Beerschot - Lierse K. [08-03-2024]
Beerschot - Lierse K. [08-03-2024]
Komende vrijdag naar nog 't Kiel met een uitverkocht uitvak. Wie is er bij? Pronostiekjes?
Re: Beerschot - Lierse K. [08-03-2024]
Gezien de resultaten van onze concurrenten kunnen we er maar beter iets gaan rapen.
- Justhomuch
Aanwezig
Elk puntje zou hier meegenomen zijn. Ik hoop vooral op een goede match van ons en spanning tot het einde.
Elk puntje zou hier meegenomen zijn. Ik hoop vooral op een goede match van ons en spanning tot het einde.
Normaal gezien wordt dit een verliesmatch de ratten kunnen zich geen puntenverlies meer veroorloven. Gezien hun zwaar programma is nog eens puntenverlies een kleine ramp. Voor hen is dit nog eigenlijk de gemakkelijkste match van de zes matchen die nog resten. Enige hoop is nl ze laten de netten weinig trillen de voorbije matchen ondanks hun vele kansen daar ligt volgens mij de hoop maar voor hetzelfde geld leggen ze er nu wel vier in het mandje. Ik hoop op puntenwinst het is een must maar ik vrees een zware nederlaag. Komaan Lierse...
Dit wordt een heel moeilijke opdracht, maar zeker niet onmogelijk.
Hopelijk hebben ze veel vertrouwen geput uit hun winst tegen FB.
Hopelijk hebben ze veel vertrouwen geput uit hun winst tegen FB.
Formerly known as Lisp-boy
Ik teken voor een puntje. Al zetten we met een driepunter echt wel een hele grote stap richting behoud. De stress is er serieus.
Denk dat vooral Beerschot met veel stress zal zitten. Must win voor hun. Wij hebben vooral te winnen bij een goed resultaat.
Zij vooral te verliezen bij een slecht...
Zij vooral te verliezen bij een slecht...
Zou Oulare er terug bij zijn?