Transfernieuws
Re: Transfernieuws
2... blij dat er toch zijn die dat ook zien brebels is dit jaar zeker niet slecht, en poelmans die gaat er altijd voor. Tuurlijk zijn er betere optie s en als die haalbaar zijn moet je dat doen, maar weg doen nee, laat ze zich maar bewijzen met nodige concurenten.
Dat betwist ik ook niet Schizo. Ik post alleen dat je meer kwaliteit zal moeten aanwerven wil je top zes behalen volgend seizoen tenzij als bestuurzijnde je doelstelling aanpast.
Bij Brebels post ik met enige nuance , omdat die elke wedstrijd voor 2 werkt , aangezien Van Acker zijn werk niet doet .
Een Brebels speelt op de 6 en den 10 tegelijk , wat niet te belopen is .
Maar de hoeveelheid slechte passen dat die geeft
Is ook wel echt abnormaal .
Nog ni zoals De Bruyn daar komt echt niks van aan
Ik hoor overal dat De Bruyn op papier nen hele goeie zou moeten zijn, maar ik erger me er vooralsnog ook blauw aan. Komt wel van heel ver natuurlijk, en aangezien die nog een contract heeft gaan we er nog wel even aan vast zitten.Devyd wrote: ↑Mon Mar 18, 2024 4:23 pmBij Brebels post ik met enige nuance , omdat die elke wedstrijd voor 2 werkt , aangezien Van Acker zijn werk niet doet .
De Bruyn zou kunnen meevallen. Volgens transfermarkt heeft hij een contract tot juni 2024 met een optie voor 1 jaar.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Ze zouden zot zijn als ze die optie lichten !
Hij heeft meer dan genoeg kansen gehad en heeft niet één goede wedstrijd gespeeld !
Ander en beter zou ik zeggen.
Hij heeft meer dan genoeg kansen gehad en heeft niet één goede wedstrijd gespeeld !
Ander en beter zou ik zeggen.
Zijn er. Nog geruchten over eventueel transfers al
Het enige dat ik nog weet is dat Emmanuel Matuta (22 jaar, ex-Groningen, jong PSV) al een tijdje met de beloften meespeelt en met de A-kern meetraint. Misschien kan hij zo op dezelfde manier als Kireev vorig seizoen een contract krijgen bij onze club.
Pieter De Schrijver zen agency plaatste vandaag op insta dat hij vorig seizoen net voor zijn blessure al een 'top'transfer rond had, was op persoonlijk en club vlak rond met een andere club uit België.
Geluk bij een ongeluk voor ons? Al wil dat wel zeggen dat als hij volgend jaar terug zou bevestigen hij waarschijnlijk weg is.
Geluk bij een ongeluk voor ons? Al wil dat wel zeggen dat als hij volgend jaar terug zou bevestigen hij waarschijnlijk weg is.