K. Lierse S.K. - RFC Antwerp (31 okt-02 nov) 1/16 CUP
Re: K. Lierse S.K. - RFC Antwerp (31 okt-02 nov) 1/16 CUP
Eerste week verkoop doen via abonnees en supportersclub dat het meeste al bezet is door.liersegans
Nou nou, je leest hier wat hoor! Ik begrijp deze supporters wel. Heb het zelf tweemaal mogen meemaken die wantoestanden vooral de twee thuismatchen toen nog onder het beleid van Maged nl je weet wel de 1-4 verloren match bvb waar ik kids hun gsm zagen afgenomen worden, blikjes bier die vanuit de P-vakken naar de 0-vakken werden gegooid, frieten die naar beneden werden gegooid en er stond zelfs een marginaal naar beneden te urineren. Andere thuismatch was voor de competitie waar er terug leuk vele supporters in de thuisvakken zaten met alle gevolgen vandien lees vechtpartijen in vak 0 en op den Berg. Dus alle begrip voor deze supporters!!! Maar bon ieder zijn gedacht en mening.
Pardon? Ik betaal als particulier 1000 euro voor mijn zitje, ben aanwezig op alle thuis en meeste uitwedstrijden, heb op 1 na alle oefenwedstrijden gezien dit jaar.
Alleen zijn de Seats voor Antwerp supporters de gemakkelijkste manier om binnen te komen en gaan de Seats overspoeld worden door niet-Lierse supps. Net zoals vorige keer. Daar pas ik voor.
Oprechte vraag: en dan?Lipser wrote: ↑Wed Sep 13, 2023 2:51 pmPardon? Ik betaal als particulier 1000 euro voor mijn zitje, ben aanwezig op alle thuis en meeste uitwedstrijden, heb op 1 na alle oefenwedstrijden gezien dit jaar.
Alleen zijn de Seats voor Antwerp supporters de gemakkelijkste manier om binnen te komen en gaan de Seats overspoeld worden door niet-Lierse supps. Net zoals vorige keer. Daar pas ik voor.
Ik neem aan dat Antwerp supps in de seats niet de grootste marginalen zullen zijn, je hebt toch gewoon nog altijd je plekje dan? En verder dan wat gejuich van hun als ze scoren zal dat wel meevallen toch?
Kan zijn dat ik het niet helemaal begrijp hoor.
On another note: Lierse heeft gevraagd om de wedstrijd 1 november om 18u te laten doorgaan. Moet nog akkoord voor komen uiteraard.
Zal het wel worden dan, als je antwerp hun kalender bekijkt... ik denk dat ze met hun b-ploeg zullen spelen, of toch minstens enkele spelers rust geven. Is nog steeds wel een ijzesterk team dan, maar toch. Zin in
Het kan zijn dat je dit maar 'plattekes' vindt, maar dit getuigt van een deficiënt empathisch inzicht en is een slag in het gezicht van vele andere supporters die eveneens passen voor dit marginale geweld.
Veiligheid boven alles he. Ik snap dat als je u niet veilig voelt je hier liever voor past. Nu lijken me de seats wel een vrij veilige omgeving, maar iedereen moet die oefening voor zichzelf maken.
Qua datum: ik dacht eerder dat het 31 zou worden, gezien de kalender van RAFC.
Qua datum: ik dacht eerder dat het 31 zou worden, gezien de kalender van RAFC.
Of 1 november om 15u zodat het licht is en het voor politie "makkelijker" werken i?
Ik hoor nu 1 november om 18.00. Zal snel wel officieel worden.