K. Lierse S.K. - RFC Antwerp (31 okt-02 nov) 1/16 CUP
Re: K. Lierse S.K. - RFC Antwerp (31 okt-02 nov) 1/16 CUP
Gigantisch niveauverschil. We speelden enkel na de 1-1 10 minuten mee.
Net even stukje in eerste helft teruggezien. Ook naast het veld overklast. Het is al antwerp dat je hoort zingen. Pijnlijk, leek me nochtans veel sfeer als je ertussen stond.
Absoluut dieptepunt van de avond: den O val antwerpsups, bus ingelegd door onze eigen voorzitter. Dan denk ik: waar ben ik eigenlijk nog mee bezig??
Net even stukje in eerste helft teruggezien. Ook naast het veld overklast. Het is al antwerp dat je hoort zingen. Pijnlijk, leek me nochtans veel sfeer als je ertussen stond.
Absoluut dieptepunt van de avond: den O val antwerpsups, bus ingelegd door onze eigen voorzitter. Dan denk ik: waar ben ik eigenlijk nog mee bezig??
Ocansay moet normaal beter kunnen presteren niet vergeten speelde toch een paar jaar oa in Eupen waar hij toch een van de uitblinkers was. Zijn snelheid lijkt afgebot wat toch een van zijn wapens was ok tijdje niet gespeelt bij KVK maar toch... Achteraan niet dramatisch meen je dat? De verdediging is nog zwakker dan het vorige seizoen wat al erg was, cijfers liegen nooit hoor 18 tegengoals op 10 competitie matchen en vandaag weer 4 in de mand. Het pijnpunt ligt nu niet in de CV neen nu veelal op de rechts-linksachter plek!!! Laes hadden we nooit mogen laten gaan en spijtig genoeg viel dan nog PDS langdurig out waardoor je daar nu Poelmans en een verdediger als Tarfi moet zetten. Tijd voor LVT om daar nu eindelijk volgend seizoen iets aan te doen. Hopen dat geel-zwart het dit jaar niet cash gaat betalen!Devyd wrote: ↑Wed Nov 01, 2023 7:06 pmDat we gingen verliezen dat wisten eigenlijk allemaal .
Was wel meet strijd dan andere matchen dees seizoen .
En daar zullen we het mee moeten doen .
We spelen eigenlijk zonder aanval . Oulare kan je enkel inzetten met bewegende mensen rond hem , wat niet gebeurt .
Ocansey willen ze nergens anders nog hebben die mag hier naast Oulare staan maar heeft al kansen genoeg gekregen , het zit er gewoon niet in .
In het middenveld starten we zonder een echte nr 10
Brebels en VA zijn 2 dezelfde type spelers , waardoor er voorraan te weinig bruikbare ballen komen .
De Anciens teren enkel nog op hun ervaring , en nemen de ploeg niet meer mee naar een niveau hoger
Achteraan vind ik het niet dramatisch , maar doordat er voor hun , te weinig talent zit staan ze heel vaak onder druk waardoor er foutjes gemaakt worden .
Er is maar 1 conclussie en dat is dat er momenteel te weinig talent is . En dat we geen coach hebben die iets mindere spelers een paar procenten beter kan maken .
Verder topsfeer op de tribune´s , veel volk ,...
Drank en eten was nogmaals slecht geregeld . nog niet geleerd dus .
Ja, ik voel me op het moment alsof ik nooit nog iets met Lierse te maken wil hebben. En dat heeft niets te maken met het resultaat.GeelZwart wrote: ↑Wed Nov 01, 2023 8:07 pmGigantisch niveauverschil. We speelden enkel na de 1-1 10 minuten mee.
Swat, zaterdag sta ik er toch weer. Dikke zot dak ben.
Eerlijk? Waren jullie er 15 jaar geleden bij toen Antwerp op het lisp kwam bekeren? Dat was pas een schande. Toen sprong bij elke goal de helft van het stadion recht. Zo'n zaken heb ik vandaag niet gezien, tenzij jullie nu zeggen dat ik stekeblind ben. Ik vind ook dat het moet kunnen dat supporters onderling in hetzelfde vak zitten, zeker op "familietribunes" (Duits model) zolang dit geen conflicten geeft!XDV1906 wrote: ↑Wed Nov 01, 2023 8:26 pmJa, ik voel me op het moment alsof ik nooit nog iets met Lierse te maken wil hebben. En dat heeft niets te maken met het resultaat.GeelZwart wrote: ↑Wed Nov 01, 2023 8:07 pmGigantisch niveauverschil. We speelden enkel na de 1-1 10 minuten mee.
LVT is een business-man dus als die morgen 5000 euro kan verdienen aan extra sup zal hij die niet laten liggen. Kan je hem dat kwalijk nemen?
Over de match zelf: tegen Leuven en Anderlecht had je het gevoel dat we iets konden forceren. Vandaag helaas nooit dat gevoel gehad. Los daarvan wel een goede sfeer en heb ik mij wel geamuseerd.
Ja dat kan je hem kwalijk nemen. Eigen supporters moeten zwoegen en doen om aan tickets te geraken, met mensen hun pas naar 't stadion etc. Maar de vriendjes van onze rood-witte voorzitter mogen er zomaar in. Ik heb geen probleem met dat supporters door elkaar zitten, zo zou het moeten zijn. Maar ik heb het absoluut gehad met LVT zijn gepraat.Barry wrote: ↑Wed Nov 01, 2023 8:48 pmEerlijk? Waren jullie er 15 jaar geleden bij toen Antwerp op het lisp kwam bekeren? Dat was pas een schande. Toen sprong bij elke goal de helft van het stadion recht. Zo'n zaken heb ik vandaag niet gezien, tenzij jullie nu zeggen dat ik stekeblind ben. Ik vind ook dat het moet kunnen dat supporters onderling in hetzelfde vak zitten, zeker op "familietribunes" (Duits model) zolang dit geen conflicten geeft!XDV1906 wrote: ↑Wed Nov 01, 2023 8:26 pmJa, ik voel me op het moment alsof ik nooit nog iets met Lierse te maken wil hebben. En dat heeft niets te maken met het resultaat.GeelZwart wrote: ↑Wed Nov 01, 2023 8:07 pmGigantisch niveauverschil. We speelden enkel na de 1-1 10 minuten mee.
LVT is een business-man dus als die morgen 5000 euro kan verdienen aan extra sup zal hij die niet laten liggen. Kan je hem dat kwalijk nemen?
Over de match zelf: tegen Leuven en Anderlecht had je het gevoel dat we iets konden forceren. Vandaag helaas nooit dat gevoel gehad. Los daarvan wel een goede sfeer en heb ik mij wel geamuseerd.
Den antwerp komt op bezoek en wij kunnen niet eens een beetje gevaar bij elkaar spelen. Dat doet echt pijn. De Lierse onwaardig sorry. En ja ik weet dat dit de realiteit is & dat iedereen zijn best doet. Maar ik ben die leugens van elk jaar beetje beter dit dat zó ontzettend beu.
Ik wil successen.
2... Dikke 2!GeelZwart wrote: ↑Wed Nov 01, 2023 9:02 pmJa dat kan je hem kwalijk nemen. Eigen supporters moeten zwoegen en doen om aan tickets te geraken, met mensen hun pas naar 't stadion etc. Maar de vriendjes van onze rood-witte voorzitter mogen er zomaar in. Ik heb geen probleem met dat supporters door elkaar zitten, zo zou het moeten zijn. Maar ik heb het absoluut gehad met LVT zijn gepraat.Barry wrote: ↑Wed Nov 01, 2023 8:48 pmEerlijk? Waren jullie er 15 jaar geleden bij toen Antwerp op het lisp kwam bekeren? Dat was pas een schande. Toen sprong bij elke goal de helft van het stadion recht. Zo'n zaken heb ik vandaag niet gezien, tenzij jullie nu zeggen dat ik stekeblind ben. Ik vind ook dat het moet kunnen dat supporters onderling in hetzelfde vak zitten, zeker op "familietribunes" (Duits model) zolang dit geen conflicten geeft!
Den antwerp komt op bezoek en wij kunnen niet eens een beetje gevaar bij elkaar spelen. Dat doet echt pijn. De Lierse onwaardig sorry. En ja ik weet dat dit de realiteit is & dat iedereen zijn best doet. Maar ik ben die leugens van elk jaar beetje beter dit dat zó ontzettend beu.
Ik wil successen.
Er wordt hier wel wel heel dramatisch gereageerd ,
Dat er een serieus niveau verschil ging zijn dat wisten we allemaal .
En aangezien het in de competitie niet lukt met deze ploeg , had je nu ook niets meer moeten verwachten .
Ik vond Antwerp niet zo indrukwekkend , en we mankeerden net de nodige dosis meeval die je op een bekermatch als dit moet hebben om te stunten !
Eerste goal is eigenlijk een prutsgoaltje , om dan over Obbi zijn mooiste goal van dit seizoen nog maar gezwegen .
Dat Luc veel mensen kent uit het Antwerpse is ook niet meer dan normaal , het feit dat hij er dan nog op een min of meer gecontroleerde manier voor zorgt dat ze komen kijken heeft er wel voor gezorgd dat ze niet in de hoofdtribune zaten .
Want jawel ook daar zaten er enkelingen , die dus zeer wss door eigen supporters aan tickets zijn geraakt .
Gezellige sfeer in een vol stadion , deed ons nog een terug denken aan de goeie tijden .
Degene die hier nu neerpennen ik wil successen , zijn niet realistisch ..
Dat er een serieus niveau verschil ging zijn dat wisten we allemaal .
En aangezien het in de competitie niet lukt met deze ploeg , had je nu ook niets meer moeten verwachten .
Ik vond Antwerp niet zo indrukwekkend , en we mankeerden net de nodige dosis meeval die je op een bekermatch als dit moet hebben om te stunten !
Eerste goal is eigenlijk een prutsgoaltje , om dan over Obbi zijn mooiste goal van dit seizoen nog maar gezwegen .
Dat Luc veel mensen kent uit het Antwerpse is ook niet meer dan normaal , het feit dat hij er dan nog op een min of meer gecontroleerde manier voor zorgt dat ze komen kijken heeft er wel voor gezorgd dat ze niet in de hoofdtribune zaten .
Want jawel ook daar zaten er enkelingen , die dus zeer wss door eigen supporters aan tickets zijn geraakt .
Gezellige sfeer in een vol stadion , deed ons nog een terug denken aan de goeie tijden .
Degene die hier nu neerpennen ik wil successen , zijn niet realistisch ..
GeelZwart wrote: ↑Wed Nov 01, 2023 9:02 pmJa dat kan je hem kwalijk nemen. Eigen supporters moeten zwoegen en doen om aan tickets te geraken, met mensen hun pas naar 't stadion etc. Maar de vriendjes van onze rood-witte voorzitter mogen er zomaar in. Ik heb geen probleem met dat supporters door elkaar zitten, zo zou het moeten zijn. Maar ik heb het absoluut gehad met LVT zijn gepraat.Barry wrote: ↑Wed Nov 01, 2023 8:48 pmEerlijk? Waren jullie er 15 jaar geleden bij toen Antwerp op het lisp kwam bekeren? Dat was pas een schande. Toen sprong bij elke goal de helft van het stadion recht. Zo'n zaken heb ik vandaag niet gezien, tenzij jullie nu zeggen dat ik stekeblind ben. Ik vind ook dat het moet kunnen dat supporters onderling in hetzelfde vak zitten, zeker op "familietribunes" (Duits model) zolang dit geen conflicten geeft!
Ik wil successen.
2.... helemaal waar u eigen suporters regeltjes opleggen en ze zelf niet toepassen ,moet een voorzitter niet het voorbeeld geven ! Wat dat er rellen hadden ontstaan had gekund he, neem maar eens dat we gewonnen hadden ! Wat had hij dan gezegt we gaan de daders zoeken om het in de doofpot te steken . Sorry hoor ik heb altijd vertrouwen gehad in luc maar begin toch ook te twijfelen of hij met lierse ambitie heeft.
Merci Ozzy, net wat ik wou zeggen. Lars k9n misschien minder sjotten maar zijne kop ging er voor.
Om af te sluiten nog dit .
We hebben nogmaals gezien wat een potentieel dit Lierse nog zou kunnen hebben .
Maar willen we dit eruit halen zullen er centen moeten
Bijkomen , en we hebben het mee gemaakt en zien het nu ook gebeuren bij andere ploegen , vroeg of laat willen die investeerders er iets voor terug hebben of ze stoppen ermee .
Ik vermoed dat er in de nabije toekomst wel iets gaat bewegen ...
Maar ondertussen verwacht ik wel van spelers die eigenlijk niet goed genoeg zijn maar toch een kans krijgen om voor elke morzel grond te vechten .
Of anciens die hun carriere kunnen herlanceren of nog een mooi einde aan hun carriere willen breien , inzet willen we zien .
Ik had graag centraal in het middenveld en voorraan en nieuwe speler zien komen met de winterstop , en een coach die wel een geheel kan vormen met deze groep !
We hebben nogmaals gezien wat een potentieel dit Lierse nog zou kunnen hebben .
Maar willen we dit eruit halen zullen er centen moeten
Bijkomen , en we hebben het mee gemaakt en zien het nu ook gebeuren bij andere ploegen , vroeg of laat willen die investeerders er iets voor terug hebben of ze stoppen ermee .
Ik vermoed dat er in de nabije toekomst wel iets gaat bewegen ...
Maar ondertussen verwacht ik wel van spelers die eigenlijk niet goed genoeg zijn maar toch een kans krijgen om voor elke morzel grond te vechten .
Of anciens die hun carriere kunnen herlanceren of nog een mooi einde aan hun carriere willen breien , inzet willen we zien .
Ik had graag centraal in het middenveld en voorraan en nieuwe speler zien komen met de winterstop , en een coach die wel een geheel kan vormen met deze groep !