1ste Amateur
Re: 1ste Amateur
daar heb je gelijk in maar is wel het nodige geld voor de sterkere spelers te halen die in 1 b mee kunnen, en een jaar amateurvoetbal dan wel zien zitten.Vergaaneglorie wrote: ↑Mon May 13, 2019 10:49 pmAls de kakker zakken naar onze reeks is dat met een totaal nieuw ploegje, daar wil niemand blijven zitten hoor! en dan wil ik het nog wel eens zien..........
-
Ja maar zoveel geld gaan die nitmeer krijgen van tv gelden dus het is puur eigen kapitaal dat moet worden aangesproken.
Maar nog steeds een kapitaal dat heel fel boven het onze steekt. Maar ik zie het precies eigenlijk minder en minder aannemelijk worden dat ze in 1e amateur terechtkomen.Vergaaneglorie wrote: ↑Tue May 14, 2019 12:39 pmJa maar zoveel geld gaan die nitmeer krijgen van tv gelden dus het is puur eigen kapitaal dat moet worden aangesproken.
Grosjean aan de slag bij Luik. Die had ik nog graag bij ons gezien. Goeie coach, heeft bij Union goed werk verricht.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Ha. Vond die eigenlijk niet zo onaardig. Was hem wel helemaal vergeten, moet ik zeggen.Berrem wrote: ↑Fri May 17, 2019 11:04 amEen oude bekende gaat naar Seraing.
https://www.dhnet.be/sports/sport-regio ... um=twitter
Deinze achter op Thes; niet zien aankomen. Zoals het er nu uitziet kennen we onze kampioen.
Virton de beste ploeg vond ik.
Nu, stel Virton had z’n licentie niet gekregen, dan had het pas zaterdag beslist geweest. Maar aan als-als heb je natuurlijk niet zoveel.
Toch proberen zaterdag nog te winnen en die tweede plek veilig te stellen.
Nu, stel Virton had z’n licentie niet gekregen, dan had het pas zaterdag beslist geweest. Maar aan als-als heb je natuurlijk niet zoveel.
Toch proberen zaterdag nog te winnen en die tweede plek veilig te stellen.
Het ziet er toch meer en meer naar uit dat ook een tweede plek geen recht op promotie gaat geven.
Met dat in het achterhoofd toch al maar beginnen bouwen voor volgend jaar.
Met dat in het achterhoofd toch al maar beginnen bouwen voor volgend jaar.
Dus als ik het goed voor heb, kan LK alleen maar promoveren als WB zakt naar 1e amateur? Dat lijkt me wel erg onwaarschijnlijk.