 2 de helft nam sl 16 over , en houd teuncens ons recht. Wij kregen ook nog wel paar mogelijkheden maar minder .
2
Weet niet maar onze trainer kijkt niet naar namen duidelijk, van dessel ook op bank , nu moet ik wel zeggen oulare zijn invalbeurt gisteren niet zo goed was. Maar ja heel de ploeg was de voorsprong aan verdedigen
Degelijke eerste helft, zwakke tweede helft en gelukkig was er Teunkens en de onmondigheid van de jonkies SL 16. Men gaf toch weer een drietal goede mogelijkheden weg aan die jonge jongeren dat zou nooit mogen. Achteraan blijft men zeer kwetsbaar hopelijk wordt na dit seizoen daar eens eindelijk iets aan gedaan of volgend seizoen weer grote problemen.
Gade nu blijven zagen over die verdediging ?
Die verdediging heeft nagenoeg heel den tweede helft onder druk gestaan . Logisch toch dat die dan al eens mis tasten !
Ik verwacht wel da ge nu is ga toegeven dat het mss toch aan JC lag ipv de de kwaliteit , want nu lukt het opeens wel om punten te sprokkelen .
Btw gij zat toch in Blankenberge ? En toch nog u mening geven over een wedstrijd die ge ni gezien hebt
Da moet ge kunnen
Die verdediging heeft nagenoeg heel den tweede helft onder druk gestaan . Logisch toch dat die dan al eens mis tasten !
Ik verwacht wel da ge nu is ga toegeven dat het mss toch aan JC lag ipv de de kwaliteit , want nu lukt het opeens wel om punten te sprokkelen .
Btw gij zat toch in Blankenberge ? En toch nog u mening geven over een wedstrijd die ge ni gezien hebt
Da moet ge kunnen