Lierse K. - Beveren [04-04-2023]
- Justhomuch
Re: Lierse K. - Beveren [04-04-2023]
Was weer om te huilen alweer,voor mij zijn dit Lierse en standard de zwakste ploegen uit de reeks,komt er niks bij een echte linksachter en rechtsachter tijdens de winterstop hangt men poepsimpel.
Wat was daar nu zo zwak aan ?
In principe is Beveren samen met Zulte titelkandidaat. En waren die beter?
Was niet ingelogd dus per ongeluk nog maar is een negatieve comment van Ozzy moeten lezen .
Was het goed ? Nee voor mij ook ni
Maar we weten wat we hebben en daar moeten we het mee doen .
Als je dan tegen beveren een punt kan pakken ben ik tevreden vandaag .
Het word tijd iemand Libert in bescherming neemt , want ondanks zijn uiterste best te doen speelt die minsten 1 niveau te hoog .
En een coach die niet ziet dat van Dessel vanaf minuut 60 er helemaal door zat da kan er bij mij ook niet in , terwijl we daar zeker ren alternatief voor hadden op de bank .
Was het goed ? Nee voor mij ook ni
Maar we weten wat we hebben en daar moeten we het mee doen .
Als je dan tegen beveren een punt kan pakken ben ik tevreden vandaag .
Het word tijd iemand Libert in bescherming neemt , want ondanks zijn uiterste best te doen speelt die minsten 1 niveau te hoog .
En een coach die niet ziet dat van Dessel vanaf minuut 60 er helemaal door zat da kan er bij mij ook niet in , terwijl we daar zeker ren alternatief voor hadden op de bank .
Awel, ik vond het een aangename pot voetbal. Eerlijk gelijkspel, lijkt me, tegen een ploeg in vorm. Oulare en Van Dessel waren top. Libert is een probleem. Iemand een kaarsje branden voor de snelle terugkeer van PDS aub. Het heeft lang genoeg geduurd.
Vol voor de drie punten op Luik. Let's go!
Vol voor de drie punten op Luik. Let's go!
-
Gelijkspel is terecht,maar arbiter floot wel vaak in thuisvoordeel.Het was fijn terug op het Lisp te zijn.
2-2 terechte uitslag beveren was niet beter. En ik vond ons vandaag onze beste match spelen . Oke het was niet wow maar de vorige waren pak minder ook degene die we wonnen. Ik zou libert toch gaan vervangen hoor, doet zijn stinkende best maar te veel fouten die worden afgestraft.ik zou tarfi daar terug zetten, speelde daar zijn beste matchen ook al is dat niet zijn positie.dus dan tarfi plaats libert, en dan de bruyn of cools erin.maar cools kan nog geen 90 min aan schijnt dan maar de bruyn .ik vond hem gisteren niet slecht invallen. Oke weet ook wel dat hij nog niet geweldig was maar libert. Ook zijn rode kaart moeten we kunnen vergeten nu heeft straf gehad, en ook plaats op bank gehad.
Toch een wrang gevoel.. ik had echt het gevoel dat we deze match konden winnen.
Met momenten echt wel goede dingen gezien, alleen vraag ik mij af waarom JC zoveel krediet krijgt?
TVI werd na enkele matchen al verbrand maar ik vind dat met deze trainer helemaal geen visie te zien is op het veld.. geen idee, geen looplijnen, veel te late en verkeerde wissels..
El touille viel goed in tegen Antwerp en werd beloond met 90min opwarmen, terwijl een de Bruyn die 7 kilo te zwaar staat en nog geen 1 degelijke match gespeeld heeft mag invallen? In mijn ogen zou TVI meer uit deze ploeg hebben kunnen halen.
Met momenten echt wel goede dingen gezien, alleen vraag ik mij af waarom JC zoveel krediet krijgt?
TVI werd na enkele matchen al verbrand maar ik vind dat met deze trainer helemaal geen visie te zien is op het veld.. geen idee, geen looplijnen, veel te late en verkeerde wissels..
El touille viel goed in tegen Antwerp en werd beloond met 90min opwarmen, terwijl een de Bruyn die 7 kilo te zwaar staat en nog geen 1 degelijke match gespeeld heeft mag invallen? In mijn ogen zou TVI meer uit deze ploeg hebben kunnen halen.
2..... veel meer denk . Rare wissels foubert brengen nog zo iets .Magico wrote: ↑Sun Nov 05, 2023 9:14 amToch een wrang gevoel.. ik had echt het gevoel dat we deze match konden winnen.