Grasmat
-
Re: Grasmat
Als het bestuur niet bij machte is om een budget uit de middenmoot van 1B bij mekaar te sprokkelen,
dan krijg je dit, pakken wat je kan, de moraal gaat er aan geloven dan. Jammer, Lierse S.K., zijn achterban en businesspartners verdienen beter.....
dan krijg je dit, pakken wat je kan, de moraal gaat er aan geloven dan. Jammer, Lierse S.K., zijn achterban en businesspartners verdienen beter.....
Ergste vanal is dat Lucske wel de middelen heeft... Nogmaals dat is gene sukkelaar he. Had beter op het boskrot gebleven.Tamas Krivitz wrote: ↑Sun Oct 08, 2023 7:25 pmAls het bestuur niet bij machte is om een budget uit de middenmoot van 1B bij mekaar te sprokkelen,
-
En die subsidie was dus voor hem ipv de club. Toch maar vreemd.Justhomuch wrote: ↑Sun Oct 08, 2023 11:52 amYes
Het bedrag dat Antwerp daarvoor geeft, is groter dan het bedrag dat de hoofdsponsor geeft. Daarmee dat LVT Antwerp niet kwijt wilt.Flor wrote: ↑Thu Oct 05, 2023 7:36 pmDenk dat de exacte cijfers nog wel ergens terug te vinden zijn, maar dat ging echt wel om een aanzienlijke som.Mark wrote: ↑Wed Oct 04, 2023 9:30 amAls ons speelveld in perfecte staat was zou het voor mij ook geen probleem zijn.
Maar zoals het er nu bij ligt en we enkele weken regen of echt winter weer krijgen zitten we na de winterstop opnieuw met een pattattenveld.
Bovendien vraag ik mij af wat Antwerp betaald, of is dit meer een vriendendienst ?
Veld is echt een schande.. zoiets zie je zelfs niet in 1ste provinciale..
- Justhomuch
Geen idee hoe de vork in de steel zit hoorThomas1906 wrote: ↑Sun Oct 08, 2023 10:46 pmEn die subsidie was dus voor hem ipv de club. Toch maar vreemd.
Wij komen áltijd terug!
Als Antwerp zoveel geld moet betalen keuren die dat dan goed dat pattenveld ?Vdp wrote: ↑Mon Oct 09, 2023 10:34 amHet bedrag dat Antwerp daarvoor geeft, is groter dan het bedrag dat de hoofdsponsor geeft. Daarmee dat LVT Antwerp niet kwijt wilt.Flor wrote: ↑Thu Oct 05, 2023 7:36 pmDenk dat de exacte cijfers nog wel ergens terug te vinden zijn, maar dat ging echt wel om een aanzienlijke som.Mark wrote: ↑Wed Oct 04, 2023 9:30 amAls ons speelveld in perfecte staat was zou het voor mij ook geen probleem zijn.
Maar zoals het er nu bij ligt en we enkele weken regen of echt winter weer krijgen zitten we na de winterstop opnieuw met een pattattenveld.
Bovendien vraag ik mij af wat Antwerp betaald, of is dit meer een vriendendienst ?
Veld is echt een schande.. zoiets zie je zelfs niet in 1ste provinciale..
Ik vind het gewoon al raar dat Antwerp zijn beloften zelfs WIL laten spelen op zo een veld.
Qua eventuele blessures en verzorgd voetbal willen brengen is dat toch niet ideaal me dunkt.
Qua eventuele blessures en verzorgd voetbal willen brengen is dat toch niet ideaal me dunkt.
Formerly known as Lisp-boy
Wat gaan ze nu doen met de grasmat ? Moet toch dringend werk van gemaakt worden want dit is echt een schande.
- Justhomuch