K. Lierse S.K. - RFC Antwerp (31 okt-02 nov) 1/16 CUP
Re: K. Lierse S.K. - RFC Antwerp (31 okt-02 nov) 1/16 CUP
Je bent geen dikke zot, maar een die hard supporter, die net als ik elke thuiswedstrijd aanwezig is.XDV1906 wrote: ↑Wed Nov 01, 2023 8:26 pmJa, ik voel me op het moment alsof ik nooit nog iets met Lierse te maken wil hebben. En dat heeft niets te maken met het resultaat.GeelZwart wrote: ↑Wed Nov 01, 2023 8:07 pmGigantisch niveauverschil. We speelden enkel na de 1-1 10 minuten mee.
Net even stukje in eerste helft teruggezien. Ook naast het veld overklast. Het is al antwerp dat je hoort zingen. Pijnlijk, leek me nochtans veel sfeer als je ertussen stond.
Absoluut dieptepunt van de avond: den O val antwerpsups, bus ingelegd door onze eigen voorzitter. Dan denk ik: waar ben ik eigenlijk nog mee bezig??
Swat, zaterdag sta ik er toch weer. Dikke zot dak ben.
Gehoord dat er meerdere liersesupporters s’avonds in de seats op een laffe manier nog zijn aangevallen door het antwerpvolk dat in het busje zat van LVT. Goed bezig
Die sjaal begrijp ik ook niet!Justhomuch wrote: ↑Wed Nov 01, 2023 1:23 pmOns bestuur is echt heel naief, oprotten met dat gedrocht van een sjaal!
Verder ga ik mij onthouden van negativiteit
Komaaaan!!! Oepfrette dat tandenloos marginaal gespuis!
Alsof een wedstrijd tegen Antwerp iets speciaals is voor een Lierse supporter. Antwerp is geen Bayern Munchen of Barcelona. We zouden daar elk seizoens minstens 2x moeten tegen spelen in 1A.
Het is LVT's verdomde plicht om daar voor te zorgen en als hij dat niet kan moet hij de fakkel doorgeven puntuit.
Ik vind het toch allemaal wel negatief hier. Akkoord, nooit aanspraak gemaakt op de overwinning of een stunt en dat is jammer, want ergens hoop je daar stiekem toch op.
En ja, van die O vakken is wrang, maar ik denk dat velen het toch veel erger verwacht hadden?
Ik heb me goed geamuseerd. Een vol Lisp doet deugd. De supporters stonden er en de kassa heeft goed gerinkeld. Ook dat is nu eenmaal belangrijk voor een club met ons model.
Op naar zaterdag. Dat is vele malen belangrijker (en gaat ook erg moeilijk worden).
En ja, van die O vakken is wrang, maar ik denk dat velen het toch veel erger verwacht hadden?
Ik heb me goed geamuseerd. Een vol Lisp doet deugd. De supporters stonden er en de kassa heeft goed gerinkeld. Ook dat is nu eenmaal belangrijk voor een club met ons model.
Op naar zaterdag. Dat is vele malen belangrijker (en gaat ook erg moeilijk worden).
Eigenlijk is het heel duidelijk en eenvoudig.
LVT investeert in vanalles en nog wat, behalve in de sportieve uitbouw van onze club.
Veel liever koopt hij zaken zoals het suske en wiske museum.
Het wordt hoog tijd dat die man klare wijn schenkt, hier hebben wij als supporters geen jota aan.
We zijn sportief en qua toestand van het veld redelijk belachelijk gemaakt.
LVT investeert in vanalles en nog wat, behalve in de sportieve uitbouw van onze club.
Het wordt hoog tijd dat die man klare wijn schenkt, hier hebben wij als supporters geen jota aan.
Formerly known as Lisp-boy
-
Het op onze blote knieen dank u zeggen dat LVT de club overgenomen heeft, heeft ondertussen zijn houdbaarheidsdatum bereikt ! Een overname van een zaak of club, betekend automatisch dat deze vroeg of laat opnieuw verkocht wordt,zeker als er patrimonium, immo , stamnummer , logo , naam etc... in verweven zitten.Het huidige Lierse K.is nog maar een flauw afkooksel van wat het vroeger was, zowel bestuurlijk,organisatorisch dan vooral sportief.Lisp-boy wrote: ↑Thu Nov 02, 2023 11:59 amEigenlijk is het heel duidelijk en eenvoudig.
Als het bestuur er nog niet in slaagt om een behoorlijk budget voor 1B bijeen te krijgen en zodoende hun eigen terrein daarvoor moeten verhuren aan het uiterst bevriende RAFC, dan weet je dat het met deze overnemer niet gaat lukken om ooit nog een beetje een prominente rol te spelen in het Belgisch betaald voetbal.Geduld om hier ooit naar toe te groeien is er steeds geweest bij de supporters, maar nu komen we tot de essentie van de zaak,de toekomst van onze club op sportief en infrastructureel vlak (stadion) wordt gewoon stil gezwegen, geen communicatie, niks !
Jammer te moeten zeggen dat een nieuwe overname beter vroeg dan laat zou zijn, een overnemer die 0 euro besteed aan het sportief beleid om voor het 1e elftal degelijke fitte spelers binnen te halen en de weinigen met waarde voor een speldeprik laat vertrekken bied ons geen toekomst!
Maar het is toch al meerdere malen gezegd dat er naar een overnemer/medeinvesteerder wordt gezocht? Gewoon de juiste nog niet gevonden. Ik ben héél blij dat ze daar hun tijd voor pakken. Liever nog twee jaar wachten op de juiste partij dan met van die Deinze-toestanden te zitten.
Er is ook al veel gezegd dat ze het stadion willen verbouwen en dat het doel uiteindelijk 1A is. Van dat verbouwen komt ondertussen niets van in huis (communicatie daarrond ook 0), en over 1A kunnen we alleen maar dromen met hoe het budget er op dit moment bijzit.Flor wrote: ↑Thu Nov 02, 2023 1:26 pmMaar het is toch al meerdere malen gezegd dat er naar een overnemer/medeinvesteerder wordt gezocht? Gewoon de juiste nog niet gevonden. Ik ben héél blij dat ze daar hun tijd voor pakken. Liever nog twee jaar wachten op de juiste partij dan met van die Deinze-toestanden te zitten.
Kortom, ik geloof er geen kloten van dat er gezocht wordt naar mede investeerders. Luc zal het vast prima vinden zo, niet teveel investeren en cashen met allerhande zaken. Ondertussen een nutteloos museum kopen, dat dan weer wel.
'Galamatch' gisteren, dieje belachelijke sjaal durven lanceren en dan die verhalen over Antwerp supps die worden uitgenodigd en dat de Luc er dan nog een zelf bus voor inlegt ook, ge moet maar durven ze. Sommige vrienden van mij die al een tijdje niet meer waren komen zien kregen aan het loket te horen dat ze geregistreerd hadden moeten zijn, geen ticket mogen kopen. En dan dat naderhand horen. Klasse, Luc.
Beerschot had een spandoek tegen ons: 'met de lul van Antwerp in de hand loop je rond in eigen stad'. Awel diejen doek kan ni meer waarheid bevatten op dit moment. Vorige week achtergekomen dat een bonusje bij de deal met de young reds 2 loges op den bosuil was. Leuk voor onze voorzitter natuurlijk.
Nee echt, ik zal er elke week blijven staan, dat doe ik al van mijn 6 jaar. Maar ik ben helemaal klaar met diejen halven antwerp voorzitter die ons maar blijft proberen warm te houden met gebakken lucht.
-
Inderdaad , ze zouden mede-investeerders zoeken maar nog altijd zelf de kaarten willen blijven schudden, we zien hoe het afgelopen is met Van Lommel. Investeerders eisen logischer wijze mede-bestuur, net daar nijpt het schoentje.Flor wrote: ↑Thu Nov 02, 2023 1:26 pmMaar het is toch al meerdere malen gezegd dat er naar een overnemer/medeinvesteerder wordt gezocht? Gewoon de juiste nog niet gevonden. Ik ben héél blij dat ze daar hun tijd voor pakken. Liever nog twee jaar wachten op de juiste partij dan met van die Deinze-toestanden te zitten.
Het spijt me, maar goedgelovig in dit bestuur ben ik al een tijdje niet meer hoor......,ze gingen ook het stadion verbouwen met in de eerste plaats een bezoekerstribune achter doel,ik zie enkel een reuze spandoek......
2XDV1906 wrote: ↑Thu Nov 02, 2023 1:39 pmEr is ook al veel gezegd dat ze het stadion willen verbouwen en dat het doel uiteindelijk 1A is. Van dat verbouwen komt ondertussen niets van in huis (communicatie daarrond ook 0), en over 1A kunnen we alleen maar dromen met hoe het budget er op dit moment bijzit.Flor wrote: ↑Thu Nov 02, 2023 1:26 pmMaar het is toch al meerdere malen gezegd dat er naar een overnemer/medeinvesteerder wordt gezocht? Gewoon de juiste nog niet gevonden. Ik ben héél blij dat ze daar hun tijd voor pakken. Liever nog twee jaar wachten op de juiste partij dan met van die Deinze-toestanden te zitten.
Kortom, ik geloof er geen kloten van dat er gezocht wordt naar mede investeerders. Luc zal het vast prima vinden zo, niet teveel investeren en cashen met allerhande zaken. Ondertussen een nutteloos museum kopen, dat dan weer wel.
'Galamatch' gisteren, dieje belachelijke sjaal durven lanceren en dan die verhalen over Antwerp supps die worden uitgenodigd en dat de Luc er dan nog een zelf bus voor inlegt ook, ge moet maar durven ze. Sommige vrienden van mij die al een tijdje niet meer waren komen zien kregen aan het loket te horen dat ze geregistreerd hadden moeten zijn, geen ticket mogen kopen. En dan dat naderhand horen. Klasse, Luc.
Beerschot had een spandoek tegen ons: 'met de lul van Antwerp in de hand loop je rond in eigen stad'. Awel diejen doek kan ni meer waarheid bevatten op dit moment. Vorige week achtergekomen dat een bonusje bij de deal met de young reds 2 loges op den bosuil was. Leuk voor onze voorzitter natuurlijk.
Nee echt, ik zal er elke week blijven staan, dat doe ik al van mijn 6 jaar. Maar ik ben helemaal klaar met diejen halven antwerp voorzitter die ons maar blijft proberen warm te houden met gebakken lucht.