Lommel - Lierse K. [17-12-2023]
- Justhomuch
Re: Lommel - Lierse K. [17-12-2023]
Voor mij is het heel duidelijk, Schouterden per direct verkopen
Wij komen áltijd terug!
Gaat ge niks voor vangen. Dit is toch een teleurstelling. Winterstop is welgekomen. Werk aan de winkel.Justhomuch wrote: ↑Mon Dec 18, 2023 6:54 amVoor mij is het heel duidelijk, Schouterden per direct verkopen
Ik ben dat verhaaltje over te zwak beginnen en onszelf in de voet geschoten kotsbeu. 1 keer kan dat gebeuren, maar dan zeg je als groep toch: nu nooit meer.
Ik vrees ook dat de sfeer in de groep minder goed is dan men doet uitschijnen. Spelers lopen die extra meter niet meer. Er wordt niet meer voor elkaar gevochten.
Ik vrees ook dat de sfeer in de groep minder goed is dan men doet uitschijnen. Spelers lopen die extra meter niet meer. Er wordt niet meer voor elkaar gevochten.
Wat was me dat allemaal gisteren.
Ik ben meestal positief maar dit was echt om te bleiten.
Wat een wanprestatie!
1e helft echt een groot gebrek aan inzet. We gingen geen duels aan. Ik had het gevoel da die van Lommel gewoon met de bal aan de voet in de goal mochten lopen...
Waarom Schouterden terug in de ploeg stond is mij een compleet raadsel. Onlogisch op basis van prestaties, maar ook gewoon onlogisch voor de opstelling. We speelden begot maar met 2 echte verdedigers! Marijnissen had altijd moeten starten. Dit was echt wel een grote blunder van onze trainer!
Soit, zwaar teleurgesteld...
Ik ben meestal positief maar dit was echt om te bleiten.
Wat een wanprestatie!
1e helft echt een groot gebrek aan inzet. We gingen geen duels aan. Ik had het gevoel da die van Lommel gewoon met de bal aan de voet in de goal mochten lopen...
Waarom Schouterden terug in de ploeg stond is mij een compleet raadsel. Onlogisch op basis van prestaties, maar ook gewoon onlogisch voor de opstelling. We speelden begot maar met 2 echte verdedigers! Marijnissen had altijd moeten starten. Dit was echt wel een grote blunder van onze trainer!
Soit, zwaar teleurgesteld...
Twee stappen achteruit... Enig pluspuntje nl schuldenvrij voor de rest… Voor mij mogen na dit seizoen Poelmans-Schouterden-Brebels-Libert waar ik persoonlijk toch iets meer had van verwacht en Nkaka-Vekemans-Sampers-Claes oa vertrekken! Nogmaals tijd om dat belachelijke budget voor 1B op te trekken of geef de boel over naar een betrouwbare investeerder met verstand-ambitie!!! Ondertussen meer dan 30 gele kaarten, 5 of 6 rode kaarten, de op 1 na slechtste defensie. Werk Luc aan de winkel man!!!
-
Tamas Krivitz
Waarheid, boenk erop !!ozzy105 wrote: ↑Mon Dec 18, 2023 10:18 amTwee stappen achteruit... Enig pluspuntje nl schuldenvrij voor de rest… Voor mij mogen na dit seizoen Poelmans-Schouterden-Brebels-Libert waar ik persoonlijk toch iets meer had van verwacht en Nkaka-Vekemans-Sampers-Claes oa vertrekken! Nogmaals tijd om dat belachelijke budget voor 1B op te trekken of geef de boel over naar een betrouwbare investeerder met verstand-ambitie!!! Ondertussen meer dan 30 gele kaarten, 5 of 6 rode kaarten, de op 1 na slechtste defensie. Werk Luc aan de winkel man!!!
Volledig akkoord, snap echt niet waarom Jo gisteren met Schouterden startte en Marijnissen op de bank zat !Justhomuch wrote: ↑Mon Dec 18, 2023 6:54 amVoor mij is het heel duidelijk, Schouterden per direct verkopen
Dit is duidelijk een jaar teveel voor Schouterden !
- Justhomuch
Mekkeren tegen alles en iedereen, verziekt volgens mij ook de sfeer binnen de groep, iemand met zo'n mentaliteit kan je niets met aanvangenMark wrote: ↑Mon Dec 18, 2023 11:47 amVolledig akkoord, snap echt niet waarom Jo gisteren met Schouterden startte en Marijnissen op de bank zat !Justhomuch wrote: ↑Mon Dec 18, 2023 6:54 amVoor mij is het heel duidelijk, Schouterden per direct verkopen
Wij komen áltijd terug!
Ik vind het een beetje bizar dat er geen reacties komen van spelers, trainer, .. . Dit was echt huilen met de pet op. Ik geloof na deze niet in een goede groepssfeer. Hoop echt dat ze deze periode gebruiken om de nodige versterkingen te halen, zo niet zie ik het met deze kern somber in.
Ik denk niet dat hij de sfeer verziekt. Jan Vertonghen legt dat heel goed uit in de Midmid podcast. Op het veld zoeken naar momenten om de match in het voordeel te brengen door scheids en tegenstander te irriteren. Grote winnaarsmentaliteit/eikel op het veld maar ernaast echt geen verkeerd karakter.Justhomuch wrote: ↑Mon Dec 18, 2023 7:47 pmMekkeren tegen alles en iedereen, verziekt volgens mij ook de sfeer binnen de groep, iemand met zo'n mentaliteit kan je niets met aanvangenMark wrote: ↑Mon Dec 18, 2023 11:47 amVolledig akkoord, snap echt niet waarom Jo gisteren met Schouterden startte en Marijnissen op de bank zat !Justhomuch wrote: ↑Mon Dec 18, 2023 6:54 amVoor mij is het heel duidelijk, Schouterden per direct verkopen
Maar los daarvan erger ik mij ook wel aan zijn geklaag en gezaag dit seizoen. Terwijl hij zelf niks uiteen sjot