K. Lierse S.K. - RFC Antwerp (31 okt-02 nov) 1/16 CUP
Re: K. Lierse S.K. - RFC Antwerp (31 okt-02 nov) 1/16 CUP
Merci maar niks lukt heb alles al aangevinkt vind het ook raar nooit problemen mee gehad ! Kan je morgen tijdens match kaarten kopen voor Antwerp . Dan zal ik ze daar wel kopen
https://www.lierse.com/openingsuren
Dit zijn de openingsuren volgens de site. Maar je kan altijd eens horen aan het secretariaat.
Dit zijn de openingsuren volgens de site. Maar je kan altijd eens horen aan het secretariaat.
Eindelijk het is gelukt seg wat een gedoe . Eerst ging dat ook niet hoor nu wel. Maar dan moeten ze niet zeggen dat abonnees hun plaats tot 30 september behouden blijven . Zowel dat van mij als zoon plaats weg aan ander iemand , allee we zijn er bij gelukkig
Op den Berg op 't eerste zicht geen plaatsen meer vrij die niet gereserveerd zijn voor abohouders. We zijn er bijna
3500 tickets de deur uit.
Tot morgen 24uur staan alle abbo's ook geblokkeerd, er staan dus veel meer plaatsen geblokkeerd dan de 3500 verkochte.
Er waren nog een dikke 320 plaatsen gereserveerd in vak N voor abo's. Nu zijn die terug beschikbaar voor iedereen en is het aantal al gezakt naar 170.
Den berg uitverkocht! Voor de rest nog 180 tickets verkrijgbaar in tribune 3.
Hoofdtribune nog 817 tickets en in de O-vakken achter de goal is er nog veel plaats.
Het zal nu de komende weken wel snel gaan.
Hoofdtribune nog 817 tickets en in de O-vakken achter de goal is er nog veel plaats.
Het zal nu de komende weken wel snel gaan.
Heerlijk dan verwacht ik dat tribune 3 tegen einde van volgende week wel helemaal uitverkocht is. En dan gaat het voor de rest hopelijk ook sneller gaan.