2e amateur 2020-2021
Re: 2e amateur 2020-2021
Vanwaar komt eigenlijk dat idee dat LL een elitevolkje zou zijn? Heb dat hier al een paar keer gelezen. Dat strookt alles behalve met mijn ervaring op de tribune
Verder kan ik wel appreciëren dat de teneur over LL hier over het algemeen respectvol is. In de andere richting is dat vaak wat minder Leven en laten leven hè.
Verder kan ik wel appreciëren dat de teneur over LL hier over het algemeen respectvol is. In de andere richting is dat vaak wat minder Leven en laten leven hè.
- Justhomuch
Voor mij is dat allemaal plebsTjiftjaf wrote: ↑Tue Mar 19, 2024 4:25 pmVanwaar komt eigenlijk dat idee dat LL een elitevolkje zou zijn? Heb dat hier al een paar keer gelezen. Dat strookt alles behalve met mijn ervaring op de tribune
Wij komen áltijd terug!
Elite zoals een vegetariër, geheelonthouder, niet-roker, ... wel eens kan zijn? Erg fanatiek/overtuigd van zijn keuze en zich hierdoor wat boven anderen voelen die niet dezelfde keuze niet gemaakt hebben? Maar ook al valt er rationeel gezien wel wat voor die keuzes te zeggen: goed voor jou, maar laat een ander toch van zijn vlees, pint of sigaret genieten.Tjiftjaf wrote: ↑Tue Mar 19, 2024 4:25 pmVanwaar komt eigenlijk dat idee dat LL een elitevolkje zou zijn? Heb dat hier al een paar keer gelezen. Dat strookt alles behalve met mijn ervaring op de tribune
Persoonlijk heb in eerste instantie beide projecten wat opgevolgd om te zien wat voor mij de juiste keuze was. Maar dat elite gevoel had ik daar ook wel erg en heeft mij deels juist meer na Lierse Kempenzonen gepusht.
Ach ik denk dat je een onderscheid moet maken tussen wat je leest op fora en sociale media en de supporters die wekelijks op de tribune staan. Ik fronste vroeger ook wel eens als ik de commentaren op de facebook van LK las (ondertussen heb ik Fb vaarwel gezegd) toch ook wel een hoog hln.be gehalte als het wat minder gaat .tompax wrote: ↑Tue Mar 19, 2024 6:32 pmElite zoals een vegetariër, geheelonthouder, niet-roker, ... wel eens kan zijn? Erg fanatiek/overtuigd van zijn keuze en zich hierdoor wat boven anderen voelen die niet dezelfde keuze niet gemaakt hebben? Maar ook al valt er rationeel gezien wel wat voor die keuzes te zeggen: goed voor jou, maar laat een ander toch van zijn vlees, pint of sigaret genieten.Tjiftjaf wrote: ↑Tue Mar 19, 2024 4:25 pmVanwaar komt eigenlijk dat idee dat LL een elitevolkje zou zijn? Heb dat hier al een paar keer gelezen. Dat strookt alles behalve met mijn ervaring op de tribune
Persoonlijk heb in eerste instantie beide projecten wat opgevolgd om te zien wat voor mij de juiste keuze was. Maar dat elite gevoel had ik daar ook wel erg en heeft mij deels juist meer na Lierse Kempenzonen gepusht.
Ik heb LL leren kennen als een warme club waar iedereen welkom is. Volg vooral je eigen gevoel en als dat naar het Lisp stuwt is daar niets mis mee.
#ingeborgmodusoff.
.Saki wrote: ↑Tue Mar 19, 2024 7:56 pmAch ik denk dat je een onderscheid moet maken tussen wat je leest op fora en sociale media en de supporters die wekelijks op de tribune staan. Ik fronste vroeger ook wel eens als ik de commentaren op de facebook van LK las (ondertussen heb ik Fb vaarwel gezegd) toch ook wel een hoog hln.be gehalte als het wat minder gaat .tompax wrote: ↑Tue Mar 19, 2024 6:32 pmElite zoals een vegetariër, geheelonthouder, niet-roker, ... wel eens kan zijn? Erg fanatiek/overtuigd van zijn keuze en zich hierdoor wat boven anderen voelen die niet dezelfde keuze niet gemaakt hebben? Maar ook al valt er rationeel gezien wel wat voor die keuzes te zeggen: goed voor jou, maar laat een ander toch van zijn vlees, pint of sigaret genieten.Tjiftjaf wrote: ↑Tue Mar 19, 2024 4:25 pmVanwaar komt eigenlijk dat idee dat LL een elitevolkje zou zijn? Heb dat hier al een paar keer gelezen. Dat strookt alles behalve met mijn ervaring op de tribune
Ik heb LL leren kennen als een warme club waar iedereen welkom is. Volg vooral je eigen gevoel en als dat naar het Lisp stuwt is daar niets mis mee.
#ingeborgmodusoff.
Laat dat nu inderdaad juist mijn probleem zijn . Na het faillissement ben ik door een huis te zetten, Corona en aan kinderen te beginnen niet meer tot eender welk stadion geraakt. Ter compensatie volg ik dus juist extra hard wat er online te vinden is. Ook al ben ik mij er van bewust dat er bij beide partijen reacties zijn die geen graadmeter mogen zijn voor de gemiddelde supporter, had ik zeker in het begin wel dat elite-gevoel. Momenteel heb ik dat wel niet echt meer, zij het soms met een kwinkslag. En daar ben ik juist wel fan van, elkander met het nodige gevoel voor humor wat steken geven.
- Justhomuch
Ik vind vooral die anti "kempenzonen" liedjes kinderachtig, zoiets hoor je nooit op het lisp over LL... alsof we de grote aartsrivaal zijn
Wij komen áltijd terug!
Die heb ik al heel lang niet meer gehoord. Niet thuis en niet op verplaatsingJusthomuch wrote: ↑Wed Mar 20, 2024 8:17 pmIk vind vooral die anti "kempenzonen" liedjes kinderachtig, zoiets hoor je nooit op het lisp over LL... alsof we de grote aartsrivaal zijn
Helemaal in de beginperiode wel hoor maar dat was vrij snel gedaan eigenlijk !Justhomuch wrote: ↑Wed Mar 20, 2024 8:17 pmIk vind vooral die anti "kempenzonen" liedjes kinderachtig, zoiets hoor je nooit op het lisp over LL... alsof we de grote aartsrivaal zijn
- Justhomuch
Zag overlaatst nog een filmpje, denk 1 a 2 weken geleden, volgens mij ben jij selectief doofSaki wrote: ↑Wed Mar 20, 2024 9:49 pmDie heb ik al heel lang niet meer gehoord. Niet thuis en niet op verplaatsingJusthomuch wrote: ↑Wed Mar 20, 2024 8:17 pmIk vind vooral die anti "kempenzonen" liedjes kinderachtig, zoiets hoor je nooit op het lisp over LL... alsof we de grote aartsrivaal zijn
Wij komen áltijd terug!
Ik ga ook lang niet elke wedstrijd kijken.Justhomuch wrote: ↑Thu Mar 21, 2024 11:13 amZag overlaatst nog een filmpje, denk 1 a 2 weken geleden, volgens mij ben jij selectief doofSaki wrote: ↑Wed Mar 20, 2024 9:49 pmDie heb ik al heel lang niet meer gehoord. Niet thuis en niet op verplaatsingJusthomuch wrote: ↑Wed Mar 20, 2024 8:17 pmIk vind vooral die anti "kempenzonen" liedjes kinderachtig, zoiets hoor je nooit op het lisp over LL... alsof we de grote aartsrivaal zijn