Lierse Kempenzonen - Virton [22-05-2019]
Lierse Kempenzonen - Virton [22-05-2019]
Woensdag onze laatste thuismatch van het seizoen! En het zal een bijzonder lastige worden.
We ontvangen leider Virton die in koppositie liggen om de promotie naar 1B veilig te stellen.
Ik zak normaal gezien af!
We ontvangen leider Virton die in koppositie liggen om de promotie naar 1B veilig te stellen.
Ik zak normaal gezien af!
Re: Lierse Kempenzonen - Virton [22-05-2019]
Het komt me niet super uit, maar ik ga proberen!
Ik verwacht wel een ferme nederlaag.
Ik verwacht wel een ferme nederlaag.
ik denk dat we winnen op diefje, maar virton maakt het thuis af tegen thess
aantal gewonnen wedstrijden, doelpuntensaldo, eindrangschiking. ik denk dat wij 2 Keer winnen en virton 2 keer verliest wij meer matchen gewonnen hebben
Stel je voor dat het zover komt
Ik kom vermoedelijk. Kwestie van die drankkaart te ledigen.
Elk excuus teltEric wrote: ↑Mon May 20, 2019 7:07 pmStel je voor dat het zover komtNiet dat ik daarvan uitga.
Ik kom vermoedelijk. Kwestie van die drankkaart te ledigen.
Jammer dat onze laatste match op het Lisp dit seizoen toch niet zo heel veel teweeg brengt. Hopelijk zitten we volgend seizoen rond deze tijd al in een zetel
Ik hoop dat ze Vercauteren deze keer niet zoveel ruimte geven. Die gast kan nog steeds een aardig stukje voetballen.
Smolders wel terug normaalgezien.
Wat als LK en Deinze het zelfde aantal punten hebben op het einde van de rit? Een tweede plaats kan nog belangrijk zijn ..
Geen Bernier in de selectie. Weet er iemand wat daarmee aan de hand is?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”