Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Barry
Re: Clubnieuws

Post by Barry » Mon Jan 15, 2024 11:13 am

Berrem wrote:
Mon Jan 15, 2024 11:02 am
Zonet heeft de club het bericht online geplaatst dat de trainer ontslagen is. Assistent neemt over.
Jammer maar logische keuze. Zouden ze TVI durven terughalen?

XDV1906

Post by XDV1906 » Mon Jan 15, 2024 11:16 am

Gelukkig. Ik hoopte er erg op, maar dacht niet dat ze het gingen doen met hun brave aanpak altijd.

TVI terug snap ik niet zo goed. Zijn toch vrij duidelijk in samenspraak uit elkaar gegaan omdat zijn verhaal wat op was hier? Ik vond hem een uitstekend trainer en vele goede transfers mogen we aan hem danken dus ik zou heel blij zijn met een terugkeer, maar ik zie het niet gebeuren.

KRKN

Post by KRKN » Mon Jan 15, 2024 11:24 am

XDV1906 wrote:
Mon Jan 15, 2024 11:16 am
Gelukkig. Ik hoopte er erg op, maar dacht niet dat ze het gingen doen met hun brave aanpak altijd.

TVI terug snap ik niet zo goed. Zijn toch vrij duidelijk in samenspraak uit elkaar gegaan omdat zijn verhaal wat op was hier? Ik vond hem een uitstekend trainer en vele goede transfers mogen we aan hem danken dus ik zou heel blij zijn met een terugkeer, maar ik zie het niet gebeuren.
Sluit ik me bij aan.
Terechte beslissing denk ik ivm JC. Ik wens hem echter wel alle succes. Lijkt me een oerdegelijke mens en had hem graag zien succes halen bij ons, maar het mocht niet zijn.

Netzer

Post by Netzer » Mon Jan 15, 2024 11:36 am

Het ontslag van JC is de enige juiste beslissing.
Van dag één bij zijn aanstelling had ik al een slecht gevoel, (te) brave en correcte man, daar niet van, maar hij had "het" niet.
Formerly known as Lisp-boy

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon Jan 15, 2024 12:11 pm

Tja, het was een vergiftigd geschenk voor JC. Moeten starten vanaf nul, 7 basisspelers die vertrokken waaronder heel je defensie en 75% van je scorend vermogen! Neen dit kan je moeilijk sportief een goed beleid noemen integendeel mag ook eens gepost worden toch? Sinds de heropstart in 2018 al 6 trainers gepasseerd, bijna 70 basisspelers gekomen en vertrokken... Ik wens de nieuwe trainer alvast succes met de huidige kern!

Flammea

Post by Flammea » Mon Jan 15, 2024 12:44 pm

De huidige spelerskern is inderdaad niet goed genoeg om top 6 te spelen denk ik.
Maar met een goede mentaliteit, team spirit, vechtlust moeten we toch veel beter kunnen dan dit hoor.
En dat zijn zaken die de trainer wel in de hand heeft.
Als je al weken ziet dat bvb Van Acker zijn mouwen niet meer opstroopt moet je die op de bank zwieren. Ik zou zelfs Bjekovic of Kireev of El Touille er dan durven inzetten. Maar Jo deed niks. Allez ja... hij bracht De Bruyn ipv onze enige middenvelder die de laatste weken wel voldoet (Van Dessel). Tja...
Dat hij op de rechterflank geen oplossingen vond is dan weer wel logisch.

Tegen Dender, in de eerste helft, veroverde op een gegeven moment Teunckens de bal met kans op een snelle uitbraak van ons. Maar iedereen bleef gewoon stilstaan met het hoofd naar beneden. Tja dan stopt het he... (Andersom zou Dender 6 seconden later aan ons doel staan hoor).

Tamas Krivitz

Post by Tamas Krivitz » Mon Jan 15, 2024 1:22 pm

De spelers die onze trainer gesjarelt hebben, en geloof me, het zijn er wel wat, die zou ik nu eens graag zien komen bij een volgende kontrakt bespreking seh......, wedden dat het bij deze ene keer zal blijven?..... Hoog tijd dat er een resultaatcultuur komt in de club, professionals horen ook op een professionele manier gemonitord te worden.

TV2002

Post by TV2002 » Mon Jan 15, 2024 2:59 pm

Sympathieke man, ook geen slechte coach denk ik, maar kreeg het niet in gang bij ons.
Ik had heel hoge verwachtingen van zijn manier van spelen, maar het werkte gewoon niet.

Had niet verwacht dat ze dit zouden durven doen. Onlangs werd er toch nog lovend door LVT over JC gesproken.

Ik hoop dat dit nu wel geen rem zet op de mogelijke nieuwe spelers die willen tekenen.

Wie nu? TVI terughalen? Dat denk ik nu toch ook niet. Vreven? Daar hebben ze in het verleden toch ook al eens aan gedacht. Ik ben benieuwd.

Saki

Post by Saki » Mon Jan 15, 2024 3:03 pm

Bart De Roover is nog vrij ;) :twisted:

TV2002

Post by TV2002 » Mon Jan 15, 2024 3:07 pm

Saki wrote:
Mon Jan 15, 2024 3:03 pm
Bart De Roover is nog vrij ;) :twisted:
Die is zijne CV al aan het afprinten.

Post Reply