Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Jammer dat er achteraan geen links-rechtsachter komt,het was nochtans broodnodig nu zal het iedere match blijven bibberen worden.
Inmiddels uitgeleend aan Francs Borains.TV2002 wrote: ↑Tue Jan 09, 2024 7:31 pmVolgens La Dernière Heure zouden we (opnieuw) interesse hebben in Niklo Dailly van RWDM.
Beerschot, Dender en Francs Borains worden ook genoemd. Bij Beerschot is hij aangeboden geweest, kan dus goed zijn dat hij bij ons ook zomaar is aangeboden.
Op de laatste dag van de zomermercato was er trouwens al sprake van deze transfer maar toen grepen we op het laatste nippertje nog naast hem, onze interesse kan dus mss wel kloppen.
Met een plek tussen 10-16 kan je toch nooit tevreden zijn, dan heb je gefaald zo simpel is het. De bedoeling was toch sportief jaar na jaar een stap vooruit te zetten?
Zo erg is het gesteld spelers die lierse wil , en waar andere ploegen interesse in hebben kiezen zelden voor ons zegt genoegTV2002 wrote: ↑Sat Jan 13, 2024 11:14 amInmiddels uitgeleend aan Francs Borains.TV2002 wrote: ↑Tue Jan 09, 2024 7:31 pmVolgens La Dernière Heure zouden we (opnieuw) interesse hebben in Niklo Dailly van RWDM.
Beerschot, Dender en Francs Borains worden ook genoemd. Bij Beerschot is hij aangeboden geweest, kan dus goed zijn dat hij bij ons ook zomaar is aangeboden.
Op de laatste dag van de zomermercato was er trouwens al sprake van deze transfer maar toen grepen we op het laatste nippertje nog naast hem, onze interesse kan dus mss wel kloppen.
Op rtv zeiden ze dat ze met een aantal dossiers bezig zijn qua transfers , hopelijk toch wel echt is wat versterkingen .
Duurt lang voor er nog een transfer komt komt niks van in huis percies
Oke ja dat zal wel maar elke week is match verder van het drama . Heb indruk dat wij alleen spelers kunnen halen waar niemand anders achter zit, anders tekenen ze elders. Gewoon geen geld of wel maar voor andere dingen.
-
LVT moet "boter bij de vis" geven.
Anders gaat er volgens mij , jammer genoeg, weer een Luchtkasteel instorten in Lier.
Het is jammer dat ik het moet zeggen maar na de voorbije twee weken... geen transfer nieuws / geruchten...
Altijd de overschot... speler die hun truitje nat maakte laat ge gaan want ze waren "ons niveau" niet waard.
Momenteel komen we er ver mee.
Momenteel zie ik het somber in, blijven we er dit jaar in ... dan trekt ie misschien lessen (maar dat doet ie al jaren niet) of je moddert nog een jaartje aan. Zakken we dan hebt ge een stadion , spelershome en ne lichtshow...en hoe lang gaan u "mede" sponsors die er nu zijn nog blijven?
Het is nog niet zo'n ver verleden dat er iemand ons nog een luchtkasteel beloofde...
Anders gaat er volgens mij , jammer genoeg, weer een Luchtkasteel instorten in Lier.
Het is jammer dat ik het moet zeggen maar na de voorbije twee weken... geen transfer nieuws / geruchten...
Altijd de overschot... speler die hun truitje nat maakte laat ge gaan want ze waren "ons niveau" niet waard.
Momenteel komen we er ver mee.
Momenteel zie ik het somber in, blijven we er dit jaar in ... dan trekt ie misschien lessen (maar dat doet ie al jaren niet) of je moddert nog een jaartje aan. Zakken we dan hebt ge een stadion , spelershome en ne lichtshow...en hoe lang gaan u "mede" sponsors die er nu zijn nog blijven?
Het is nog niet zo'n ver verleden dat er iemand ons nog een luchtkasteel beloofde...