A-kern

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Flammea
Re: A-kern

Post by Flammea » Mon Sep 18, 2023 11:41 am

Heeft er iemand zicht op de ernst van de blessures van onze geblesseerden? Want ik lees daar nergens iets over...
(Claes, Vekemans, Cools, Sampers)

Carlke

Post by Carlke » Mon Sep 18, 2023 7:57 pm

Ik dacht vekemans scheenbeen blessure waar hij mee kampt met zijn aankomst hier vorig seizoen, Claes enkel, sampers hamstring. Cools weet ik niet

Flammea

Post by Flammea » Mon Sep 18, 2023 9:18 pm

Hierover zou de club toch veel beter moeten communiceren hoor!

GeelZwart

Post by GeelZwart » Mon Sep 18, 2023 9:20 pm

Flammea wrote:
Mon Sep 18, 2023 9:18 pm
Hierover zou de club toch veel beter moeten communiceren hoor!
Vind ik ook. We weten nooit van iets omtrent blessures

Justhomuch

Post by Justhomuch » Tue Sep 19, 2023 6:35 am

Ik dacht gehoord te hebben dat Sampers volgende week terug aan zou sluiten
Wij komen áltijd terug!

suproger

Post by suproger » Tue Sep 19, 2023 9:17 pm

communiceren wat is dat ? die kunnen alleen incasseren

polydor

Post by polydor » Wed Sep 20, 2023 7:05 pm

suproger wrote:
Tue Sep 19, 2023 9:17 pm
Stel u kandidaat voor het permanente beheer en actualisatie van de Lierse social media.
En misschien ineens van elke training een kort video verslag + interview met een speler.

Langs de kant staan en kritiek geven is makkelijk...

GeelZwart

Post by GeelZwart » Wed Sep 20, 2023 7:10 pm

polydor wrote:
Wed Sep 20, 2023 7:05 pm
suproger wrote:
Stel u kandidaat voor het permanente beheer en actualisatie van de Lierse social media.
En misschien ineens van elke training een kort video verslag + interview met een speler.

Mag toch wel nog gezegd worden dat het beter kan? Tenslotte betalen de meesten hier abo's en ticketprijzen. Mag toch ook iets tegenover staan. Er is ons 5 jaar geleden transparant beleid beloofd en op sommige vlakken binnen de club wordt dat toch niet echt gedaan. Denk ik vooral aan blessures, stadion... op andere vlakken dan weer wel natuurlijk.

XDV1906

Post by XDV1906 » Thu Sep 21, 2023 4:00 pm

polydor wrote:
suproger wrote:

Ik ben het zo beu dat je tegenwoordig geen kritiek meer kan geven want dan ben je meteen een negatieveling. 'Doe het zelf', wat is dat nu weer, daarvpor wordt toch iemand betaald neem ik aan? Het is gewoon een feit dat je bij 99% van de clubs er geregeld updates over blessures komen. En dat de communicatie in het algemeen gewoon beter is trouwens.

Grappig dat je dat zegt van die filmpjes op training trouwens want dat gebeurde vroeger gewoon wekelijks. Meer zelfs, weet je latje trap nog of Sonck die begon te zingen? Heerlijk om te zien en je leert de spelers nog beter kennen ook.

Maar nu krijgen we niets updates over blessures, transfers zijn 9/10 al bekend voor we er iets van op onze socials lezen. De ene week heb je wel een samenvatting van de match of uitslagen van de jeugd, dan weer niet.

Om niet helemaal 'de negatieve' uit te hangen. Die throwbacks naar vroegere wedstrijden tegen de tegenstander van die week zijn altijd geweldig.

polydor

Post by polydor » Fri Sep 22, 2023 3:45 pm

XDV1906 wrote:
Thu Sep 21, 2023 4:00 pm
polydor wrote:
suproger wrote:

Ik ben het zo beu dat je tegenwoordig geen kritiek meer kan geven want dan ben je meteen een negatieveling. 'Doe het zelf', wat is dat nu weer, daarvpor wordt toch iemand betaald neem ik aan? Het is gewoon een feit dat je bij 99% van de clubs er geregeld updates over blessures komen. En dat de communicatie in het algemeen gewoon beter is trouwens.

Grappig dat je dat zegt van die filmpjes op training trouwens want dat gebeurde vroeger gewoon wekelijks. Meer zelfs, weet je latje trap nog of Sonck die begon te zingen? Heerlijk om te zien en je leert de spelers nog beter kennen ook.

Maar nu krijgen we niets updates over blessures, transfers zijn 9/10 al bekend voor we er iets van op onze socials lezen. De ene week heb je wel een samenvatting van de match of uitslagen van de jeugd, dan weer niet.

Om niet helemaal 'de negatieve' uit te hangen. Die throwbacks naar vroegere wedstrijden tegen de tegenstander van die week zijn altijd geweldig.
Als het zo is dat er iemand voor wordt betaald, geef ik je helemaal gelijk. Dan doet deze persoon niet wat er van hem wordt verwacht en moet je hem vervangen.
Indien er geen budget voor is, dan is het beroep doen op een vrijwilliger. En dan blijf ik erbij dat er tussen de duizenden supporters toch enkele moeten zitten die hierin een rol kunnen spelen en hiervoor wat tijd kunnen/willen vrijmaken.

Post Reply