A-kern

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Netzer
Re: A-kern

Post by Netzer » Thu Aug 10, 2023 12:12 pm

Axassin wrote:
Thu Aug 10, 2023 9:04 am
Lisp-boy wrote:
Wed Aug 09, 2023 11:29 am
Kan of durft iemand zich aan een typeploeg wagen ?
Heb wel heel wat oefenmatchen gezien, dus zal mij aan een opstelling wagen. Ook vooral gebaseerd op de generale repetitie bij Dessel waar er toch grosso modo een typeploeg op het veld stond:

K: Teunckens
LCV: Poelmans
CV: Marijnissen
RCV: Nkaka
LWB: Schouterden
RWB: Tarfi
CM: Van Acker
CM: Cools
RB: De Bruyn (gaat volgens mij vrij snel in de ploeg komen)
LB: El Touile
SP: Oulare

Jongens die er verder heel dicht bij zullen staan en waardoor we, in mijn ogen, een veel sterkere bank hebben dan vorig jaar: Ocansey, Claes, Sampers, Kireev, Bjekovic, Brebels.

Als we nog de RWB en de LCV kunnen invullen met versterkingen voor de kern, vind ik ons best wel een degelijke ploeg op de mat brengen. Dat is imo een sterker elftal dan bij de openingmatch op Jong Genk vorig seizoen of de laatste uitmatch op Beerschot.
Is El Touile klaar voor het grote werk ?
En Ocansey en Claes nog niet inzetbaar of nog niet goed genoeg ?
Formerly known as Lisp-boy

Axassin

Post by Axassin » Thu Aug 10, 2023 12:22 pm

Lisp-boy wrote:
Thu Aug 10, 2023 12:12 pm
Axassin wrote:
Thu Aug 10, 2023 9:04 am
Lisp-boy wrote:
Wed Aug 09, 2023 11:29 am
Kan of durft iemand zich aan een typeploeg wagen ?
Heb wel heel wat oefenmatchen gezien, dus zal mij aan een opstelling wagen. Ook vooral gebaseerd op de generale repetitie bij Dessel waar er toch grosso modo een typeploeg op het veld stond:

K: Teunckens
LCV: Poelmans
CV: Marijnissen
RCV: Nkaka
LWB: Schouterden
RWB: Tarfi
CM: Van Acker
CM: Cools
RB: De Bruyn (gaat volgens mij vrij snel in de ploeg komen)
LB: El Touile
SP: Oulare

Jongens die er verder heel dicht bij zullen staan en waardoor we, in mijn ogen, een veel sterkere bank hebben dan vorig jaar: Ocansey, Claes, Sampers, Kireev, Bjekovic, Brebels.

Als we nog de RWB en de LCV kunnen invullen met versterkingen voor de kern, vind ik ons best wel een degelijke ploeg op de mat brengen. Dat is imo een sterker elftal dan bij de openingmatch op Jong Genk vorig seizoen of de laatste uitmatch op Beerschot.
Is El Touile klaar voor het grote werk ?
En Ocansey en Claes nog niet inzetbaar of nog niet goed genoeg ?
Lijkt me dat hij wel eens onze revelatie kan worden. Maakte tijdens de voorbereiding mooie goals, gaf assists en passeerde makkelijk zijn tegenstanders. Afwachten of hij dat ook kan in een competitiematch.

Ocansey heeft geen verpletterende indruk nagelaten in de voorbereiding. Maar kom, tabekou ook niet vorig seizoen.

Claes is op zich wel fit maar ik vind die, net als GDS trouwens, niet in ons systeem passen. Geen echte flankspeler en centraal op het middenveld te weinig duelkracht en volume.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Netzer

Post by Netzer » Thu Aug 10, 2023 5:52 pm

Gaan ze in deze 3-4-3 opstelling kiezen voor een ruit op het middenveld of vlak ?
Formerly known as Lisp-boy

tompax

Post by tompax » Thu Aug 10, 2023 9:19 pm

Op de website zijn de spelers geüpdatet. El Touille en Vanderhallen staan er tussen, maar Bjekovic niet.

KRKN

Post by KRKN » Sat Aug 12, 2023 9:42 am

TVA laat zich in een interview toch vrij kritisch uit naar de kwaliteit van de kern, en is nogal vaag wat zijn toekomst betreft. Hopelijk kan het 't bestuur motiveren om nog een tweetal klasbakken aan te trekken.

G.C.

Post by G.C. » Sat Aug 12, 2023 9:49 am

KRKN wrote:
Sat Aug 12, 2023 9:42 am
TVA laat zich in een interview toch vrij kritisch uit naar de kwaliteit van de kern, en is nogal vaag wat zijn toekomst betreft. Hopelijk kan het 't bestuur motiveren om nog een tweetal klasbakken aan te trekken.
Ja. Staat bijzonder weinig positief nieuws in. Zegt ook ni dat hij zeker blijft.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sat Aug 12, 2023 11:35 am

Begin van't einde
Wij komen áltijd terug!

B.art

Post by B.art » Sat Aug 12, 2023 12:15 pm

Het lijkt of er bij zijn contractverlenging andere zaken zijn beloofd. Het is duidelijk dat het gebrek aan ambitie- al dan niet gestuurd door het gebrek aan financiële middelen - niet alleen de fans begint te storen. De kapitein die het schip zou verlaten, zou een klap voor het moreel zijn. Hopelijk is de boodschap aangekomen.

Carlke

Post by Carlke » Sat Aug 12, 2023 10:35 pm

B.art wrote:
Sat Aug 12, 2023 12:15 pm
Het lijkt of er bij zijn contractverlenging andere zaken zijn beloofd. Het is duidelijk dat het gebrek aan ambitie- al dan niet gestuurd door het gebrek aan financiële middelen - niet alleen de fans begint te storen. De kapitein die het schip zou verlaten, zou een klap voor het moreel zijn. Hopelijk is de boodschap aangekomen.
Normaal he beloftes worden niet nagekomen niet naar ons en niet naar een tva. Oke het is negatief maar het is realiteit. Luc wil top 6 maar ziet hij dit niet daar is deze ploeg niet voor bekwaam

XDV1906

Post by XDV1906 » Wed Aug 23, 2023 11:52 am

Het contract van zowel Emmanuel Da Costa (kwam amper opdagen op training) als zowel Bas Wouters (blijkbaar té slecht) zou ontbonden zijn.

Post Reply