Jong Genk - Lierse K. [16-02-2024]
Re: Jong Genk - Lierse K. [16-02-2024]
Seizoen totaal mislukt, ik hoop dat de big boss zijn conclusies eindelijk trekt en minstens het budget verdubbeld! Hopelijk wordt er ook een medeinvesteerder gevonden. Dit seizoen zeer snel vergeten en een ploeg bouwen rond Teunkens-VB-Tirpan-PDS-VA-Ocansey-Sow-Van Dessel die ik gisteren veel werk zag opknappen daar zit nog progressie in. Voor het overige mogen er een stuk of 10 het lisp verlaten.
Al een geluk dat gij het Lisp al een tijdje verlaten hebt. Azijnpissers kunnen we nu wel echt missen.ozzy105 wrote: ↑Sat Feb 17, 2024 9:46 amSeizoen totaal mislukt, ik hoop dat de big boss zijn conclusies eindelijk trekt en minstens het budget verdubbeld! Hopelijk wordt er ook een medeinvesteerder gevonden. Dit seizoen zeer snel vergeten en een ploeg bouwen rond Teunkens-VB-Tirpan-PDS-VA-Ocansey-Sow-Van Dessel die ik gisteren veel werk zag opknappen daar zit nog progressie in. Voor het overige mogen er een stuk of 10 het lisp verlaten.
[
Voor het overige mogen er een stuk of 10 het lisp verlaten.
[/quote]
Oei, dat zijn dan al 80 basisspelers.
Voor het overige mogen er een stuk of 10 het lisp verlaten.
[/quote]
Oei, dat zijn dan al 80 basisspelers.
Ik vond het gisteren rare wedstrijd, die gelukkig in ons voordeel uitdraaide. Ik snapte niet waarom de bruyn ineens diepe spits zijn ding niet, maar probeerde wel. Veel gebeurde er niet in begin genk voetbalde wel beter maar ook zei kregen geen kans. Tot dan die 0-1 tja over dat doelpunt goed uitgespeeld van hun vond ik. Dan onze 1-1 mooi doelpunt ook’ goed uitgespeeld. Dan 2 de helft vond ik ons veel beter , een van acker in form maakt dat schot af. Dan penalti volgens mij terecht en mooi gepakt kantelmoment daar, stel het word 2-2 dan zou het wel eens heet kunnen geworden zijn.dan wissel die goed uitpakt en de 2-1. Toen had ik gevoel dit komt goed alles zat mee. En dan nog die 3-1. Op basis van 2 de helft verdiend maar had ook anders kunnen uitdraaien. Nu niet zweven even goed vieren mag , maar nu de andere finales aan pakken de weg is nog heel lang !
Die strafschop Carlke voor mij een cadeauke, Teunkens raakt hem niet was duidelijk op de herhaling te zien, vanachter het doel kon je het duidelijk zien. Voor mij mag je deze driepunter op het conto zetten van Brugmans!!! De juiste wissel op het juiste moment, voor mij mag hij het seizoen uitdoen.Carlke wrote: ↑Sat Feb 17, 2024 12:52 pmIk vond het gisteren rare wedstrijd, die gelukkig in ons voordeel uitdraaide. Ik snapte niet waarom de bruyn ineens diepe spits zijn ding niet, maar probeerde wel. Veel gebeurde er niet in begin genk voetbalde wel beter maar ook zei kregen geen kans. Tot dan die 0-1 tja over dat doelpunt goed uitgespeeld van hun vond ik. Dan onze 1-1 mooi doelpunt ook’ goed uitgespeeld. Dan 2 de helft vond ik ons veel beter , een van acker in form maakt dat schot af. Dan penalti volgens mij terecht en mooi gepakt kantelmoment daar, stel het word 2-2 dan zou het wel eens heet kunnen geworden zijn.dan wissel die goed uitpakt en de 2-1. Toen had ik gevoel dit komt goed alles zat mee. En dan nog die 3-1. Op basis van 2 de helft verdiend maar had ook anders kunnen uitdraaien. Nu niet zweven even goed vieren mag , maar nu de andere finales aan pakken de weg is nog heel lang !
Oké waar ik stond leek het strafschop heb de beelden nog niet gezien .brughmans trainer houden moeilijke he ik vond hem wel iets uit stralen langs de lijn . Maar of dit juist is weet ik niet. Denk ook niet dat hij dat wil zo te horen . Vergeet niet oke we hebben gewonnen maar blijft kwaliteit te kortozzy105 wrote: ↑Sat Feb 17, 2024 1:30 pmDie strafschop Carlke voor mij een cadeauke, Teunkens raakt hem niet was duidelijk op de herhaling te zien, vanachter het doel kon je het duidelijk zien. Voor mij mag je deze driepunter op het conto zetten van Brugmans!!! De juiste wissel op het juiste moment, voor mij mag hij het seizoen uitdoen.Carlke wrote: ↑Sat Feb 17, 2024 12:52 pmIk vond het gisteren rare wedstrijd, die gelukkig in ons voordeel uitdraaide. Ik snapte niet waarom de bruyn ineens diepe spits zijn ding niet, maar probeerde wel. Veel gebeurde er niet in begin genk voetbalde wel beter maar ook zei kregen geen kans. Tot dan die 0-1 tja over dat doelpunt goed uitgespeeld van hun vond ik. Dan onze 1-1 mooi doelpunt ook’ goed uitgespeeld. Dan 2 de helft vond ik ons veel beter , een van acker in form maakt dat schot af. Dan penalti volgens mij terecht en mooi gepakt kantelmoment daar, stel het word 2-2 dan zou het wel eens heet kunnen geworden zijn.dan wissel die goed uitpakt en de 2-1. Toen had ik gevoel dit komt goed alles zat mee. En dan nog die 3-1. Op basis van 2 de helft verdiend maar had ook anders kunnen uitdraaien. Nu niet zweven even goed vieren mag , maar nu de andere finales aan pakken de weg is nog heel lang !
Voor mij ook geen strafschop. De handen van Jens zijn op de grond en raakt de Genkie niet.Carlke wrote: ↑Sat Feb 17, 2024 5:16 pmOké waar ik stond leek het strafschop heb de beelden nog niet gezien .brughmans trainer houden moeilijke he ik vond hem wel iets uit stralen langs de lijn . Maar of dit juist is weet ik niet. Denk ook niet dat hij dat wil zo te horen . Vergeet niet oke we hebben gewonnen maar blijft kwaliteit te kortozzy105 wrote: ↑Sat Feb 17, 2024 1:30 pmDie strafschop Carlke voor mij een cadeauke, Teunkens raakt hem niet was duidelijk op de herhaling te zien, vanachter het doel kon je het duidelijk zien. Voor mij mag je deze driepunter op het conto zetten van Brugmans!!! De juiste wissel op het juiste moment, voor mij mag hij het seizoen uitdoen.Carlke wrote: ↑Sat Feb 17, 2024 12:52 pmIk vond het gisteren rare wedstrijd, die gelukkig in ons voordeel uitdraaide. Ik snapte niet waarom de bruyn ineens diepe spits zijn ding niet, maar probeerde wel. Veel gebeurde er niet in begin genk voetbalde wel beter maar ook zei kregen geen kans. Tot dan die 0-1 tja over dat doelpunt goed uitgespeeld van hun vond ik. Dan onze 1-1 mooi doelpunt ook’ goed uitgespeeld. Dan 2 de helft vond ik ons veel beter , een van acker in form maakt dat schot af. Dan penalti volgens mij terecht en mooi gepakt kantelmoment daar, stel het word 2-2 dan zou het wel eens heet kunnen geworden zijn.dan wissel die goed uitpakt en de 2-1. Toen had ik gevoel dit komt goed alles zat mee. En dan nog die 3-1. Op basis van 2 de helft verdiend maar had ook anders kunnen uitdraaien. Nu niet zweven even goed vieren mag , maar nu de andere finales aan pakken de weg is nog heel lang !
Penaltyfout van Jens net bekeken. Dat was toch wel héél licht zene. Eigenlijk een zuivere schwalbe!